В Інтерпайпі окреслили плани виходу на нові ринки завдяки зеленій політиці ЄС
Економіка Новини
Українська промислова компанія ІНТЕРПАЙП понад десять років тому розпочала масштабну трансформацію, спрямовану на зміну вектора експорту сталевих труб і залізничної продукції. Про результати цього процесу розповів директор з продуктів та ресурсів компанії Віталій Суєта під час панелі «Експорт 2.0: від сировини до світових брендів» на Kyiv International Economic Forum (KIEF-2025), повідомляє пресслужба ІНТЕРПАЙП.
За словами Суєти, стратегія оновлення принесла відчутні результати: сьогодні продукція ІНТЕРПАЙП представлена на всіх континентах, а ключовими ринками є Європа, США та країни Близького Сходу, де компанія має власну мережу торгових офісів.
«Євросоюз — фактично наш домашній ринок, особливо з такою конкурентною перевагою, як “зелений” завод “Інтерпайп Сталь”, який відповідає філософії Green Deal», — зазначив представник компанії.
Одним із флагманських продуктів ІНТЕРПАЙП є лінійка коліс під брендом ULTIMATE для вантажних вагонів — сьогодні вона є найпоширенішою в ЄС. Залізнична продукція компанії постачається у всі країни Європи без винятку. У найближчих планах ІНТЕРПАЙП — розвиток пасажирського сегмента, де кожен тип поїзда потребує індивідуальної конструкції колеса та окремого виробничого процесу.
За останні кілька років R&D-команда ІНТЕРПАЙП розробила понад 250 нових видів труб для європейських споживачів. Це нішеві продукти, які дозволили компанії долучитися до масштабних міжнародних проєктів, зокрема:
- будівництва вітрових електростанцій у Нормандії;
- реконструкції високогірного курорту у Швейцарських Альпах;
- спорудження інфраструктурних об’єктів у Катарі.
ІНТЕРПАЙП активно розвиває напрямок високотехнологічних рішень, орієнтованих на сталий розвиток.
«Розуміючи всі виклики, пов’язані з торговельними війнами на глобальному ринку, ІНТЕРПАЙП не припиняє шукати нові ніші та опції, працює над розробкою ще складніших продуктів. Ми вже постачаємо труби для проєктів геотермального буріння», — наголосив Віталій Суєта.
Він додав, що компанія планує використати можливості, які відкриває «зелена» політика Європи, та готує вихід на нові ринки — зокрема, виробництво труб для водневої інфраструктури, сховищ для зберігання вуглецю (carbon capture and storage) і потреб атомної енергетики ЄС.
Підпишіться на Minprom у Telegram, щоб залишатися в курсі важливих новин
Відкрити Telegram