Україні необхідно прийняти новий закон про залізничний транспорт – Єврокомісія

Новини Транспорт
Україні необхідно прийняти новий закон про залізничний транспорт – Єврокомісія

Європейська комісія на минулому тижні представила звіт стосовно країн Європи, які є потенційними претендентами на вступ до Європейського Союзу. Документ містить дані щодо України. В транспортній сфері здобутки нашої держави на шляху до Євроінтеграції оцінюються як скромні, зокрема це стосується залізничного транспорту, пише ЦТС.

“Станом на 2023 рік прогрес реформи залізничного транспорту залишається в глухому куті через незавершене законодавство, незважаючи на часткову відповідність технічним стандартам ЄС”, – йдеться в документі.

Зазначається, що Україні бракує незалежного регулятора. “Необхідно прийняти новий Закон про залізничний транспорт, щоб створити законодавчі умови для функціонування конкурентного ринку пасажирських і вантажних перевезень, що дозволить виконання майбутнього залізничного закону”, – додали в Єврокомісії.

Нагадаємо, ЦТС писав, що 21 жовтня у ВРУ було зареєстровано проект закону “Про систему та особливості функціонування ринку залізничного транспорту України” (№12142), поданий Кабінетом міністрів. У прикінцевих та перехідних положеннях зазначається, що закон зможе набрати чинності лише через 5 років після припинення воєнного стану на території України, а суб’єкти недержавного сектору економіки зможуть працювати на мережі залізниць 1520 мм ще через два роки.

Між тим, раніше озвучувалася інформація, що обговорюваний законопроект про залізничний транспорт передбачав, що приватні оператори зможуть вивести свої локомотиви на колії загального користування лише через 10 років після закінчення війни. Тож, виникли сумніви, який саме законопроект КМУ подав до ВРУ.

У Європейській Бізнес Асоціації пояснили, що це два різних проекти. “Законопроект, який обговорювався з бізнесом і стейкхолдерами, має назву “Про залізничний транспорт”. І поки що незрозуміло, коли його зареєструють у Верховній Раді”, – зазначили в ЄБА.

Новини

4 Грудня 2024

Тарифи УЗ непрозорі й не базуються на реальних економічних показниках – нардеп

Металурги покращили показники виробництва 

Держава має запобігти борговому паралічу на енергоринку – експерт

3 Грудня 2024

Мінекономіки відновило надання статусу критичності підприємствам для бронювання 

Запоріжкокс наростив випуск продукції на 2%

Україна у листопаді скоротила імпорт е/е на 9,4% 

SMS Group побудує одну з найбільших електродугових печей для SSAB

Підвищення вантажних тарифів може вдарити по добувній галузі і призвести до здорожчання продукції – експерт

ФРУ виступила проти необґрунтованого зростання тарифів на передачу електроенергії

Експерт розповів, як зміняться тарифи на газ із початку наступного року

Швеція продовжить підтримку України у відновленні інфраструктури та будівництві

Сьогодні світло відключатимуть з 07:00 до 21:00, для бізнесу обмежень буде більше 

2 Грудня 2024

В Україні можуть послабити вимоги щодо екологічних норм для деяких видів транспорту 

Інфляція в єврозоні у листопаді прискорилась до 2,3% 

Ставки фрахту з українських портів залишаються стабільними

Укрзалізниця відновлює брухтові аукціони, пропонуючи ринку більш 200 тис тонн сировини

ВСІ НОВИНИ ⇢