Панамський канал розширив обмеження на транзит суден через посуху

Економіка Новини Транспорт
Панамський канал розширив обмеження на транзит суден через посуху

Адміністрація Панамського каналу (ACP) з метою економії води розширила існуючі обмеження на прохід суден каналом — середню кількість проходів скорочено з 36 до 32 суден на день, пише Reuters.

Також запроваджуються нові обмеження на максимальну осадку. Для контейнеровозів Neo-Panamax підтримуватиметься глибина 44 фути (13,41 метра).

В ACP заявили, що обмеження залишиться на поточному рівні, поки погодні умови не зміняться кардинально. Представники каналу уточнили, що традиційно в липні йдуть зливи, проте цього року регіон страждає від тривалої посухи, а відсутність опадів вже назвали «історично безпрецедентною».

Панама переживає один із найбільш посушливих періодів у своїй історії цього року, з неодноразовими оголошеннями про тимчасові обмеження на каналі, що, ймовірно, погіршиться з початком Ель-Ніньо — погодного режиму, який, як правило, приносить суху погоду в Центральну Америку. Для проходження одного судна уздовж Панамського каналу потрібно 200 млн літрів води, яка в основному набирається озера Гатун, що швидко висихає.

У сезон дощів у Панамі канал зазвичай перетинають у середньому 35-36 суден на день.

Щоб залишатися конкурентоспроможним, узимку минулого року Панамський канал розробив низку заходів, зокрема, впровадив технологію перехресного заповнення водою шлюзів. Крім того, запроваджено плату для суден, які спричинили затримки та проблеми в експлуатації каналу.

Панамський канал з’єднує Панамську затоку Тихого океану з Карибським морем та Атлантичним океаном. Довжина — 81,6 кілометра. Канал пролягає на рівні моря не по всій довжині: судна піднімаються і опускаються за допомогою шлюзів на вході та виході і проходять прісноводним фарватером, який живиться від річок. До реконструкції через канал проходило близько 4% світових торговельних вантажоперевезень та 16% торговельних вантажоперевезень до/із США.

Модернізований Панамський канал відкрито 26 червня 2016 року після масштабної реконструкції, яка тривала близько десяти років.

За підсумками 2022 фінансового року (ФР, жовтень 2021 — вересень 2022) Панамський канал збільшив транзит вантажів порівняно з 2021 ФР на 0,4% — до рекордних 518,2 млн тонн Панамського каналу (PC/UMS — одиниця виміру вантажообігу через канал, заснована на чистій місткості, одна тонна еквівалентна 100 кубічним футам вантажомісткості). За рік через канал пройшли 14,2 тис. суден.

Новини

17 Травня 2024

США не хочуть віддавати U.S.Steel японцям

У I кварталі виручка Vallourec скоротилась на 26%

Шведська компанія хоче побудувати ще чотири заводи водневої металургії

Єврокомісія почала розслідувати імпорт білої жерсті з Китаю

Dunaferr модернізує прокатні стани

Нафтогаз з початку року запустив 7 нових свердловин – Шмигаль

Україна запропонувала Аргентині та Чилі зону вільної торгівлі

Внаслідок бойових дій на території України викиди СО2 сягнули 180 млн тонн

Китай інвестує у зелене авіаційне паливо

російські порти знизили перевалку вантажів на 4%

Виробництво сталі в Китаї скоротилось на 3%

Металурги у квітні збільшили експорт довгого прокату на 7,6%

Уряд змінив порядок бронювання від мобілізації на підприємствах двох сфер економіки

Україна вийшла на максимальну потужність імпорту електроенергії з ЄС

Уряд виділив 1,5 млрд грн для відновлення Зміївської та Трипільської ТЕС

Данія виділить Україні новий пакет військової допомоги на 750 млн євро

ВСІ НОВИНИ ⇢