Інтерпайп залишається великим експортером продукції із високою доданою вартістю

Металургія Новини
Інтерпайп залишається великим експортером продукції із високою доданою вартістю

Упродовж 2,5 років широкомасштабної війни українська промислова компанія «Інтерпайп» залишається великим експортером продукції із високою доданою вартістю. Про це під час форуму «Український експорт: вікно відчиняється?», організованого Українською правдою, розповів директор трубного дивізіону компанії Денис Морозов.

Експортні позиції вдається утримувати навіть попри те, що підприємства компанії знаходяться у прифронтовій Дніпропетровщині, а нікопольський «Інтерпайп Ніко Тьюб» – у зоні активних бойових дій.

За словами Дениса Морозова, на експорт припадає 80-85% від обсягів виробництва компанії, за деякими товарними групами цей показник перевищує 90%.

Як пояснив директор трубного дивізіону, компанія зберегла зовнішні ринки в тому числі шляхом диверсифікації збуту. Процес розпочали ще 10 років тому, як ключові напрямки було визначено ЄС, США та країни Близького Сходу.

Послаблення торговельних бар’єрів дало компанії можливість наростити постачання на ринки Європи та США.

Так, торік і у 2024-му, після тимчасового скасування усіх квот та мит, «Інтерпайп» збільшив поставки української трубної продукції до Євросоюзу. Лібералізація торгівлі дозволила компанії шукати різні ніші на європейському ринку та заходити на них. Окрім того, «Інтерпайп» активізував R&D, розробивши більш ніж 200 нових продуктів для клієнтів у ЄС. Додатковою перевагою на тлі «зеленого» порядку денного став електрометалургійний завод Interpipe Steel – підприємство виплавляє сталь із найменшими викидами вуглецю у Європі.

Водночас суттєвим викликом щодо постачань до США була логістика, адже продукція відвантажується морем до Х’юстона. Проте тимчасове скасування мит на українську продукцію з боку Вашингтона дозволило компенсувати ці додаткові витрати та працювати над розширенням кола клієнтів у цьому регіоні.

«Модель роботи «Інтерпайп» на цьому ринку передбачає взаємодію з дистриб’юторами, які фактично виконують функції департаментів постачання нафтогазових компаній. При цьому група презентує свою продуктову лінійку видобувним компаніям. Це потрібно для того, щоб кінцевий споживач знав бренд» – пояснив Денис Морозов.

Як повідомлялось, «Інтерпайп» розширює логістику залізничної продукції для далеких ринків використовуючи автотранспорт, фідерні судна й океанські контейнеровози. Окрім того, компанія нещодавно вперше у своїй історії почала оперувати судном, яке взяла в тайм-чартер.

Новини

Франція і Німеччина проти плану Єврокомісії щодо кредиту для України на 35 млрд  

За період великої війни кількість індустриальних парків зросла понад удвічі

Інтерпайп залишається великим експортером продукції із високою доданою вартістю

Європейська організація морських портів закликала звільнити від податків берегові джерела живлення

Мексика продовжила дію мита на українські безшовні труби

Система тарифоутворення Укрзалізниці давно застаріла і потребує перегляду

Канада та ЄС домовилися допомагати розвивати вуглецеве ціноутворення у світі

Український уряд має розпочати переговори з ЄС щодо відтермінування CBAM

В Україні оголошено перший аукціон із розподілу квоти підтримки зеленої енергетики

ЄС збільшив імпорт заліза прямого відновлення на 4,8%

ArcelorMittal зупинив проєкт розширення бразильського заводу через зростання імпорту сталі

Ціни на залізну руду перевищили позначку в 100 дол/тонну

Жінки врятують світ: Україна запускає програму навчання жінок на операторок екскаватора 

Золото та срібло дорожчають в очікуванні зниження процентних ставок ФРС

26 Вересня 2024

Ціни на руду сягнули нового максимуму за три тижні

Ставки фрахту з портів Дунаю зросли

ВСІ НОВИНИ ⇢