Ставки фрахту з портів України стабілізувалися

Економіка Новини Транспорт
Ставки фрахту з портів України стабілізувалися

Ставки фрахту суден для транспортування зерна з портів України стабілізувалися. Втім, попит залишається обмеженим, а кількість відкритих суден — великою. Про це повідомили в УЗА з посиланням на дані ASAP.

Судновласники дедалі частіше відмовляються від замовлень, аніж погоджуватися на надзвичайно низькі пропозиції фрахтувальників. Причому доходи судновласників від виконання перевезень з портів України часто на рівні з тими, які вони отримують, працюючи з закордонних портів. Таким чином, фрахтувальники більше не можуть продовжувати занижувати ставки.

Фрахт «хендісайзів» з кукурудзою з портів Великої Одеси до східного Середземномор’я стабілізувався на рівні 19-21 USD/т. Ставки фрахту для транспортування тієї ж партії до східного узбережжя Італії та до Іспанії становлять 21-23 USD/т і 23-24 USD/т відповідно. Фрахт судна із зерновою в напрямку Тунісу також фіксується на рівні 23-24 USD/т.

Ставки фрахту «костерів» із кукурудзою з портів Дунаю до Мармари стабілізувався на рівні 16-17 USD/т, до східного узбережжя Греції — на рівні 19-21 USD/т. До східного Середземномор’я ставки закріпилися на рівні 21-23 USD/т. Вартість транспортування вантажу в напрямку Ізраїлю складає 25-26 USD/т. У напрямку портів східного узбережжя Італії та Іспанії фрахтові ставки стабілізувалися на рівні 24-26 USD/т і 29-30 USD/т відповідно.

Ставки фрахту барж із кукурудзою до Констанци тримається у межах 9-10 EUR/т. Вартість доставлення соняшнику до болгарських портів Русе/Сілістра — 15 EUR/т.

Новини

6 Вересня 2024

У липні інфляція зросла до 5,4%

Зелений перехід сталеливарних виробників під загрозою – EUROFER

Туреччина збільшила імпорт брухту до 11,6 млн тонн

Канада вводить антидемпінгові мита на катанку з Китаю, Єгипту та В’єтнаму

Швеція виділить майже $50 млн на підтримку енергосектору України

Галущенко обіцяє, що зима пройде нормально

Україна домовляється щодо збільшення імпорту електроенергії з ЄС

Уніфікація тарифів на вантажні перевезення УЗ не має економічного обгрунтування – експерт

Європейський ринок г/к рулону найслабший за останні роки

Уряд прийняв всі необхідні рішення щодо релокації шахт – Шмигаль

Галущенко відзвутував про сотні мегават нових потужностей

Linde India придбає промислові газові активи Tata Steel на сталеливарному заводі Kalinganagar

В Бразилії знизились ціни на гарячекатаний рулон

Дніпровський метзавод знизив виробництво прокату на 54,6%

Канадська Cyclone Metals розпочала виробництво окатишів прямого відновлення

Будівництво в Євросоюзі у червні зросло на 1,4%

ВСІ НОВИНИ ⇢