Укрзалізниця запровадила додаткові обмеження перевезень до порту Ізмаїла

Новини Транспорт
Укрзалізниця запровадила додаткові обмеження перевезень до порту Ізмаїла

Через накопичення вагонів у напрямку порту “Ізмаїл” внаслідок зупинок роботи порту під час повітряних тривог, “Укрзалізниця” запровадила додаткові конвенційні обмеження для одержувачів вантажів у порту.

Про це заступник директора департаменту комерційної роботи “Укрзалізниці” Валерій Ткачов повідомив на нараді, присвяченій темі перевезення зернових вантажів залізничним транспортом, передає Інтерфакс-Україна.

“У кого понад 30 діб черга ми блокуємо можливість запланувати… Але також введено конвенційні заборони для підприємств, на яких також можливі великі черги. На них ми дали заборону відвантаження”, – сказав Ткачов.

Наразі у напрямку порту “Ізмаїл” діє вісім конвенційних заборон, шість із них запроваджені щодо операторів, які приймають зернові вантажі.

Ткачов розповів, що крім конвенцій щодо компаній, черги до терміналів яких перевищують 30 діб, “Укрзалізниця” вимушена запровадити додаткові заборони і щодо інших компаній, які допускають накопичення вагонів з вантажами, зокрема ТОВ “Софт Марін”, ТОВ “Славутич Руда”, ТОВ “Юнікорнс”, ТОВ “Трансюкрейн”, ТОВ “РА-Транс”, ТОВ “Портінвест-Лоджистик”.

Він уточнив, що в процесі обробки операторами вагонів із вантажами з низки операторів заборони буде знято, але для частини з них вони продовжать діяти до скасування.

За словами Ткачова, удари по інфраструктурі впливають на показники середньодобового розвантаження у порту.

“Було 133 вагони на добу, а стало 124. Це все через удари. Але ми працюємо – залізниця працює. Я дякую співробітникам, дякую терміналам, які працюють. Вони навіть у таких складних і небезпечних умовах приймають зернові вантажі та забезпечують експорт зерна”, – сказав представник залізничної компанії.

Під час наради представник Одеської залізниці повідомив, що через повітряні тривоги та обстріли тільки з початку вересня порт “Ізмаїл” втратив 17 повноцінних годин роботи.

“По Ізмаїлу також є проблеми, пов’язані з повітряними тривогами та обстрілами. Тільки з початку місяця вже 17 годин звучав сигнал повітряної тривоги, під час якої порт не працює. Ми втратили практично добу повноцінної роботи порту”, – сказав він.

На сьогоднішній день черга вагонів з вантажами у напрямку порту “Ізмаїл” становить 6,43 тис. вагонів, у тому числі 2,61 тис. вагонів із зерном.

“Ми бачимо, що черга на Ізмаїл поступово зменшується, але це завдяки тому, що ми змушені лімітувати… не дозволяємо завантажуватися тим операторам, які мають великі черги, поки вони не поглинуть вантажі. Тому черга потроху зменшується”, – сказав Ткачов.

Новини

17 Травня 2024

США не хочуть віддавати U.S.Steel японцям

У I кварталі виручка Vallourec скоротилась на 26%

Шведська компанія хоче побудувати ще чотири заводи водневої металургії

Єврокомісія почала розслідувати імпорт білої жерсті з Китаю

Dunaferr модернізує прокатні стани

Нафтогаз з початку року запустив 7 нових свердловин – Шмигаль

Україна запропонувала Аргентині та Чилі зону вільної торгівлі

Внаслідок бойових дій на території України викиди СО2 сягнули 180 млн тонн

Китай інвестує у зелене авіаційне паливо

російські порти знизили перевалку вантажів на 4%

Виробництво сталі в Китаї скоротилось на 3%

Металурги у квітні збільшили експорт довгого прокату на 7,6%

Уряд змінив порядок бронювання від мобілізації на підприємствах двох сфер економіки

Україна вийшла на максимальну потужність імпорту електроенергії з ЄС

Уряд виділив 1,5 млрд грн для відновлення Зміївської та Трипільської ТЕС

Данія виділить Україні новий пакет військової допомоги на 750 млн євро

ВСІ НОВИНИ ⇢