Передача вагонів із рудою через перехід Ізов—Грубешув впала у 6 разів

Економіка Металургія Новини
Передача вагонів із рудою через перехід Ізов—Грубешув впала у 6 разів

Передача руди через прикордонний перехід Ізов—Грубешув (Польща) скоротилася у понад 6 разів. Про це йшлося під час наради представників АТ «Укрзалізниця» та польських перевізників 1 червня, передає Rail.insider.

У травні через прикордонний перехід Ізов—Грубешув передавали у середньому 224 вагони на добу всіх номенклатур. Це на 130,6 вагона менше, ніж місяцем раніше. Причиною такого значного падіння стало скорочення передачі рудних вантажів. Зокрема, упродовж травня передали лише 621 вагон із рудою, або лише 20 вагонів у середньому на добу. Водночас у квітні цей показник становив 133 вагони, або у понад 6 разів більше. Загалом у 2023 році руди найбільше передавали у березні — 204 вагони на добу.

За словами представників АТ «Укрзалізниця», у червні ситуація з передачею рудних вантажів, скоріше за все, не покращиться, адже наразі заплановано передати лише вісім маршрутних потягів за місяць.

Заступник директора департаменту комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов зауважив, що спостерігається переорієнтація рудних вантажів, вугілля та металів (які раніше прямували частіше через стик Ізов—Грубешув) на перехід Мостиська—Медика. Основною причиною він назвав питання, що виникли в українських вантажовідправників до цінової політики основного перевізника по стику Ізов — PKP LHS.

Коментуючи ситуацію, представник PKP LHS закликав українських вантажовідправників звертатися до своєї компанії та висловив готовність допомогти у пошуку компромісного рішення.

Валерій Ткачов підтримав польського колегу і зауважив, що перехід Ізов—Грубешув наразі недозавантажений, водночас зростає кількість вагонів, що прямують у напрямку стику Мостиська—Медика.

Докладніше про ситуацію на стиках з Польщею розповів представник головного центру управління рухом УЗ Олександр Фролов. Так, упродовж травня фіксується значне зростання рухомого складу, що прямує до прикордонного переходу Мостиська—Медика. Якщо станом на 1 травня в його напрямку рухалися 900 вагонів, то зараз — 1850. Найбільше зростання демонструють метали, яких побільшало на 500 вагонів. Водночас фіксується просідання по стику Ізов—Грубешув (–200 вагонів).

Також під час наради порушувалося питання передачі зернових вантажів через польські переходи. Так, по стиках Ягодин—Дорогуськ та Ізов—Грубешув почали передавати вагони по колії 1520 мм, що були навантажені у березні та квітні. Найближчим часом польські перевізники обіцяють їх забрати.

Нагадаємо, що тиждень тому залізничники України та Польщі закликали відправляти на прикордонні переходи більше непродовольчих вантажів.

Новини

17 Травня 2024

США не хочуть віддавати U.S.Steel японцям

У I кварталі виручка Vallourec скоротилась на 26%

Шведська компанія хоче побудувати ще чотири заводи водневої металургії

Єврокомісія почала розслідувати імпорт білої жерсті з Китаю

Dunaferr модернізує прокатні стани

Нафтогаз з початку року запустив 7 нових свердловин – Шмигаль

Україна запропонувала Аргентині та Чилі зону вільної торгівлі

Внаслідок бойових дій на території України викиди СО2 сягнули 180 млн тонн

Китай інвестує у зелене авіаційне паливо

російські порти знизили перевалку вантажів на 4%

Виробництво сталі в Китаї скоротилось на 3%

Металурги у квітні збільшили експорт довгого прокату на 7,6%

Уряд змінив порядок бронювання від мобілізації на підприємствах двох сфер економіки

Україна вийшла на максимальну потужність імпорту електроенергії з ЄС

Уряд виділив 1,5 млрд грн для відновлення Зміївської та Трипільської ТЕС

Данія виділить Україні новий пакет військової допомоги на 750 млн євро

ВСІ НОВИНИ ⇢