Індія недопостачає металопрокат до ЄС через кризу у Червоному морі

Металургія Новини Транспорт
Індія недопостачає металопрокат до ЄС через кризу у Червоному морі

Збільшення часу доставки, спричинене напруженістю в Червоному морі, може призвести до того, що захисна квота Індії на гарячекатаний рулон в ЄС не буде використана 1 квітня, повідомляє Argus.

Згідно з митними даними, Індія відвантажила до ЄС трохи більше 520 тис тонн гарячекатаного рулону в грудні і січні, і, схоже, весь цей обсяг був розмитнений в рамках квоти на перший квартал. Враховуючи невикористаний тоннаж, перенесений з попереднього кварталу, ця квота становила 574 550 тонн, з яких лише 46 934 тонн наразі не використано.

Це свідчить про те, що матеріал, відвантажений з Індії в лютому, в основному становитиме квоту на квітень-червень у розмірі 294 662 т. Дані відстеження суден показують, що в лютому Індія відвантажила до ЄС 404 582 т плоского прокату, хоча дані не містять деталізації за видами продукції. Теоретично, індійський матеріал може використати третину квоти інших країн у квітні-червні також відповідно до захисних заходів. Ця квота знову швидко заповниться, як це було в останні квартали.

Довший час доставки означає, що більша частина індійського матеріалу, відвантаженого в другій половині лютого – 215 170 т плоского прокату – прибуде після 1 квітня і буде розмитнена або затримана до наступного кварталу: після першого дня будь-який матеріал, розмитнений понад квоту, сплачує пряме мито в розмірі 25 відсотків, тому цілком ймовірно, що частина буде затримана з квітня по червень і розмитнена в рамках липневої квоти.

За даними Kpler, суднам, які огинають мис Доброї Надії, а не проходять Червоним морем, у квітні знадобиться в середньому 45,5 днів, щоб прибути до портів ЄС з Індії. Судна, що прибували Червоним морем у січні, займали приблизно половину цього часу, або навіть менше.

Це означає, що близько 189 000 т лютневих поставок можуть бути розмитнені в рамках квот на квітень-червень 1 квітня, плюс тоннаж, що залишився з поточного періоду, що загалом становить 46 934 т для HRC. Якщо припустити, що весь матеріал, відвантажений у першій половині лютого, – це HRC, то квота не буде переповнена в перший день, навіть якщо врахувати матеріал, що залишився з цього кварталу. Але очікується, що вона буде заповнена пізніше цього місяця.

Новини

26 Квітня 2024

ЄС закликають до більш активних дій щодо припинення імпорту російської сталі та ЗРС

Експорт сталевого брухту з Японії знизився на 4,6%

JSW очікує видобуток вугілля у 2024 році на рівні 13,5 млн тонн

Запоріжсталь має намір підвищити якість металопродукції

Уряд зберіг чинний тариф на електроенергію для населення до кінця травня

Індія дозволила російським компаніям страхувати танкери з нафтою, щоб обійти санкції 

Низька інфляція під час війни може нашкодити – економіст

Посудомоечная машина: мифы и реальность

Україна може втратити до 2% ВВП через обстріли енергетичної інфраструктури

Світове виробництво DRI у січні-березні збільшилось на 7,4%

З початку року машинобудівники ДТЕК виготовили п’ять вугільних комбайнів

Vale за результатами I кварталу скоротила чистий прибуток майже на 13%

Tata Steel відхилила план профспілок щодо збереження доменної печі

Японія інвестує у розвиток чилійських мідних шахт

У енергосистемі зберігається дефіцит – обмежено споживання криворізької промисловості

72% роботодавців в Україні нарікають на дефіцит кадрів

ВСІ НОВИНИ ⇢