У портах Дунаю знизилися ставки фрахту суден і вартість перевалки

Економіка Новини Транспорт
У портах Дунаю знизилися ставки фрахту суден і вартість перевалки

Вантажопотік у портах Дунаю «просів» після того, як запрацював Український коридор. З падінням попиту здешевшали послуги з перевалки, а також ставки фрахту барж. Останні зараз перебувають на рівні, що спостерігався до повномасштабного вторгнення. Про це розповів власник «Теус Термінал» Дмитро Казанін, пише Rail.insider із посиланням на Latifundist.

«Проте деякий потік вантажів усе ж залишається на цих портах. Приміром, йдеться про зернові вантажі, котрі звідси вирушають суднами до 7 м осадки, невеличким костерами», — зазначив він.

За словами Дмитра Казаніна, вартість прямої перевалки знизилася з 15–17 до 8–10 доларів за тонну. Перевалка через склади також дешевшає. У порту Рені більшість складів зараз незадіяні.

«Якщо порівнювати Ізмаїл та Рені, то тут теж є велика різниця у динаміці роботи портів та фінансових аспектах. Так, на Ізмаїлі залишається відносно великий потік вантажів за рахунок вагонів. Щодо Рені, то тут є фінансові ускладнення у вагонних доставках через транзит по Молдові. Навіть з падінням потоку відправлень Молдова не зменшує ціни на транзит. Там не готові йти на знижки. Звісно, це впливає на зниження попиту», — розповів власник «Теус Термінал».

Він зауважив, що транзит зернових вантажів через Бессарабію до порту Рені обходиться в 10 євро за тонну.

Повернути потік зернових до Дунаю допомогло б введення фіксованої маржинальної ставки на вагони Укрзалізниці для перевезень до/з Дунайських портів. «Але Укрзалізниця і так несе фінансове навантаження на перевезення військових вантажів. Наскільки мені відомо, возять їх за спеціальними тарифами. Чи зможуть вони фінансово ще взяти це питання на себе, ми не можемо сказати. Але, вважаю, це однозначно збільшило б потоки вантажу на Дунай», — уточнив Дмитро Казанін.

Він додав, що введення ставок і поділ на тоннаж суден для навантаження дали б змогу портам Дунаю нормально функціонувати.

Як повідомлялося раніше, Україна планує створити новий експортний шлях через Дунай.

Новини

26 Квітня 2024

ЄС закликають до більш активних дій щодо припинення імпорту російської сталі та ЗРС

Експорт сталевого брухту з Японії знизився на 4,6%

JSW очікує видобуток вугілля у 2024 році на рівні 13,5 млн тонн

Запоріжсталь має намір підвищити якість металопродукції

Уряд зберіг чинний тариф на електроенергію для населення до кінця травня

Індія дозволила російським компаніям страхувати танкери з нафтою, щоб обійти санкції 

Низька інфляція під час війни може нашкодити – економіст

Посудомоечная машина: мифы и реальность

Україна може втратити до 2% ВВП через обстріли енергетичної інфраструктури

Світове виробництво DRI у січні-березні збільшилось на 7,4%

З початку року машинобудівники ДТЕК виготовили п’ять вугільних комбайнів

Vale за результатами I кварталу скоротила чистий прибуток майже на 13%

Tata Steel відхилила план профспілок щодо збереження доменної печі

Японія інвестує у розвиток чилійських мідних шахт

У енергосистемі зберігається дефіцит – обмежено споживання криворізької промисловості

72% роботодавців в Україні нарікають на дефіцит кадрів

ВСІ НОВИНИ ⇢