Джерелом коштів на модернізацію залізниці може стати локалізація виробництва вагонів

Економіка Новини Транспорт
Джерелом коштів на модернізацію залізниці може стати локалізація виробництва вагонів

Міністерство фінансів України оприлюднило потребу держави у коштах на відновлення й модернізацію залізничної інфраструктури та транспорту. Йдеться про приблизно 100 млрд доларів. Одним із джерел залучення коштів може стати локалізація виробництва рухомого складу. Про це заявив заступник голови Комітету Верховної Ради з питань економічного розвитку Дмитро Кисилевський під час міжнародної конференції «Залізниці України: розвиток та інвестиції» 20 лютого, пише Rail.insider.

«Коли Укрзалізниця розміщує замовлення на виготовлення вагонів в Україні, до 40% витрачених коштів, а у випадку з вантажними вагонами — ще більше, держава поверне у вигляді податків. І тоді держава зможе передбачити програми модернізації залізниці. Коли ж УЗ радісно звітує про купівлю словацьких цистерн чи декларує наміри перейти з українських підшипників на імпортні, це означає, державна компанія чомусь у розпал війни вирішила підтримати своїми коштами не українських робітників, а закордонних», — зауважив народний депутат.

Він додав, що політиці локалізації в Україні немає альтернативи, якщо «керуватись здоровим глуздом і думати про завтрашній день».

«Радує, що вже навіть міжнародні партнери це збагнули. USAID почав програму підтримки українських промислових підприємств грантами до 2 млн доларів. І звітує про куплені у українського підприємства «ДМЗ Карпати» вагони-зерновози для потреб українських аграріїв», — розказав Дмитро Кисилевський.

За його словами, українська промисловість здатна задовольнити потреби держави у широкій номенклатурі продукції машинобудування.

«Вантажний залізничний транспорт — один із небагатьох виробів, який в Україні виробляється повністю — від руди до готового вагона. Настав час остаточно позбутися комплексу економічної меншовартості. А тим, хто невиліковний, як мінімум, не місце на посадах в органах влади та державних компаніях», — наголосив нардеп.

Новини

26 Квітня 2024

ЄС закликають до більш активних дій щодо припинення імпорту російської сталі та ЗРС

Експорт сталевого брухту з Японії знизився на 4,6%

JSW очікує видобуток вугілля у 2024 році на рівні 13,5 млн тонн

Запоріжсталь має намір підвищити якість металопродукції

Уряд зберіг чинний тариф на електроенергію для населення до кінця травня

Індія дозволила російським компаніям страхувати танкери з нафтою, щоб обійти санкції 

Низька інфляція під час війни може нашкодити – економіст

Україна може втратити до 2% ВВП через обстріли енергетичної інфраструктури

Світове виробництво DRI у січні-березні збільшилось на 7,4%

З початку року машинобудівники ДТЕК виготовили п’ять вугільних комбайнів

Vale за результатами I кварталу скоротила чистий прибуток майже на 13%

Tata Steel відхилила план профспілок щодо збереження доменної печі

Японія інвестує у розвиток чилійських мідних шахт

У енергосистемі зберігається дефіцит – обмежено споживання криворізької промисловості

72% роботодавців в Україні нарікають на дефіцит кадрів

Anglo American відхилила пропозицію BHP

ВСІ НОВИНИ ⇢