Перевалка в польських портах проходить учетверо повільніше, ніж на чорноморських терміналах

Економіка Металургія Новини Транспорт
Перевалка в польських портах проходить учетверо повільніше, ніж на чорноморських терміналах

В “Метінвест” розповіли про проблеми з транспортуванням товарів через польсько-український кордон та труднощі з перевалкою в портах.Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію компанії.

“Польсько-українська угода передбачає, що шість поїздів на день зі сталлю і рудою мають проходити широкою колією на пункті пропуску “Медика”. Насправді пропускають три-чотири, оскільки польська прикордонна та залізнична адміністрації надають пріоритет іншому транспорту. Тому ми часто змушені довго чекати на кордоні, що збільшує наші витрати. За кожну годину простою нам доводиться сплачувати 1,9 швейцарських франків за комерційний вагон”, – зазначила керівниця відділу логістики Metinvest Polska Юлія Мєзєнцева.

Вона додала, що у 2022 році часто доводилося чекати на під’їзних коліях, але зараз компанія PKP PLK значно покращила пропускну здатність шляхів, що ведуть до портів.В’їзд до терміналів майже безпроблемний, але є труднощі з перевалкою.

“Сипучі вантажі, такі як залізна руда та вугілля, перевантажуються набагато швидше, ніж металопродукція. Перевалка в польських портах проходить учетверо повільніше, ніж на чорноморських терміналах”, – відзначає керівниця відділу логістики Metinvest Polska.

За її словами, однією з причин може бути брак персоналу в терміналах.Мєзєнцева також звертає увагу на те, що польські митні правила не враховують зміни ваги сипучих вантажів під час транзиту. Проте вони можуть виникнути, наприклад, унаслідок погодних умов. Тому працівники компаній, що займаються перевезеннями та перевалкою, змушені витрачати багато часу під час перевірок, пояснюючи, що вугілля або руда можуть важити трохи більше за дощової погоди. Також можуть виникнути так звані природні втрати під час транспортування.

“Залізничні правила допускають певний відсоток псування для різних груп товарів. Натомість митні правила не допускають жодних втрат, що підлягають індивідуальній перевірці службою. Для нас це означає чималі збитки”, – підкреслює вона.

В компанії зазначають, що зацікавлені в побудові довгострокових бізнес-відносин на польському ринку. “Ми говоримо про виклики, але водночас готові напрацьовувати рішення разом із польською стороною. Ми хочемо спрощення процедур і транспортування”, – додає керівниця відділу логістики Metinvest Polska.

“Метінвест” в 2023 році збільшив обсяги продукції, яку направив до Польщі, на 16% порівняно з 2022 роком. Через польські порти та залізниці ми загалом компанією було перевезено 1,9 млн т вантажів. Із зазначеного обсягу близько 1,3 млн т склала металопродукція, 378 тис. т – залізна руда, 237 тис. т – коксівне вугілля.З усього обсягу продукції, доставленої з України до Польщі, 939 тис. т було експортовано до інших країн через польські порти.

Частину продукції далі везли з Польщі залізницею або вантажівками до Німеччини, Чехії, Італії, Словаччини та ін.Нагадаємо, у 2022 році “Метінвест” встановив власне портове обладнання в Польщі, аби налагодити перевалку.

Новини

13 Квітня 2024

Україна в березні експортувала 3,34 млн тонн залізної руди

На ХАЕС почали підготовку до будівництва двох американських енергоблоків Westinghouse АР1000

12 Квітня 2024

Nippon Steel чекає дозвіл ЄС на придбання US Steel

Ціни на нафту відновили зростання

Нідерланди надали Україні 1 млрд євро військової допомоги та 400 млн на відновлення

У квітні обсяг передачі руди до Словаччини скоротився

Споживачі за все заплатять: Міненергетики готує підвищення тарифу на електрику

Укрзалізниця продовжила обмеження перевезень до порту Чорноморськ

Туреччина у січні-лютому скоротила імпорт заготівки

Державний трейдер збільшує імпорт електроенергії із ЄС

Угода УЗ про купівлю локомотивів без локалізації має бути скасована – Кисилевський

Salzgitter залучив 500 млн євро фінансування для проєкту декарбонізації

Україна у січні-лютому увійшла до значних постачальників залізної руди в Туреччину

Попит на сталь в Німеччині відновиться не раніше 2025 року

Українці отримають компенсацію за встановлення сонячних панелей

Енергетики закликають українців економити світло у вечерні години

ВСІ НОВИНИ ⇢