Вагонобудівний завод у Кременчуці зупинив виробництво через борги

Економіка Новини Транспорт
Вагонобудівний завод у Кременчуці зупинив виробництво через борги

Крюківський вагонобудівний завод (КВСЗ, Кременчук) вліз у борги і зупинив виробництво через брак обігових коштів, що виникла внаслідок несвоєчасних розрахунків за поставлену продукцію з боку Укрзалізниці, розповів голова наглядової ради ПАТ «КВСЗ» Володимир Приходько у своїй колонці на громадсько -політичному інтернет-порталі Цензор.нет.

“Ми отримали велику проблему, вирішити яку поки що не можемо, хоча стукаємося у всі двері, включаючи Кабінет Міністрів та Президента України”, – повідомив В. Приходько.

За його словами, АТ «Укрзалізниця» не розрахувалося з ПАТ «КВСЗ» за 66 пасажирських вагонів із 85 виготовлених та поставлених: не погашено борг за частину поставок ще 2021 року і повністю – за весь 2022-й. Наразі Укрзалізниця винна заводу понад 1,4 мільярда гривень, зазначив голова наглядової ради.

“Перш ми ставили завдання своєчасно виконати рішення Президента України Володимира Зеленського від 5-6 березня 2020 року, коли він, перебуваючи в Полтаві та Кременчуці , започаткував договір на поставку 100 пасажирських вагонів за бюджетні кошти та прийняв поставки дизель-поїздів у повному обсязі згідно з контрактом між УЗ та КВСЗ на виготовлення 6 одиниць. Незважаючи ні на що, ми ці завдання виконали”, – наголосив В. Приходько.

Він також зазначив, що колектив КВСЗ готовий до виконання нових завдань, але у співпраці з Укрзалізницею, а не в конфронтації з нею.

Новини

26 Квітня 2024

ЄС закликають до більш активних дій щодо припинення імпорту російської сталі та ЗРС

Експорт сталевого брухту з Японії знизився на 4,6%

JSW очікує видобуток вугілля у 2024 році на рівні 13,5 млн тонн

Запоріжсталь має намір підвищити якість металопродукції

Уряд зберіг чинний тариф на електроенергію для населення до кінця травня

Індія дозволила російським компаніям страхувати танкери з нафтою, щоб обійти санкції 

Низька інфляція під час війни може нашкодити – економіст

Посудомоечная машина: мифы и реальность

Україна може втратити до 2% ВВП через обстріли енергетичної інфраструктури

Світове виробництво DRI у січні-березні збільшилось на 7,4%

З початку року машинобудівники ДТЕК виготовили п’ять вугільних комбайнів

Vale за результатами I кварталу скоротила чистий прибуток майже на 13%

Tata Steel відхилила план профспілок щодо збереження доменної печі

Японія інвестує у розвиток чилійських мідних шахт

У енергосистемі зберігається дефіцит – обмежено споживання криворізької промисловості

72% роботодавців в Україні нарікають на дефіцит кадрів

ВСІ НОВИНИ ⇢