Інтерпайп розробив два маршрути доставки своєї продукції залізничним транспортом до Європи
Економіка Металургія Новини ТранспортУкраїнська промислова компанія “Інтерпайп” розробила два маршрути доставки своєї продукції залізничним транспортом, аби нівелювати ризики від блокування україно-польського кордону. Про це в інтерв’ю ЦТС розповів начальник управління логістики та митного контролю “Інтерпайп” Євген Анікін.
У першому випадку продукція завантажується на автофуру в Дніпрі, яка прямує до міста Мостиська на кордоні з Польщею. Там вона заїжджає на залізничну платформу, яка у складі вантажного потяга прямує до міста Форст (Німеччина), а вже звідтіля новий тягач її довозить до кінцевого клієнта. Якщо ж відправка буде не в Німеччині, то відповідно і сходити із залізничного потягу вона буде в іншому місці.
Окремий альтернативний варіант – залізницею на польський Хелм. Напіввагон вантажиться у Дніпрі або Нікополі, вивантажується в Хелмі, там же відбувається й сортування продукції по клієнтах і вже звідтіля автофурами доставляється до кінцевого пункту призначення.
“Саме для другого варіанту (відправлення у напіввагонах) ми проводимо експерименти з метою розробити упаковку, що здатна витримати атмосферні опади та зберегти якість труб”, – повідомив Анікін.
Зазначимо, що в першому варіанті завантаження фур на залізничні платформи здійснює “Контейнерний термінал Мостиська”. Термінал у Німеччині, який обробляє контрейлерні потяг, розташований у місті Форст і належить Lion Group.
На українському терміналі використовуються спеціалізовані платформи та системи, які дозволяють завантажити будь-які напівпричепи. Перевантаження здійснюється за допомогою двох річстакерів, оснащених спеціалізованими захватами – комбіспредерами. На сьогодні це єдиний термінал в Україні, звідки контрейлерні поїзди вже відправляються на регулярній основі.
Підпишіться на Minprom у Telegram, щоб залишатися в курсі важливих новин
Відкрити Telegram