В ЄС стурбовані масовим імпортом добрив з Росії та Білорусі

Економіка Новини
В ЄС стурбовані масовим імпортом добрив з Росії та Білорусі

Добрива з Росії та Білорусі, які надходять до ЄС, завдають удару по європейських виробниках.

Вітчизняні компанії відчувають це найболючіше і сподіваються на втручання уряду, повідомляє видання «Puls Biznesu».

Так, Польща стала лідером з країн ЄС за обсягами імпорту азотних добрив з Росії. У період з січня по серпень 2024 року імпорт склав 862 000 тонн азотних добрив, що становить понад 26% всього імпорту добрив з Росії до всіх країн ЄС.

За словами Томаша Зелінського, президента Польської палати хімічної промисловості (PIPC), причиною зростання імпорту є демпінг цін, зокрема, з боку російських та білоруських компаній.

Становище польських і європейських компаній, що виробляють добрива, ускладнюється ще й тим, що більшість з них переживає зниження конкурентоспроможності на світовому тлі.

Зокрема проблеми польських виробників ще більше загострюються через вищі за середні виробничі витрати, пов’язані, в першу чергу, з високими цінами на газ.

У виданні підкреслили, що для покращення ситуації необхідно підвищити митні збори на мінеральні добрива з Росії та Білорусі до 30%. Польські виробники також вимагають розширення санкцій до заборони імпорту мінеральних добрив, вироблених у Росії та Білорусі, а також запровадження механізмів контролю і нагляду за добривами, що надходять до країни, та їх розподілом серед польських фермерів.

Новини

13 Грудня 2024

Через Український морський коридор у 2024 році експортовано 73,4 млн тонн вантажів

Метінвест закрив шахту під Покровськом

12 Грудня 2024

В Україні різко впали темпи встановлення вітрових електростанцій – експерт

Каметсталь продовжує розширювати асортимент продукції

Україна в січні-листопаді наростила імпорт коксу вдвічі

Інтерпайп розробив два маршрути доставки своєї продукції залізничним транспортом до Європи

Два феросплавні заводи Коломойського викрили у несплаті майже ₴1,2 млрд податків

JSW Steel наростила виробництво сталі на 5%

Без індексації тарифів на перевезення вантажів УЗ може бути збитковою у 2025 році

Наступного року обсяг вантажних перевезень залізницею може скоротитися до 165 млн тонн

Українські морські порти обробили вантажів на 70% більше, ніж торік

Китай почав скорочувати закупівлі російського вугілля

ЄС оцінив, як на них вплине припинення транзиту російського газу через Україну

В Україні може зупинитися єдиний завод, що виготовляє компоненти для броні

ВВП України з початку року зріс на 4%

Економіка України демонструє дуже високу стійкість – експерт

ВСІ НОВИНИ ⇢