РФ упʼятеро скорочує інвестиції у найбільші залізничні проєкти

Економіка Новини Транспорт
РФ упʼятеро скорочує інвестиції у найбільші залізничні проєкти

Інвестиції у найбільші російські залізничні проєкти скоротять у пʼять разів через борги головного перевізника країни-агресорки — ВАТ «РЖД». Про це пише Rail.insider із посиланням на «Економічну правду».

Інвестиції у модернізацію Байкало-Амурської магістралі та Транссибірської магістралі у РФ планують зменшити вп’ятеро — до 720 млн доларів (75 млрд рублів). Водночас витрати на розвиток підходів до портів європейської частини РФ будуть практично заморожені.

Зазначається, що інвестиційну програму транспортної монополії, яка охоплює, зокрема, витрати на капітальне будівництво, у 2025 році зменшать на 37%.Із 12 млрд доларів (1,3 трлн рублів) капітальні витрати РЖД скоротяться до 8 млрд доларів (834 млрд рублів). При цьому майже вся сума піде на підтримку поточної діяльності компанії.

Головними проблемами для РЖД стали борг і дедалі більші відсоткові ставки. Так, у середині 2024 року сумарна заборгованість РЖД сягала 24 млрд доларів (2,5 трлн рублів), а до 2025 року боргове навантаження компанії може зрости до 37 млрд доларів (3,9 трлн рублів).

Повідомляється, що наступного року РЖД доведеться витратити 6,6 млрд доларів (688 млрд рублів) тільки на обслуговування боргу, що майже вшестеро перевищує показник 2023 року, а прибуток компанії може скоротитися вдвічі — до 780 млн доларів (81,6 млрд рублів).Крім дедалі більшого боргу, РЖД відчуває гострий дефіцит персоналу: не вистачає складачів поїздів, оглядачів вагонів, монтерів колії. Аби впоратись із ситуацією, РЖД потрібно підвищувати зарплати, але на це виділено лише 190 млн доларів (20 млрд рублів) — уп’ятеро менше, ніж потрібно.

Як повідомлялося раніше, РЖД зберігає високі знижки на залізничні перевезення наступного року.

Новини

6 Грудня 2024

УЗ замовила у фірми Тігіпка вантажних платформ на 707 млн

Експерти кажуть, що в Україні зросли зарплати

Український біометан у перспективі може витіснити російський газ із європейського ринку

Австрійський суд знову відмовив в екстрадиції Фірташа до США 

5 Грудня 2024

ЄС має переглянути шляхи зменшення впливу CBAM на Україну

Tata Steel фіксує майже чотирикратне збільшення збитків 

Трамп заблокує поглинання U.S. Steel японською Nippon Steel

В України є майже все для добудови ХАЕС

Підвищення тарифу на передачу електроенергії необгрунтоване – експерт

Україна має змогу імпортувати до 2,1 ГВт електроенергії – нардеп Кучеренко

Данія надасть €6 млн на відновлення енергетичної інфраструктури України

До лютого 2025 року всім підприємствам необхідно перебронювати своїх працівників

НКРЕКП знову запустила процедуру перегляду граничних цін на електроенергію

Підвищення тарифу на передачу е/е призведе до зростання цін на будматеріали – Салій

4 Грудня 2024

АМКР прогнозує падіння виробництва, зниження імпортного ПДВ і валютного виторгу в разі підвищення тарифу на передачу електроенергії

Westinghouse підтримує плани України з розвитку атомної енергетики напередодні рішення Ради щодо ХАЕС

ВСІ НОВИНИ ⇢