За період повномасштабного вторгнення ворог пошкодив 385 об’єктів припортової інфраструктури

Економіка Новини
За період повномасштабного вторгнення ворог пошкодив 385 об’єктів припортової інфраструктури

Із початку повномасштабного вторгнення РФ ворог пошкодив або знищив 385 об’єктів припортової інфраструктури. Про це йшлося під час зустрічі заступника міністра розвитку громад та територій Андрія Кашуби та генерального секретаря ІМО Арсеніо Домінгеса в Одесі, пише Rail.insider із посиланням на інформацію Мінрозвитку.

У вівторок, 18 березня, заступник міністра розвитку громад та територій Андрій Кашуба разом із генеральним секретарем ІМО Арсеніо Домінгесом відвідали Одесу, щоб обговорити ключові виклики і перспективи розвитку української морської галузі.

Під час візиту делегація відвідала Одеський морський вокзал, який зазнав значних руйнувань внаслідок російських ракетних атак. Загалом із початку повномасштабного вторгнення 385 об’єктів портової інфраструктури було знищено або пошкоджено, що створює серйозні виклики для стабільної роботи українських портів.

«В умовах війни та щоденних обстрілів інфраструктури Україна не лише підтримує роботу своїх портів, а й відіграє ключову роль у забезпеченні глобальної продовольчої безпеки. Тому надзвичайно важливо зміцнювати безпеку судноплавства, і ми вдячні ІМО за її активну підтримку в забезпеченні стабільності морських перевезень та впровадженні міжнародних стандартів безпеки. Водночас необхідно посилювати тиск на тіньовий танкерний флот РФ, який попри санкції продовжує транспортувати нафту, забезпечуючи ресурси для агресії. Співпраця з ІМО допомагає нам не тільки розвивати морську інфраструктуру, а й інтегрувати міжнародні стандарти в національне законодавство та відповідати найвищим вимогам безпеки судноплавства», — наголосив заступник міністра розвитку громад та територій.

У ході зустрічі акцентовано увагу на актуальних викликах у морському судноплавстві в умовах війни та окреслено важливість роботи Українського морського коридору, який забезпечує не лише стабільний морський експорт, а й підтримує роботу портів, ставши важливим елементом економічної стабільності країни.

«Український морський коридор — це критично важливий маршрут для світової продовольчої безпеки. Попри війну, Україна вже перевезла понад 70 млн т зерна, забезпечуючи постачання продовольства в Африку, Азію та Європу. Це не просто економіка, це життя мільйонів людей, які залежать від українського врожаю», — наголосив Андрій Кашуба.

Арсеніо Домінгес зазначив, що буде й надалі підтримувати Україну на шляху забезпечення виконання найвищих стандартів в галузі судноплавства, зокрема щодо впровадження в морських портах України Єдиного морського вікна відповідно до міжнародної конвенції FAL.

Новини

19 Квітня 2025

Григорій Козловський допоміг захисникам: нове відділення у госпіталі з’явиться завдяки внеску 2 млн. грн.

18 Квітня 2025

Вашингтон б’є по китайському флоту: нові мита від Трампа на судна з КНР

Тарифи Трампа б’ють по зеленій енергетиці США – зростають витрати на сталь і алюміній

Новий гравець на сталевому ринку Боснії – Shahi Steel відкрила завод

Сталь без вуглецю: Індія кидає виклик Китаю та виходить на ЄС

Війна не зупинила: в Україні відновлюється попит на металоконструкції

У порти Великої Одеси заходить все більше іноземних суден

Україна підписала зі США меморандум про намір укласти угоду про надра – Свириденко

Італійський виробник сталі інвестує у чисті технології за підтримки ЄС

17 Квітня 2025

В Україні арештували ділянки найбільшого літієвого родовища

Імпорт свинцю зріс у 7 разів, експорт впав на 25%

Чехія стала повністю незалежною від поставок російської нафти

Японія на шляху до кліматичного нуля – потрібні $7,7 трлн інвестицій

Rio Tinto недопоставила мільйони тонн руди через циклони – прогноз на 2025 під загрозою

Китайські заводи наростили виплавку сталі, але ризики для експорту зростають

Ferrexpo попереджає: блокування ПДВ загрожує виробництву та економіці України

ВСІ НОВИНИ ⇢