Інтерпайп використовує морський та автотранспорт для доставки залізничної продукції у США та на Близький Схід
Металургія Новини ТранспортУкраїнська промислова група “Інтерпайп” використовує автотранспорт і морські судна для перевезень залізничної продукції, призначеної для “заморських” ринків. Також, з урахуванням атак єменських хуситів в Червоному морі, до Азії продукція зараз транспортується по маршруту через мис Доброї Надії.
Про це в розмові з ЦТС розповів директор із закупівель і логістики компанії Олексій Яновський.
Говорячи, про перший відрізок перевезень – до портів Болгарії і Румунії, Яновський зазначив, що саме залізнична продукція “Інтерпайп”, доправляється до Констанци переважно автомобільним транспортом (в контейнеровозах). Це пов’язано з тим, що до залізничної продукції клієнтами висуваються надзвичайно високі вимоги щодо якості.
“Тож, ми не ризикуємо робити зайві перевантаження та зайвий час давати знаходитися колесам поруч з морською водою. До того ж, обсяги таких перевезень відносно невеликі для нас, тож, ми цілком в змозі забезпечити доставку автомобільним транспортом вчасно та по оптимальним ставкам”, – пояснив топ-менеджер.
Разом з тим, відновлення заходів контейнерних суден до портів Великої Одеси дозволяє компанії використовувати і цей інструмент. Зокрема, компанія возить залізничну продукцію морем у контейнерах на маршруті Чорноморськ-Констанца.
На подальших етапах “Інтерпайп” користується сервісами таких контейнерних ліній, як Maersk та MSC, або, наприклад, Akkon.
“Рейси виконуються за певним графіком, частіше за все – один раз на тиждень. Маршрут залежить від кінцевого пункту призначення. Частіше за все він пролягає через Порт-Саїд, далі, якщо ми кажемо про країни Близького або Далекого Сходу, через південь Африки (в обхід хуситів у Червоному морі) до Сінгапуру. А потім – невеликими фідерними судами до портів призначення”, – розповів Олексій Яновський.
Зазначимо, що іншим великим overseas-ринком для українського виробника залізничних коліс є Сполучені Штати. Логістика на цьому напрямку покращилася після відкриття українського чорноморського коридору.
“Ми й досі продовжуємо експортувати нашу продукцію через порти сусідніх країн, але ситуація із відвантаженням безпосередньо з українських гаваней об’єктивно покращилася. Ми випробували новий маршрут із Чорноморська до Х’юстона (США), завантаживши балкер трубами та колесами. Станом на сьогодні це працюючий маршрут”, – повідомляв раніше в інтерв’ю ЦТС директор дивізіону залізничної продукції “Інтерпайп” Олександр Гарькавий.
Підпишіться на Minprom у Telegram, щоб залишатися в курсі важливих новин
Відкрити TelegramТеги
ІнтерпайпНовини
Worldsteel очікує зниження світового попиту на сталь
Запоріжсталь виділила 8 млн грн на кондиціонер для прокатного стану
Україна накопичила достатньо газу та вугілля для проходження зими
Стефанчук підписав закон про підвищення податків
Уряд дозволив ФДМУ продати підприємство з виробництва газобетону Аерок
Гетманцев підрахував обсяг не задекларованих податків
Інтерпайп займає лідерські позиції на європейському ринку щодо декарбонізації
Acciaierie d’Italia перезапускає доменну піч №1
Nippon Steel має намір отримати держсубсидію на будівництво нових електродугових печей
Ціни на руду знижуються в очікуванні звітів гірничодобувних компаній
Rio Tinto завершила придбання акцій Mitsubishi в австралійському алюмінієвому заводі
Бізнес скаржиться на проблеми з бронюванням працівників
НКРЕКП не бачить підстав для зупинки імпорту електроенергії
Збитки екології України внаслідок російського вторгнення перевищили 2,6 трлн грн
14 Жовтня 2024В Китаї випущено найпотужніший у світі плавучий вітрогенератор
ArcelorMittal подав позов проти Liberty Steel
ВСІ НОВИНИ ⇢