Знижки на залізничні тарифи не зможуть повернути на Дунай вантажі — думка

Економіка Новини Точка зору Транспорт
Знижки на залізничні тарифи не зможуть повернути на Дунай вантажі — думка

Періодично бізнес порушує питання надання знижки на перевезення вантажів залізницею до портів Дунаю. Проте знижки не зможуть повернути на Дунай вантажі, орієнтовані на далекі експортні ринки. Так вважає комерційний директор логістичної компанії Soul Marine Іван Ніякий, пише Mind.

За словами Івана Ніякого, знижки на залізничні тарифи не зможуть повернути на Дунай вантажі, орієнтовані на далекі експортні ринки.

«Великі партії до Китаю можна відвантажувати лише у глибоководних портах: немає сенсу вантажити частину зерна в Ізмаїлі, потім відправляти його до Констанци й там довантажувати судно, щоб сформувати партію остаточно. Навіщо, якщо можна зробити це у глибоководному українському порту? Коли перевалка за прямим варіантом на дунайських терміналах впала з 15 до 5 доларів, трейдери все одно йшли до Одеси, де перевалка коштує 15 доларів, але дешевший фрахт і вантажать панамакси», — пояснив представник логістичної компанії.

Натомість співвласник холдингу «Агровіста» Юрій Скічко вбачає перспективним створення рейдової перевалки.

«Потрібно створити умови, аналогічні рейдовому завантаженню, яке було на Банці Трутаєва, і забирати вантажі не тільки з України, а й з Молдови та країн Дунаю, — запропонував він і пояснив: — До повномасштабного вторгнення на банці Трутаєва (зовнішній рейд Миколаївського порту) працювала рейдова перевалка. До неї баржами доставляли зерно, яке відвантажувалося з річкових терміналів на Дніпрі та Південному Бузі. Оскільки глибини на банці більші, ніж у портах Миколаєва та Херсона, у цьому місці судна довантажували до повної осадки».

На думку Юрія Скічка, розбудована за роки війни інфраструктура дасть змогу формувати великі суднові партії.

«Альтернатива у вигляді додаткового морського хабу на Дунаї — це весь час перевага та можливості для всіх учасників ринку: виробників, портів, терміналів, флоту», — переконаний він.

Новини

13 Грудня 2024

Через Український морський коридор у 2024 році експортовано 73,4 млн тонн вантажів

Метінвест закрив шахту під Покровськом

12 Грудня 2024

В Україні різко впали темпи встановлення вітрових електростанцій – експерт

Каметсталь продовжує розширювати асортимент продукції

Україна в січні-листопаді наростила імпорт коксу вдвічі

Інтерпайп розробив два маршрути доставки своєї продукції залізничним транспортом до Європи

Два феросплавні заводи Коломойського викрили у несплаті майже ₴1,2 млрд податків

JSW Steel наростила виробництво сталі на 5%

Без індексації тарифів на перевезення вантажів УЗ може бути збитковою у 2025 році

Наступного року обсяг вантажних перевезень залізницею може скоротитися до 165 млн тонн

Українські морські порти обробили вантажів на 70% більше, ніж торік

Китай почав скорочувати закупівлі російського вугілля

ЄС оцінив, як на них вплине припинення транзиту російського газу через Україну

В Україні може зупинитися єдиний завод, що виготовляє компоненти для броні

ВВП України з початку року зріс на 4%

Економіка України демонструє дуже високу стійкість – експерт

ВСІ НОВИНИ ⇢