Тарифи УЗ непрозорі й не базуються на реальних економічних показниках – нардеп

Економіка Новини Точка зору
Тарифи УЗ непрозорі й не базуються на реальних економічних показниках – нардеп

Через непрозорість формування тарифів на вантажні перевезення керівництво “Укрзалізниці” маніпулює показниками і постійно підвищує ці тарифи. Про це заявив народний депутат Муса Магомедов, коментуючи в інтервʼю порталу “Центр транспортних стратегій” питання тарифної політики держкомпанії.

“Тарифи “Укрзалізниці” встановлюються непрозоро. Вони не базуються на реальних економічних показниках. Через відсутність управлінського обліку неможливо визначити справжню собівартість перевезень. Це дозволяє менеджменту УЗ маніпулювати “збитковістю” вантажів, щоб виправдовувати постійне підвищення тарифів, які в доларах США вже значно перевищують рівень довоєнного періоду”, – сказав нардеп.

Він зауважив, що УЗ, розповідаючи про уніфікацію тарифу на вантажі, не враховує різниці в собівартості перевезень різних вантажів. Адже маршрутні перевезення є значно дешевшими за повагонні доправлення, оскільки не використовують безліч сортувальних станцій і малодіяльної інфраструктури. Проте пропоновані УЗ уніфіковані тарифи і навіть поточні ціни не відображають цих відмінностей, підкреслив нардеп.

“Для забезпечення прозорості тарифів і запобігання зловживанням монопольним становищем в альтернативному законопроєкті про залізничний транспорт реалізовано положення щодо Національної комісії з регулювання транспорту (НКРТ). Такий регулятор повинен затверджувати тарифи на доступ до інфраструктури та встановлювати прибутковість оператора на справедливому рівні. Створення НКРТ забезпечить справедливе тарифоутворення, що не залежатиме від внутрішніх рішень УЗ, а монопольні тарифи встановлюються пропорційно реальним витратам, як у ЄС”, – заявив Магомедов.

Новини

24 Січня 2025

Імпорт стандартних труб в США зріс на 5,8% у листопаді 2024 року

Єврокомісія продовжила антидемпінгові тарифи на китайські шини

Maersk розглядає інвестиції у транспортний сектор України

Енергоблоки, які планують добудувати на Хмельницькій АЕС, працюватимуть на американському паливі

Від війни в Україні найбільше постраждали металурги та аграрії – дослідження 

Міндовкілля зупинило будівництво першої в Україні вітроелектростанції в горах

Проросійська влада Придністров’я відмовилась від вугілля з України 

Інтерпайп забезпечив підприємства мобільними бетонними сховищами для безпеки працівників

Трамп пригрозив обвалити світові ціни на нафту, щоб примусити Путіна зупинити війну 

Інтерпайп – лідер у зниженні викидів CO2 серед виробників залізничної продукції – топ-менеджер

Сонячна енергія вперше в історії обійшла вугілля за обсягами генерації в ЄС 

Інтерпайп експортує 83% виробленої продукції

23 Січня 2025

Південна Корея рекомендує ввести тимчасові антидемпінгові мита на нержавіючу сталь з КНР

Трамп оголосив про інвестиції $500 млрд в інфраструктуру ШІ в США

АрселорМіттал Кривий Ріг не зміг вийти на беззбитковість у 2024 – гендиректор

В Україні зріс попит на вживані авто з США майже на 50%

ВСІ НОВИНИ ⇢