Питання квот на імпорт г/к рулону до Великої Британії відкладено через вибори

Металургія Новини
Питання квот на імпорт г/к рулону до Великої Британії відкладено через вибори

Ухвалення важливих рішень щодо квот на імпорт гарячекатаного рулону до Великої Британії, схоже, було відкладено у зв’язку з проведенням загальних виборів, пише Argus.

Орган торговельного захисту розпочав перегляд квот на імпорт гарячекатаного рулону 9 лютого у відповідь на запити Tata Steel і трейдингової компанії Kromat. Рішення Tata зупинити доменні печі в Порт-Толботі цього року і забезпечити свої прокатні стани означає, що Великій Британії потрібно буде закуповувати значно більше заліза з третіх країн, тому поточні квоти значно нижчі, ніж потрібно.

Коли в лютому Орган торговельного захисту розпочав перегляд рішення про призупинення, він заявило, що підготує попередні висновки в березні, а в квітні надішле свої рекомендації міністру. Очікувалося, що рішення про призупинення буде схвалено в травні, після чого воно негайно набуде чинності. Орган надав свою рекомендацію, але уряд ще не прийняв рішення з цього важливого питання – рішення, на яке ринок очікує вже кілька місяців.

Уряд має час до кінця цього місяця, щоб прийняти рішення щодо рекомендації до закінчення терміну її дії. Департамент бізнесу і торгівлі відмовився коментувати справу щодо торговельних заходів.

Невизначеність щодо того, що може статися з квотою і як її призупинення може вплинути на ринок, тяжіла над ринком протягом багатьох місяців. Квота для “інших країн” на квітень-червень, встановлена на рівні 22 589 тонн, була вичерпана 20 травня.

Квота для “інших країн”, до якої входить індійська сировина, швидко вичерпується після її відновлення в останні місяці, враховуючи зростання імпорту, якому сприяла Tata Steel. Дані аналітичної платформи Kpler свідчать, що вантаж вагою 33 тис тонн прямує з Парадіпа в Індії до Ньюпорта в Уельсі з прибуттям 15 липня. Близько 17 тис тонн індійського рулону було вивантажено в Ньюпорті 5 червня.

Напруженість навколо квоти для “інших країн” призвела до боротьби за матеріал, який наразі не підпадає під квоти, а саме з В’єтнаму і, меншою мірою, з Єгипту. SSI Nemesis прямує з Тхі Вай у В’єтнамі до Ліверпуля, перевозячи близько 11 650 тонн рулонів, для розвантаження 18 червня. А судно Bao Run вивантажило близько 16 тис тонн рулону в Ліверпулі минулого місяця, також з Тхі Вай.

Bulk Independence вивантажив понад 54 тис тонн єгипетської сталі в Порт Талбот, Уельс, 23 травня, за даними Kpler. Один трейдер, пов’язаний з комбінатом, пропонував єгипетський рулон за конкурентними цінами близько місяця тому.

Новини

17 Липня 2024

Ціни на нафту знижуються на тлі уповільнення попиту в Китаї

Міністр Галущенко та члени НКРЕКП підставляють президента Зеленського із тарифами на електрику – думка

З ремонту вийшов блок АЕС, сподіваємось на зайві години світла в мережі

Вирівнювання тарифів на розподіл буде критичною помилкою для української економіки – екс-міністр

В Україні побудують завод з виробництва патронів та гвинтівок

Україна отримає 200 млн євро від ЄБРР на посилення енергетичної безпеки 

ГЕС Працюють у штатному режимі попри аномальну спеку – Укргідроенерго

Туреччина може збільшити експорт газу до ЄС, якщо блок гарантує попит, – Bloomberg

МВФ покращив прогноз зростання світової економіки на 2025 

Економічний комітет Ради вимагає від НКРЕКП та Міненерго обґрунтувати ініційоване ними об’єднання тарифів для промисловості 

ФДМУ виставив на продаж колишній алюмінієвий комбінат Дерипаски

Прагнення зрівняти тарифи на розподіл є обманом для інвесторів – Кисилевський

Вантажообіг у портах України зріс у півтора раза 

Рада ухвалила закон про контроль за викидами 

16 Липня 2024

Санкції в дії: росія зіткнулася з обвальним падінням експорту металів

Фонд держмайна призначив продаж ОГХК на жовтень 

ВСІ НОВИНИ ⇢