Учасники ринку металобрухту вивчають вплив на ситуацію від блокади порту в Балтиморі

Металургія Новини Транспорт
Учасники ринку металобрухту вивчають вплив на ситуацію від блокади порту в Балтиморі

Обвалення великого мосту в Балтиморі, штат Меріленд, сьогодні вранці не повинно мати значного впливу на світовий ринок брухту чорних металів, але учасники ринку все ще оцінюють ситуацію.

Контейнеровоз зіткнувся з мостом Френсіса Скотта Кі, артерією порту Балтимор. Згодом міст обвалився, заблокувавши весь рух суден у порт і з порту, що спричинило масштабні рятувальні та відновлювальні роботи.

У Балтиморському порту повідомили Argus, що порт все ще працює і обробляє вантажівки в своїх терміналах, але весь вхідний і вихідний рух суден призупинено до подальших повідомлень.

Учасники ринку кажуть, що відновлення роботи може зайняти до декількох тижнів, поки триватимуть рятувальні роботи, очищення, розслідування і попередня оцінка наслідків аварії.

Як наслідок, незрозуміло, як довго порт зможе приймати вантажний транспорт у короткостроковій перспективі через обмеженість простору.

Колапс і тимчасове призупинення руху суден, швидше за все, матиме ізольований вплив на ринок брухту чорних металів.

Порт Балтимор є 10-м за величиною експортним портом брухту чорних металів у США, і за останні п’ять років, згідно з даними Міністерства торгівлі США, щомісяця з порту експортувалося в середньому 44 000 метричних тонн (т) брухту чорних металів.

У 2023 році порт відвантажив 486 тис т брухту чорних металів, причому більша частина обсягів припала на Туреччину – 314 тис т, або 67% від загального обсягу відвантажень. У листопаді одну партію брухту було відправлено до Мексики. Решта експорту брухту чорних металів з порту здійснюється в контейнерах, основним пунктом призначення яких є Південна Азія. У 2023 році на Індію припало 16% від загального обсягу відвантажень, а на Пакистан – 6%.

За даними системи відстеження суден Argus, наразі в порту не завантажуються балкери.

Компанія Baltimore Scrap, що базується в Меріленді, яку у 2023 році придбав світовий переробник металобрухту Sims Metal, є основним експортером навалом з порту. Smith Industries також відвантажує балкери з Спарроуз-Пойнт, штат Меріленд, який знаходиться в декількох милях на південь від мосту Френсіса Скотта-Кі.

Хоча вплив на глобальний ринок дещо обмежений, учасники ринку заявили, що з втратою мосту Френсіс Скотт-Кі на невизначений термін логістика вантажних перевезень металобрухту до порту серйозно постраждає, доки коридор не буде відновлено.

Інші учасники відзначили занепокоєння щодо заторів в інших великих портах Середньої Атлантики, оскільки вхідні судна, ймовірно, будуть перенаправлені, а будь-які вантажі з внутрішніх контейнерних депо, заплановані до відправлення з Балтимора, будуть перенаправлені в інші порти. Це може спричинити затори в навколишніх портах, включаючи, але не обмежуючись ними: Норфолк, Вірджинія; Ньюарк, Нью-Джерсі; і Філадельфія, Пенсильванія.

Новини

26 Липня 2024

Найскладніший період літа вже позаду, але невідомо що буде взимку – Укренерго

В Міненерго кажуть, що працюють над покращенням ситуації зі світлом

США скоротили імпорт прокату на 23%

Рада не відмовляється від ідеї підвищення ПДВ

POSCO знизила виплавку сталі

Кількість працюючих індустриальних парків може збільшись до 20

Залізниці України та Польщі домовились розвивати сполучення

Євросоюз надасть Україні ще 68 великих генераторів

Польща допомогла – в Україні скорочені обсяги обмеження світла

ЄС виділив Україні перший транш у 1,5 млрд євро із заморожених активів РФ

Усть-Дунайськ перетворять на хаб з імпорту добрив 

ЄС може запустити розслідування щодо продаж г/к рулону за квотою “інших країн”

В Росії різко уповільнилося промислове виробництво 

ОККО формує парк вагонів-цистерн

EUROFER: У 2024 році видиме споживання сталі в ЄС повинно відновитися

США знайшли 2 млрд дол на військову допомогу Україні

ВСІ НОВИНИ ⇢