Міжнародна палата судноплавства закликає зупинити напади хуситів у Червоному морі

Новини Транспорт
Міжнародна палата судноплавства закликає зупинити напади хуситів у Червоному морі

Міжнародна палата судноплавства (ICS) закликала до термінових дій, щоб зупинити “незаконні напади” на комерційне судноплавство в Червоному морі з боку єменських повстанців-хуситів після потоплення другого суховантажу з листопада минулого року.

“Це неприйнятна ситуація, і ці напади повинні припинитися негайно”, – заявили в ICS. “Ми закликаємо держави, що мають вплив у регіоні, захистити наших невинних моряків і до швидкої деескалації ситуації в Червоному морі”.

Підтримувані Іраном хусити почали нападати на кораблі в Червоному морі через шість тижнів після початку війни між Ізраїлем і ХАМАС минулого року, як вони стверджують, на знак солідарності з палестинцями в Газі. Суховантаж “Рубімар” під прапором Белізу, що належить Великобританії, затонув 4 березня цього року, через чотири тижні після нападу хуситів. А 19 червня Міністерство морських торгових операцій Великої Британії (UKMTO) заявило, що, на його думку, суховантаж Tutor, що належить і експлуатується Грецією, також затонув після того, як 12 червня хусити атакували його за допомогою безпілотного надводного судна.

З моменту початку атак було вбито трьох моряків і захоплено два судна в окремих інцидентах, одне з яких з тих пір було звільнено.

“Ми чули засудження і цінуємо слова підтримки, але ми терміново прагнемо вжити заходів для припинення незаконних нападів на цих життєво важливих працівників і цю життєво важливу галузь”, – заявили в ICS. “І ми не повинні забувати про членів екіпажу [вантажного судна] Galaxy Leader і [контейнеровоза] MSC Aries, які все ще перебувають у полоні”.

Останніми днями хусити посилили свої напади, що викликало контрзаходи з боку збройних сил США і Великобританії, дислокованих в цьому регіоні. Червоне море є одним з найважливіших судноплавних шляхів у світі, що слугує життєво важливим торговельним сполученням між Європою та Азією.

Атаки призвели до підвищення фрахтових ставок і вартості страхування морських перевезень. Вони також порушили торговельні потоки через Суецький канал у північній частині Червоного моря, оскільки багато судновласників вирішили оминати цей район, обираючи довший маршрут навколо південного краю Африки.

Новини

6 Вересня 2024

У липні інфляція зросла до 5,4%

Зелений перехід сталеливарних виробників під загрозою – EUROFER

Туреччина збільшила імпорт брухту до 11,6 млн тонн

Канада вводить антидемпінгові мита на катанку з Китаю, Єгипту та В’єтнаму

Швеція виділить майже $50 млн на підтримку енергосектору України

Галущенко обіцяє, що зима пройде нормально

Україна домовляється щодо збільшення імпорту електроенергії з ЄС

Уніфікація тарифів на вантажні перевезення УЗ не має економічного обгрунтування – експерт

Європейський ринок г/к рулону найслабший за останні роки

Уряд прийняв всі необхідні рішення щодо релокації шахт – Шмигаль

Галущенко відзвутував про сотні мегават нових потужностей

Linde India придбає промислові газові активи Tata Steel на сталеливарному заводі Kalinganagar

В Бразилії знизились ціни на гарячекатаний рулон

Дніпровський метзавод знизив виробництво прокату на 54,6%

Канадська Cyclone Metals розпочала виробництво окатишів прямого відновлення

Будівництво в Євросоюзі у червні зросло на 1,4%

ВСІ НОВИНИ ⇢