В Укрметаллургпромі назвали закупівлю тепловозів Wabtec для УЗ тактично розумним рішенням

Металургія Новини Транспорт
В Укрметаллургпромі назвали закупівлю тепловозів Wabtec для УЗ тактично розумним рішенням

Зважаючи на постійні ворожі обстріли енергетичної інфраструктури, в т.ч. підстанцій АТ “Укрзалізниця”, формування резервного парку тепловозів для швидкої заміни електровозів на знеструмлених ділянках залізничної мережі тактично розумне рішення. Таку думку висловив президент Обєднання підприємств “Укрметалургпром” Олександр Каленков.

Він звернув увагу на те, що виключно дизельні тепловози можуть обслуговувати всі види поїздів: вантажні, пасажирські, та навіть Інтерсіті+, не кажучи вже про поїзди, що забезпечують логістику для ЗСУ: “Оскільки лише близько 50% мережі залізниць є електрифікованими, використання дизельних локомотивів залишатиметься безальтернативним видом тяги в середньостроковій перспективі”

В той же час О.Каленков зазначив, що наявних виробників дизельних локомотивів для колії 1520 мм в світі мало і це переважно російські та китайські компанії. Залишається лише американська Wabtec Corporation, в т.ч. з виробництвом в США, Бразилії та у Казахстані. Вітчизняні виробники, за виключенням “Луганськтепловозу” що знаходиться на тимчасово окупованій Луганщині, не мають готового продукту – сучасного дизельного локомотива – для роботи на мережі залізниць України.

“Попередній контракт на постачання 30 тепловозів ТЕ33АС для Укрзалізниці передбачав певний рівень локалізації (фіналізації) рухомого складу на вітчизняному вагонобудівному заводі на рівні 7%. Застосування аналогічного підходу обʼєктивно не є можливим в умовах війни в Україні, бо це виробництво буде потенційної ціллю рф. Але можливим є застосування іншого підходу та наповнення нової партії 40 одиниць українськими комплектуючими.  Це може бути обговорене сторонами і певний технічно виправданий % локалізації (якщо цей % робіт та комплектуючих, забезпечений українськими компаніями, забезпечить додану вартість і не призведе до збільшення загальної вартості і термінів виробництва)”, – підкреслив О.Каленков.

Президень “Укрметалургпрому” назвав важливим і фінансовий аспект. “Дешеві гроші на довгостроковий період в умовах воєнного стану – можливість, якою УЗ варто скористатись”, – переконаний він.

Новини

3 Травня 2024

Польща має заборонити імпорт російської металопродукції через свої порти – експерт

Якщо акциз на пальне підвищують до європейського рівня, варто збільшити й зарплату – експерт

ArcelorMittal планує розширення компанії у Бразилії

Туреччина збільшила експорт арматури на 8,9%

Морські перевезення стимулюватимуть зростання експорту продукції ГМК – НБУ

Великий бізнес з початку 2024 року сплатив майже 160 млрд грн податків 

Україна і Британія починають реалізацію проєктів у сфері зелених інновацій в енергетиці

Nippon Steel знадобиться більше часу для завершення угоди з купівлі US Steel

КНДР відправила до росії балістичні ракети

Японські торгові доми очікують скорочення прибутків від металургійного бізнесу

Реальна собівартість електроенергії для населення становить 3,5 грн – Кучеренко

Міжнародна торгова палата закликала ЄС до діалогу щодо вуглецевого мита

Польща за три місяці імпортувала 378,7 тис тонн сталі 

Уряд зобов’язав УЗ перерахувати 1,5 млрд грн до бюджету

АМПУ отримало нове лоцманське судно для портів на Дунаї

Німеччина у січні-лютому імпортувала 155 тис тонн сталі 

ВСІ НОВИНИ ⇢