Інтерпайп розробив два маршрути доставки своєї продукції залізничним транспортом до Європи

Економіка Металургія Новини Транспорт
Інтерпайп розробив два маршрути доставки своєї продукції залізничним транспортом до Європи

Українська промислова компанія “Інтерпайп” розробила два маршрути доставки своєї продукції залізничним транспортом, аби нівелювати ризики від блокування україно-польського кордону. Про це в інтерв’ю ЦТС розповів начальник управління логістики та митного контролю “Інтерпайп” Євген Анікін.

У першому випадку продукція завантажується на автофуру в Дніпрі, яка прямує до міста Мостиська на кордоні з Польщею. Там вона заїжджає на залізничну платформу, яка у складі вантажного потяга прямує до міста Форст (Німеччина), а вже звідтіля новий тягач її довозить до кінцевого клієнта. Якщо ж відправка буде не в Німеччині, то відповідно і сходити із залізничного потягу вона буде в іншому місці.

Окремий альтернативний варіант – залізницею на польський Хелм. Напіввагон вантажиться у Дніпрі або Нікополі, вивантажується в Хелмі, там же відбувається й сортування продукції по клієнтах і вже звідтіля автофурами доставляється до кінцевого пункту призначення.

“Саме для другого варіанту (відправлення у напіввагонах) ми проводимо експерименти з метою розробити упаковку, що здатна витримати атмосферні опади та зберегти якість труб”, – повідомив Анікін.

Зазначимо, що в першому варіанті завантаження фур на залізничні платформи здійснює “Контейнерний термінал Мостиська”. Термінал у Німеччині, який обробляє контрейлерні потяг, розташований у місті Форст і належить Lion Group.

На українському терміналі використовуються спеціалізовані платформи та системи, які дозволяють завантажити будь-які напівпричепи. Перевантаження здійснюється за допомогою двох річстакерів, оснащених спеціалізованими захватами – комбіспредерами. На сьогодні це єдиний термінал в Україні, звідки контрейлерні поїзди вже відправляються на регулярній основі.

Новини

23 Січня 2025

Південна Корея рекомендує ввести тимчасові антидемпінгові мита на нержавіючу сталь з КНР

Трамп оголосив про інвестиції $500 млрд в інфраструктуру ШІ в США

АрселорМіттал Кривий Ріг не зміг вийти на беззбитковість у 2024 – гендиректор

В Україні зріс попит на вживані авто з США майже на 50%

Суд США вирішить питання про продаж з молотка яхти російського олігарха за 300 млн доларів

Україна шукає до $20 млрд для збільшення виробництва зброї

Японський бізнес допомагатиме відновлювати Україну через нову платформу

РФ довелося перенаправити танкери в тихоокеанський порт заради Китаю

ДТЕК інвестує ще €450 млн в будівництво Тилігульської вітроелектростанції

21 Січня 2025

Уряд спростив процедуру будівництва об’єктів розподіленої генерації

Викиди в металургії Китаю у 2024 році зросли на 4,1%

В США створять нову службу з торговельних мит 

ЄК розробляє план повного припинення імпорту російського газу

Металурги України в 2024 році експортували 614 тис. т довгого прокату

Китай зменшив закупівлі російського вугілля у 2024 році на тлі санкцій

Укрзалізниця замовила у державної Укрнафти дизпалива на 1 млрд 

ВСІ НОВИНИ ⇢