Через блокаду кордону з Польщею уряд розробляє низку логістичних проєктів

Новини Транспорт
Через блокаду кордону з Польщею уряд розробляє низку логістичних проєктів

Для зменшення наслідків блокування українсько-польського кордону та для підтримки експорту та імпорту Україна запроваджує низку логістичних проєктів. Про це повідомив у Фейсбуці віцепрем’єр-міністр з відновлення – міністр розвитку громад, територій та інфраструктури Олександр Кубраков, передає Укрінформ.

«На виконання доручення Президента України сьогодні працюємо на кордоні з Польщею. Наша задача – підтримати сталість та ритмічність експорту, запустити альтернативні маршрути експорту та імпорту. Підготували перелік рішень, які починаємо реалізовувати», – йдеться в повідомленні.

Так, ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» готується днями відправити Дунаєм перші баржеві каравани до румунських портів Галац і Констанца та до німецького Регенсбурга. Річкові перевезення флотом УДП можуть компенсувати перевезення до 5 тис. вантажівок.

АТ «Укрзалізниця» запрошує вантажовласників, вантажовідправників користуватись усіма 15 працюючими переходами з європейськими країнами, що дозволить диверсифікувати маршрути й ефективно використовувати наявну прикордонну інфраструктуру.

«Вже запроваджений новий інтермодальний сервіс, який об’єднує перевезення контейнерних поїздів, контрейлерних поїздів та поїздів комбінованого транспорту. Завдяки йому вже перевезено 50 інтермодальних поїздів у напрямку румунських та польських портів і 155 – у напрямку українських», – зазначив Кубраков.

Також разом з УЗ міністерство працює над питаннями розширення пропускної здатності залізничних ліній до морських портів.

Крім того, триває розбудова автомобільних пунктів пропуску з метою збільшення їхньої пропускної спроможності. Зокрема, завершується реконструкція ПП “Рені”, щоб у березні запустити там спільний контроль з Молдовою.

«Сьогодні погодили запуск порожніх вантажівок через пункт пропуску “Лужанка”, тепер слово за угорськими колегами. Ним зможуть виїжджати порожні фури без обмежень по вазі, а також рухатися пасажирські та вантажні автомобілі з максимальною вагою до 7,5 т», – додав міністр.

З румунською стороною обговорюється питання пропуску транспорту з вантажем через “Красноїльск” та порожнього – через “Дяківці. А також опрацьовуються варіанти збільшення пропускної спроможності пунктів “Порубне”, “Дякове” та “Орлівки”.

«Плануємо розпочати реконструкцію пасажирського терміналу на “Ужгороді”, щоб розділити потоки транспорту та збільшити пропускну здатність для вантажних», – зазначив Кубраков.

Як повідомлялося, Кабінет Міністрів провів 23 лютого виїзне засідання у Львівській області, серед ключових питань якого була ситуація з блокадою на українсько-польському кордоні.

Новини

13 Квітня 2024

Україна в березні експортувала 3,34 млн тонн залізної руди

На ХАЕС почали підготовку до будівництва двох американських енергоблоків Westinghouse АР1000

12 Квітня 2024

Nippon Steel чекає дозвіл ЄС на придбання US Steel

Ціни на нафту відновили зростання

Нідерланди надали Україні 1 млрд євро військової допомоги та 400 млн на відновлення

У квітні обсяг передачі руди до Словаччини скоротився

Споживачі за все заплатять: Міненергетики готує підвищення тарифу на електрику

Укрзалізниця продовжила обмеження перевезень до порту Чорноморськ

Туреччина у січні-лютому скоротила імпорт заготівки

Державний трейдер збільшує імпорт електроенергії із ЄС

Угода УЗ про купівлю локомотивів без локалізації має бути скасована – Кисилевський

Salzgitter залучив 500 млн євро фінансування для проєкту декарбонізації

Україна у січні-лютому увійшла до значних постачальників залізної руди в Туреччину

Попит на сталь в Німеччині відновиться не раніше 2025 року

Українці отримають компенсацію за встановлення сонячних панелей

Енергетики закликають українців економити світло у вечерні години

ВСІ НОВИНИ ⇢