Логістичні витрати Інтерпайпа збільшилися у 2,5-3,5 рази – CEO

Металургія Новини Теми дня
Логістичні витрати Інтерпайпа збільшилися у 2,5-3,5 рази – CEO

Вартість транспортування продукції української промислової компанії «Інтерпайп» від українського заводу до клієнта зросла у 2,5-3,5 рази у порівнянні з довоєнними часами. Про це повідомив Андрій Коротков, генеральний директор «Інтерпайп».

«У порівнянні з довоєнними часами вартість транспортування зросла у 2,5-3,5 рази від українського заводу до клієнта. Цифри дуже різняться залежно від різних транспортних схем. Якщо в довоєнний час витрати на логістику займали 3-4% у собівартості продукції, то зараз вони збільшилися щонайменше у два з половиною рази», – сказав він у інтерв’ю виданню «Форбс-Україна».

За його словами, після 24 лютого у дорозі до клієнтів було багато тисяч тон продукції. Особливо складною була ситуація в портах Одеси та Чорноморська, оскільки продукція, що мала бути навантажена на судна, виявилася заблокованою.

«Інтерпайп» почав вивозити до Європи продукцію автомобільним та залізничним транспортом з подальшою перевалкою через порти. Проте з’явилася нова проблема – зменшилась кількість автомобільних перевізників. Після 24 лютого жодна європейська компанія не надавала свої авто для вивозу продукції з Дніпра чи Нікополя. Водночас, українські перевізники підвищили ціни на свої послуги. Більш того, всі українські експортери спрямували свої транспортні потоки через найближчі порти Румунії, які виявились нездатними переробити весь обсяг нових вантажів. Наприклад, у румун був відсутній досвід перевалки труб і залізничних коліс. Однак поступово нова система перевезень почала формуватись», – сказав він.

Як повідомив А.Коротков, на сьогодні основними портами відвантаження для «Інтерпайп» є румунські. «Ми також намагаємось налагодити коридор на північ Європи. Проте це не польські порти у Ґданську чи Ґдині, оскільки раніше із трубами вони не працювали. Тому ми вирішили перевалювати свою продукцію ще через порти Бельгії та Нідерландів. Однак цей коридор – ще довша дорога, ніж через Румунію», – відмітив CEO.

За його словами, довезти продукцію автомобілями чи залізницею до країн Бенілюксу складно та дорого. «Тому Interpipe намагається освоїти перевезення на північний захід Європи через Дунай. Спочатку продукція довозиться автомобілями до українського порту Ізмаїла, звідки вона на морській баржі вирушає до румунського порту Галац і потім вже річковими баржами йде вгору за течією Дунаєм до північного заходу Європи. Проте поки що це лише тестові партії», – підкреслив він.

Новини

26 Квітня 2024

ЄС закликають до більш активних дій щодо припинення імпорту російської сталі та ЗРС

Експорт сталевого брухту з Японії знизився на 4,6%

JSW очікує видобуток вугілля у 2024 році на рівні 13,5 млн тонн

Запоріжсталь має намір підвищити якість металопродукції

Уряд зберіг чинний тариф на електроенергію для населення до кінця травня

Індія дозволила російським компаніям страхувати танкери з нафтою, щоб обійти санкції 

Низька інфляція під час війни може нашкодити – економіст

Посудомоечная машина: мифы и реальность

Україна може втратити до 2% ВВП через обстріли енергетичної інфраструктури

Світове виробництво DRI у січні-березні збільшилось на 7,4%

З початку року машинобудівники ДТЕК виготовили п’ять вугільних комбайнів

Vale за результатами I кварталу скоротила чистий прибуток майже на 13%

Tata Steel відхилила план профспілок щодо збереження доменної печі

Японія інвестує у розвиток чилійських мідних шахт

У енергосистемі зберігається дефіцит – обмежено споживання криворізької промисловості

72% роботодавців в Україні нарікають на дефіцит кадрів

ВСІ НОВИНИ ⇢