Порти країн ЄС за підсумками 2023 року опрацювали 3,4 млрд тонн вантажів

Економіка Новини Транспорт
Порти країн ЄС за підсумками 2023 року опрацювали 3,4 млрд тонн вантажів

За підсумками 2023 року порти країн Євросоюзу опрацювали 3,4 млрд тонн вантажів. Це на 3,9% менше, ніж у 2022 році, коли було перевалено 3,5 млрд тонн, і на 5% більше за показник 2021 року, коли порти через порти пройшло 3,2 млрд тонн вантажів. Про це пише  The Maritime Executive.

Найбільший обсяг – 21% – припадав на вугілля, сиру нафту та природний газ. Частка нафтопродуктів та коксівного вугілля від загального обсягу склала 16,1%, руди та інших продуктів гірничодобувної промисловості – 7,2%; продукції сільського господарства, лісової та рибної промисловості – 6,8%. Сукупна частка хімічної продукції, товарів та продукції з гуми, пластмаси, а також ядерного палива склала 6,4%, продуктів харчування, напоїв та тютюну – 4,7%.

Лідером з морського вантажообігу серед країн Євросоюзу у 2023 році були Нідерланди. Порти цієї країни обробили минулого року 545 млн тонн вантажів (або 16,1% від загального вантажообігу). Друге місце в Італії – 501 млн тонн вантажів (14,8%). На третьому місці – Іспанія (14%). Сукупний обсяг вантажів, який перевалили морські порти цієї країни, становив 472 млн тонн.

При цьому всі три лідери за результатами минулого року скоротили вантажообіг щодо 2022 року. Зниження в Нідерландах склало 7,6%, в Італії 1,7% та в Іспанії 3,7%.

Всього порівняно з 2022 роком зниження обсягу вантажів, оброблених у морських портах, зафіксовано у 17 країнах ЄС із 22. 

До трійки лідерів, у тому числі і по контейнерообігу, серед морських портів країн Євросоюзу у 2023 році увійшли Роттердам, Антверпен-Брюгге та Гамбург.

На 20 найбільших портів ЄС припадала половина оброблених вантажів. Частка Роттердама, зокрема, становила 11%.

Серед 20 найбільших портів ЄС вантажообіг за підсумками минулого року знизився порівняно з 2022 роком у 14 портах. Найбільш різке падіння було зафіксовано в Амстердамі (-15,4%), Трієсті (-12,6%), Гетеборзі (-12,5%), Дюнкерці (-12,4%) та Барселоні (-10,4%). Гданськ, навпаки, збільшив обсяги на 26,3%. За ним слідують Констанца (+17,0%), Пірей (+5,6%), Генуя (+5,4%) та Картахена (+3,1%).

Новини

6 Грудня 2024

УЗ замовила у фірми Тігіпка вантажних платформ на 707 млн

Експерти кажуть, що в Україні зросли зарплати

Український біометан у перспективі може витіснити російський газ із європейського ринку

Австрійський суд знову відмовив в екстрадиції Фірташа до США 

5 Грудня 2024

ЄС має переглянути шляхи зменшення впливу CBAM на Україну

Tata Steel фіксує майже чотирикратне збільшення збитків 

Трамп заблокує поглинання U.S. Steel японською Nippon Steel

В України є майже все для добудови ХАЕС

Підвищення тарифу на передачу електроенергії необгрунтоване – експерт

Україна має змогу імпортувати до 2,1 ГВт електроенергії – нардеп Кучеренко

Данія надасть €6 млн на відновлення енергетичної інфраструктури України

До лютого 2025 року всім підприємствам необхідно перебронювати своїх працівників

НКРЕКП знову запустила процедуру перегляду граничних цін на електроенергію

Підвищення тарифу на передачу е/е призведе до зростання цін на будматеріали – Салій

4 Грудня 2024

АМКР прогнозує падіння виробництва, зниження імпортного ПДВ і валютного виторгу в разі підвищення тарифу на передачу електроенергії

Westinghouse підтримує плани України з розвитку атомної енергетики напередодні рішення Ради щодо ХАЕС

ВСІ НОВИНИ ⇢