УЗ незабаром представить концепцію зміни тарифів

Економіка Металургія Новини Теми дня Транспорт
УЗ незабаром представить концепцію зміни тарифів

Тарифи “Укрзалізниці” потребують зміни, державна компанія представить їхню концепцію бізнес-асоціаціям і на інших майданчиках, обговорювати версії можливого підвищення тарифів до цього некоректно, заявив член наглядової ради “УЗ”, радник президента зі стратегічних питань Олександр Камишін на Інфраструктурному дні, організованому Європейською бізнес-асоціацією в Києві в четвер.

“На залізниці ця процедура (підвищення або перегляду тарифів – ІФ-У), щонайменше, раз на рік має відбуватися. Але вона має бути прогнозованою, вона має бути прозорою, вона має бути зрозумілою бізнесу.

Укрзалізниця має захищати і показувати логіку, що стоїть за цим процесом”, – сказав член наглядової ради, передає кореспондент агентства “Інтерфакс-Україна”.

За його словами, оприлюднена раніше опозиційним народним депутатом Юрієм Гончаренком нібито про підвищення тарифів до 37% для отримання додатково 26 млрд грн некоректна.

“Фінплан цього року має бути ухвалений до кінця року, як був ухвалений три останні роки. Крапка”, – підкреслив Камишін.

Коментуючи чистий прибуток «Укрзалізниці» за 2023 рік, на який посилаються противники підвищення тарифів, член наглядової ради та ексголова правління компанії пояснив його недостатнім інвестуванням, яке все одно критично необхідно здійснити.

Він також спростував інформацію про нібито значне зростання обсягів вантажів у зв’язку з роботою морського коридору, що дозволило б не підвищувати або навіть знижувати тарифи. Як стверджує Камишін, обсяг перевезень залізної руди залізницею впав на 9%.

“Ви закриваєте підприємства і ви зменшуєте обсяг. Члени вашої асоціації. І ви закриваєте підприємства. Важко сьогодні жити всім. Але ми маємо розуміти, що якщо ми прикриватимемо підприємства і рахуватимемо лише прибуток цього року, а не дивитимемося на ретроспективу, наприклад, кількох років до цього, ми не виїдемо”, – сказав він президенту “Укрметалургпрому” Олександру Каленкову.

За словами члена наглядової ради “Укрзалізниці”, запуск залізниці в разі її зупинки – це складний процес, що підтвердила зупинка міської електрички в Києві на початку війни.

“Тому нам потрібно розуміти, що на 1009-му дні Великої війни наше завдання – всіх разом – вистояти. Ніхто сьогодні не рахує вже економіку як економіку”, – сказав Камишін.

Новини

13 Грудня 2024

Словаччина експортуватиме пальне з російської нафти в Чехію ще півроку

Китайська Valin Steel Pipe планує будівництво нової лінії безшовних труб

На кордоні з Румунією у лютому 2025 року відкриють мультимодальний термінал

США зберегли антидемпінгові мита на постачання арматури з України

За 11 місяців залізницею експортовано 30 млн тонн залізної руди

Рішення щодо тарифу на передачу електроенергії має ухвалюватися після консультацій з бізнесом – експерт

П’ять із дев’яти енергоблоків АЕС України знизили потужність через російську атаку – МАГАТЕ

Свириденко назвала три галузі в українській економіці, найбільш привабливі для німецьких інвесторів

В Україні впав імпорт бітуму

Вчені знайшли несподіване джерело дефіцитних металів, необхідних для зеленого переходу

Через Український морський коридор у 2024 році експортовано 73,4 млн тонн вантажів

Метінвест закрив шахту під Покровськом

12 Грудня 2024

В Україні різко впали темпи встановлення вітрових електростанцій – експерт

Каметсталь продовжує розширювати асортимент продукції

Україна в січні-листопаді наростила імпорт коксу вдвічі

Інтерпайп розробив два маршрути доставки своєї продукції залізничним транспортом до Європи

ВСІ НОВИНИ ⇢