Майже на 43% зросла передача руди через перехід Ізов—Грубешув
Економіка Металургія Новини ТранспортУ березні зросли обсяги передачі руди через прикордонний перехід Ізов—Грубешув (Польща). Наразі зростання становить 43,6%. Про це йшлося під час наради представників АТ «Укрзалізниця» та польських перевізників 21 березня, пише Rail.insider.
За словами заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерія Ткачова, у березні на 43,6% зросла передача руди через прикордонний перехід Ізов—Грубешув. Позитивна динаміка спостерігається з початку року. Так, у січні передавали 126 вагонів із рудою на добу, у лютому — 146,3, а у березні — 210 одиниць. Таким чином зростання становить 63,7 вагони на добу.
Щодо інших основних номенклатур, які прямують через цей перехід, спостерігається падіння. Так, імпорт вугілля скоротився на 46 вагонів на добу (передусім це пов’язано із закінченням опалювального сезону). Зменшилась і передача контейнерів (на майже 15 вагонів на добу), а також зернових вантажів (на 8,5 вагонів на добу).
З початку березня через стик передано 4201 вагон із рудою. Друге місце посідають контейнери з показником 1791 вагон. Третя сходинка — у металів, яких у березні транспортовано 751 вагон.
Водночас зберігається складна ситуація з передачею макухи, шроту та олії. Наразі до переходу Ізов—Грубешув прямує понад 1600 вагонів із цими вантажами (1050 одиниць — з макухою та шротом, а 591 вагон — з олією). Черга становить понад 15 діб.
Представники PKP LHS пообіцяли спробувати прискорити передачу таких вантажів. Проте нагадали, що передусім це залежить від швидкості роботи терміналів.
Як повідомлялося раніше, у березні передача руди до Словаччини скоротилася на понад 75 вагонів на добу..
Підпишіться на Minprom у Telegram, щоб залишатися в курсі важливих новин
Відкрити Telegram