Питання квот на імпорт г/к рулону до Великої Британії відкладено через вибори

Металургія Новини
Питання квот на імпорт г/к рулону до Великої Британії відкладено через вибори

Ухвалення важливих рішень щодо квот на імпорт гарячекатаного рулону до Великої Британії, схоже, було відкладено у зв’язку з проведенням загальних виборів, пише Argus.

Орган торговельного захисту розпочав перегляд квот на імпорт гарячекатаного рулону 9 лютого у відповідь на запити Tata Steel і трейдингової компанії Kromat. Рішення Tata зупинити доменні печі в Порт-Толботі цього року і забезпечити свої прокатні стани означає, що Великій Британії потрібно буде закуповувати значно більше заліза з третіх країн, тому поточні квоти значно нижчі, ніж потрібно.

Коли в лютому Орган торговельного захисту розпочав перегляд рішення про призупинення, він заявило, що підготує попередні висновки в березні, а в квітні надішле свої рекомендації міністру. Очікувалося, що рішення про призупинення буде схвалено в травні, після чого воно негайно набуде чинності. Орган надав свою рекомендацію, але уряд ще не прийняв рішення з цього важливого питання – рішення, на яке ринок очікує вже кілька місяців.

Уряд має час до кінця цього місяця, щоб прийняти рішення щодо рекомендації до закінчення терміну її дії. Департамент бізнесу і торгівлі відмовився коментувати справу щодо торговельних заходів.

Невизначеність щодо того, що може статися з квотою і як її призупинення може вплинути на ринок, тяжіла над ринком протягом багатьох місяців. Квота для “інших країн” на квітень-червень, встановлена на рівні 22 589 тонн, була вичерпана 20 травня.

Квота для “інших країн”, до якої входить індійська сировина, швидко вичерпується після її відновлення в останні місяці, враховуючи зростання імпорту, якому сприяла Tata Steel. Дані аналітичної платформи Kpler свідчать, що вантаж вагою 33 тис тонн прямує з Парадіпа в Індії до Ньюпорта в Уельсі з прибуттям 15 липня. Близько 17 тис тонн індійського рулону було вивантажено в Ньюпорті 5 червня.

Напруженість навколо квоти для “інших країн” призвела до боротьби за матеріал, який наразі не підпадає під квоти, а саме з В’єтнаму і, меншою мірою, з Єгипту. SSI Nemesis прямує з Тхі Вай у В’єтнамі до Ліверпуля, перевозячи близько 11 650 тонн рулонів, для розвантаження 18 червня. А судно Bao Run вивантажило близько 16 тис тонн рулону в Ліверпулі минулого місяця, також з Тхі Вай.

Bulk Independence вивантажив понад 54 тис тонн єгипетської сталі в Порт Талбот, Уельс, 23 травня, за даними Kpler. Один трейдер, пов’язаний з комбінатом, пропонував єгипетський рулон за конкурентними цінами близько місяця тому.

Новини

14 Липня 2025

Нові податки на надра від Гетманцева зводять нанівець усі ініціативи по розвитку галузі – експерт

Українським морським коридором перевезли 130 млн тонн вантажів

Кабмін затвердив новий перелік корисних копалин стратегічного значення

Китай завершив I півріччя з рекордним торговим профіцитом у $586 млрд

Мінекономіки України представило концепцію розвитку промисловості після війни

Українська промисловість не переплачує: ціни на електроенергію в ринковому коридорі

Імпорт вугілля в Китай впав до дворічного мінімуму – Bloomberg

У червні сонячна енергія стала головним джерелом електрики в ЄС

Споживання металопрокату в Україні зросло на 12%

Nippon Steel інвестує мільярди в американське виробництво

11 Липня 2025

США залишаються головним ринком експорту для українського чавуну

Укрзалізниця отримає 54 млн євро грантів

Європейські компанії допоможуть у запуску склозаводу в Україні

€200 млн у майбутнє: Буча стає центром індустріальних інновацій

Інфляція в Україні сповільнилася: НБУ пояснив головні причини

Добудова Хмельницької АЕС: Україна та МАГАТЕ посилять співпрацю

ВСІ НОВИНИ ⇢