Підсанкційні танкери продовжують транспортувати російську нафту 

Економіка Новини
Підсанкційні танкери продовжують транспортувати російську нафту 

Майже третина танкерів, на які були накладені санкції Заходу, продовжують транспортувати російську сиру нафту. Про це пише Bloomberg.

Як повідомляється, щонайменше 21 із 72 танкерів, на які минулого року накладено санкції Управління контролю за іноземними активами Міністерства фінансів США, Міністерства фінансів Великої Британії чи Європейського Союзу, завантажили загалом 24 вантажі російської нафти.

Згідно з даними відстеження суден, зібраними Bloomberg, темпи, з якими танкери повертаються до роботи, зростають. Так, принаймні сім танкерів під санкціями вже забрали свій нафтовий вантаж у перші 10 днів жовтня, хоча в серпні й вересні йшлося лише про шість суден. Із квітня до липня цього року було по одному танкеру в місяць.

Зазначається, що спочатку занесені в чорний список танкери простоювали. Жодне з підсанкційних суден не перевозило жодного вантажу російської чи будь-якої іншої нафти до квітня – через шість місяців після того, як були санкціоновані перші судна.

Після того, як ці перші вантажі були успішно доставлені, використання підсанкційних танкерів різко зросло.

Заходи, введені Великою Британією, видаються найменш ефективними. Майже дві третини загального вантажу, завантаженого досі, було перевезено суднами, які перебувають під санкціями Лондона. Усі танкери, запущені у вересні та жовтні, потрапили під санкції Великої Британії, і лише один із них також був об’єктом Брюсселя.

Це означає, що дві третини всіх суден, на які Велика Британія наклала санкції, повернулися до роботи.

Дії США виявилися більш ефективними. Лише шість вантажів було перевезено на чотирьох із 39 танкерів, занесених Вашингтоном до чорного списку.

Наприкінці серпня повідомлялося, що Росія почала використовувати у своєму тіньовому флоті найбільше в світі плавуче сховище скрапленого природного газу Saam FSU.

У середині липня стало відомо, що раніше невідомі компанії, ймовірно, повʼязані з Росією, почали накопичувати десятки суден, здатних перевозити скраплений природний газ, що може означати розширення російського “тіньового флоту” танкерів.

Детальніше про цю схему обходу санкцій читайте в нашому матеріалі “Тіньовий танкерний флот Росії як інструмент фінансування війни”

Новини

14 Липня 2025

Нові податки на надра від Гетманцева зводять нанівець усі ініціативи по розвитку галузі – експерт

Українським морським коридором перевезли 130 млн тонн вантажів

Кабмін затвердив новий перелік корисних копалин стратегічного значення

Китай завершив I півріччя з рекордним торговим профіцитом у $586 млрд

Мінекономіки України представило концепцію розвитку промисловості після війни

Українська промисловість не переплачує: ціни на електроенергію в ринковому коридорі

Імпорт вугілля в Китай впав до дворічного мінімуму – Bloomberg

У червні сонячна енергія стала головним джерелом електрики в ЄС

Споживання металопрокату в Україні зросло на 12%

Nippon Steel інвестує мільярди в американське виробництво

11 Липня 2025

США залишаються головним ринком експорту для українського чавуну

Укрзалізниця отримає 54 млн євро грантів

Європейські компанії допоможуть у запуску склозаводу в Україні

€200 млн у майбутнє: Буча стає центром індустріальних інновацій

Інфляція в Україні сповільнилася: НБУ пояснив головні причини

Добудова Хмельницької АЕС: Україна та МАГАТЕ посилять співпрацю

ВСІ НОВИНИ ⇢