УЗ відтермінувала списання майже 14,5 тис вантажних вагонів
Економіка Новини ТранспортАТ «Укрзалізниця» відкоригувала граничні строки експлуатації 14,4 тис. вантажних вагонів приватної власності. Про це повідомляє RAIL.insider з посиланням на інформацію Перевізника.
Відповідне рішення було прийняте після оприлюднення змін до наказу Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури № 647 “Про затвердження Порядку проведення комплексу діагностичних, ремонтних та реєстраційних операцій…”
За даними Перевізника зміни до Порядку відтермінують масове “списання” вантажних вагонів власності приватних компаній України на пізніші строки (з 2024-2028 рр. на 2030-2035 рр.).
“У інформаційних базах даних філії «Головний інформаційно-обчислювальний центр» АТ «Укрзалізниця» були відкориговані граничні строки експлуатації 14,4 тис. вантажних вагонів приватної власності відповідно до даних, які містяться у технічних рішеннях про продовження строку служби (експлуатації) вагонів, виданих спеціалізованими організаціями до набрання чинності Порядку, у яких дата закінчення продовженого терміну служби (експлуатації) вагона перевищує граничний строк експлуатації, встановлений Порядком”, – йдеться у відповіді на інформаційний запит RAIL.insider.
Як відтермінування майже 14,5 тис. вантажних вагонів вплине на ринок вантажних перевезень — читайте в матеріалі.
Нагадаємо, на сайті Верховної Ради України було оприлюднено зміни до наказу Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури № 647 щодо подальшого використання «подовжених» вагонів. Документ встановлює, що «терміни продовження строку експлуатації (служби) вантажних вагонів, зазначених у технічних рішеннях про продовження строків експлуатації (служби) вантажних вагонів, виданих спеціалізованими організаціями за результатами проведення комплексу діагностичних операцій вантажних вагонів до набрання чинності цим наказом, залишаються чинними».
Раніше Укрзалізниця зупиняла «подовжені» вагони. Низка компаній намагалася скасувати подібне рішення через суд. Детальніше про це можна почитати в інтерв’ю з адвокатом Сергієм Андрощуком.
Підпишіться на Minprom у Telegram, щоб залишатися в курсі важливих новин
Відкрити Telegram