Через блокаду кордону з Польщею уряд розробляє низку логістичних проєктів

Новини Транспорт
Через блокаду кордону з Польщею уряд розробляє низку логістичних проєктів

Для зменшення наслідків блокування українсько-польського кордону та для підтримки експорту та імпорту Україна запроваджує низку логістичних проєктів. Про це повідомив у Фейсбуці віцепрем’єр-міністр з відновлення – міністр розвитку громад, територій та інфраструктури Олександр Кубраков, передає Укрінформ.

«На виконання доручення Президента України сьогодні працюємо на кордоні з Польщею. Наша задача – підтримати сталість та ритмічність експорту, запустити альтернативні маршрути експорту та імпорту. Підготували перелік рішень, які починаємо реалізовувати», – йдеться в повідомленні.

Так, ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» готується днями відправити Дунаєм перші баржеві каравани до румунських портів Галац і Констанца та до німецького Регенсбурга. Річкові перевезення флотом УДП можуть компенсувати перевезення до 5 тис. вантажівок.

АТ «Укрзалізниця» запрошує вантажовласників, вантажовідправників користуватись усіма 15 працюючими переходами з європейськими країнами, що дозволить диверсифікувати маршрути й ефективно використовувати наявну прикордонну інфраструктуру.

«Вже запроваджений новий інтермодальний сервіс, який об’єднує перевезення контейнерних поїздів, контрейлерних поїздів та поїздів комбінованого транспорту. Завдяки йому вже перевезено 50 інтермодальних поїздів у напрямку румунських та польських портів і 155 – у напрямку українських», – зазначив Кубраков.

Також разом з УЗ міністерство працює над питаннями розширення пропускної здатності залізничних ліній до морських портів.

Крім того, триває розбудова автомобільних пунктів пропуску з метою збільшення їхньої пропускної спроможності. Зокрема, завершується реконструкція ПП “Рені”, щоб у березні запустити там спільний контроль з Молдовою.

«Сьогодні погодили запуск порожніх вантажівок через пункт пропуску “Лужанка”, тепер слово за угорськими колегами. Ним зможуть виїжджати порожні фури без обмежень по вазі, а також рухатися пасажирські та вантажні автомобілі з максимальною вагою до 7,5 т», – додав міністр.

З румунською стороною обговорюється питання пропуску транспорту з вантажем через “Красноїльск” та порожнього – через “Дяківці. А також опрацьовуються варіанти збільшення пропускної спроможності пунктів “Порубне”, “Дякове” та “Орлівки”.

«Плануємо розпочати реконструкцію пасажирського терміналу на “Ужгороді”, щоб розділити потоки транспорту та збільшити пропускну здатність для вантажних», – зазначив Кубраков.

Як повідомлялося, Кабінет Міністрів провів 23 лютого виїзне засідання у Львівській області, серед ключових питань якого була ситуація з блокадою на українсько-польському кордоні.

Новини

14 Липня 2025

Нові податки на надра від Гетманцева зводять нанівець усі ініціативи по розвитку галузі – експерт

Українським морським коридором перевезли 130 млн тонн вантажів

Кабмін затвердив новий перелік корисних копалин стратегічного значення

Китай завершив I півріччя з рекордним торговим профіцитом у $586 млрд

Мінекономіки України представило концепцію розвитку промисловості після війни

Українська промисловість не переплачує: ціни на електроенергію в ринковому коридорі

Імпорт вугілля в Китай впав до дворічного мінімуму – Bloomberg

У червні сонячна енергія стала головним джерелом електрики в ЄС

Споживання металопрокату в Україні зросло на 12%

Nippon Steel інвестує мільярди в американське виробництво

11 Липня 2025

США залишаються головним ринком експорту для українського чавуну

Укрзалізниця отримає 54 млн євро грантів

Європейські компанії допоможуть у запуску склозаводу в Україні

€200 млн у майбутнє: Буча стає центром індустріальних інновацій

Інфляція в Україні сповільнилася: НБУ пояснив головні причини

Добудова Хмельницької АЕС: Україна та МАГАТЕ посилять співпрацю

ВСІ НОВИНИ ⇢