Єврокомісія продовжила антидемпінгові тарифи на китайські шини

Економіка Новини
Єврокомісія продовжила антидемпінгові тарифи на китайські шини

Європейська Комісія опублікувала остаточне рішення про продовження антидемпінгових та антисубсидійних тарифів на вантажні та автобусні шини китайського виробництва. Тимчасові мита діятимуть від 16 січня до 16 січня 2030 року. Про це пише сайт Trans.info.

Відповідно до Імплементаційних регламентів комісії 2025/58 та 2025/61, нові тарифи становлять від 21,12 до максимум 78,90 євро за шину. Демпінг та субсидії з боку Китаю все ще мають місце, запевняє Єврокомісія.

Вперше Брюссель впровадив такі антидемпінгові заходи у травні 2018 року. Тоді проводилося розслідування, чи продаються у ЄС шини, імпортовані з Китайської Народної Республіки, за цінами, нижчими за ціни на внутрішньому ринку або навіть нижчими за собівартість, що заборонено у ЄС.

18 жовтня 2018 року було прийнято рішення щодо антидемпінгових мит, а 9 листопада 2018 року були внесені поправки щодо компенсаційних мит.

Однак 4 травня 2022 року ці регламенти були скасовані Судом ЄС за скаргою, поданою Китайською асоціацією гумової промисловості (CRIA) та Китайською торговою палатою імпортерів та експортерів металів, мінералів та хімічної продукції (CCCMC).

Після подальшого розслідування Єврокомісія 4 квітня 2023 року повторно запровадила мита на китайські шини. Компенсаційні мита, що застосовувалися до 16 січня 2025 року, становили від 3,75 до 57,28 євро за одиницю.

Нинішнє рішення Єврокомісія обгрунтувала тим, що Китай  продовжує заохочувати виробництво та експорт за допомогою субсидій і недобросовісної практики. Про що свідчить, зокрема п’ятирічний план і стратегія “Зроблено в Китаї 2025”.

І якщо тарифи не встановити, то це, ймовірно, призведе до значного збільшення імпорту за несправедливими цінами, що негативно вплине на робочі місця, інвестиції та конкурентоспроможність в Європі.

У той же час зменшення ринкової частки Китаю з 21,3% до 5,4% демонструє позитивний вплив тарифів на європейську промисловість.

Новини

14 Лютого 2025

EUROFER знову закликає до термінового вдосконалення CBAM

Суха Балка будує сонячну електростанцію для шахти ім. Фрунзе

Каленков просить уряд переконати США скасувати мита на сталь, які запровадив Трамп

ArcelorMittal розглядає перенесення до Індії частини європейських бізнес-процесів

Понад 60% російських нафтових танкерів припинили роботу через санкції

США витратять роки, аби отримати українські ресурси

Трамп анонсував нові мита: кого торкнуться

Зиму можемо пройти без відключень – експерт

У розробку одного родовища критичних мінералів потрібно вкласти до $300 млн – експерт

Літій, титан та платина: бізнес закликає відкрити інформацію про запаси корисних копалин в Україні

13 Лютого 2025

Саудівська East Pipes збільшить обсяги виробництва труб завдяки новій лінії HSAW

Держава націоналізувала борги титанового комбінату російського мільярдера Шелкова

Українська компанія вперше експортувала біометан до Європи

Світовий експорт залізної руди у 2024 році зріс на 2%

Суха Балка запустила новий блок на шахті Ювілейна

В Індії планують побудувати два заводи з потужністю 35,5 млн тонн сталі

ВСІ НОВИНИ ⇢