В Укрзалізниці сподіваються на підняття тарифів ще до кінця року

Економіка Металургія Новини Транспорт
В Укрзалізниці сподіваються на підняття тарифів ще до кінця року

Пропозиції АТ “Укрзалізниці” відносно зміни тарифів на вантажні перевезення вже пройшли тарифну комісію і зараз тривають відповідні внутрішні процедури в Кабміні. Як пише Rail.Insider, про це заявив голова правління АТ “Укрзалізниця” Євген Лященко, якого цитує Forbes.

“Я дуже сподіваюся, що до кінця року це таки відбудеться. Нова система зробить коефіцієнти прозорішими, зблизить між собою тарифні класи незалежно від видів вантажів і дозволить компанії працювати більш стабільно. Для бізнесу це теж вигідно: для нього собівартість продукції зросте на рівні 1%, але тепер усі розумітимуть, як влаштовані ці тарифи, та матимуть змогу прогнозувати власні витрати й закладати їх у бюджет на 2025 рік” – розмірковує Лященко.

Завдяки підняттю тарифів, яке в АТ УЗ називають гармонізацією, залізничний монополіст розраховує отримати близько 3 млрд грн ще до кінця року, і це б нібито дало б можливість компанії завершити рік без збитків.

“Але навряд чи це вже відбудеться в 2024 році”, – зауважив Лященко.

Тим часом, Федерація роботодавців транспорту України звернулась до прем’єр-міністра, профільного комітету ВРУ, керівників міністерств, голови правління АТ “Укрзалізниця” та голови Державної регуляторної служби з проханням не підвищувати тарифи на вантажні залізничні перевезення, а навпаки їх знизити.

У ФРТУ зазначають, що постійне зростання тарифів змушує компанії скорочувати свої виробничі обсяги, що, в свою чергу, призводить до зниження обсягів вантажоперевезень на залізниці та переходу на альтернативні види транспорту. І це стало однією з основних причин, чому численні підприємства вже не можуть функціонувати без збитків.

Щодо уніфікації тарифів для різних видів вантажів, в Федерації зазначили, що, “якщо привести необхідну інфраструктуру для перевезення умовних 10 млн т вантажу, то для перевезення 10 млн т руди (маршрутні відправлення) необхідно в 22 рази менше станцій УЗ та в 5 разів менше протяжності залізничних колій, ніж для перевезення 10 млн т зерна в збірних поїздах. Сортувальні станції в перевезеннях руди не задіяні, а для перевезення зерна в збірних поїздах потрібна постійна робота біля 20 сортувальних станцій”.

Новини

9 Жовтня 2024

Україна отримала від Японії 12 вантажів допомоги для енергетиків

Автогаз продовжує дорожчати у мережах АЗС

За ОГКХ запропонували трохи менше 4 млрд грн

8 Жовтня 2024

Уніфікація тарифу на розподіл електроенергії може призвести до банкрутства великих підприємств

На базі НКРЕКП планують створити робочу групу з вирішення проблем ВДЕ-генерації

Україна планує використовувати штучний інтелект у пошуку корисних копалин

Уряд виділить додаткові €86 млн на зведення систем захисту енергооб’єктів

Релокованим підприємствам дозволили пролонгувати пільгові кредити

Німецька промисловість відновилася в серпні завдяки виробництву автомобілів

В Україні створили ще два індустріальні парки на 1800 робочих місць

Бразилія у вересні збільшила експорт чавуну на 40%

Китай за 9 місяців 2024 року експортував до України товарів на $10,3 млрд

Україна має отримати €35 млрд нового кредиту ЄС до кінця року – Єврокомісія

У Росії посилюється криза у вугільному секторі 

Польські фермери можуть знов заблокувати один з пунктів пропуску на кордоні

55% українських компаній не зможуть компенсувати підвищення військового збору

ВСІ НОВИНИ ⇢