На прикордонних переходах із Польщею зростають черги вагонів

Економіка Новини Транспорт
На прикордонних переходах із Польщею зростають черги вагонів

На прикордонних переходах із Польщею зростає накопичення вагонів для передачі. Про це йшлося під час онлайн-зустрічі українських і польських залізничників, передає Rail.insider.

Як зауважив заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов, ускладнилася ситуація з передачею жмихів і шротів через прикордонний перехід Ізов—Грубешув.

Зокрема, накопичення таких вантажів наразі становить майже 900 вагонів (загалом на стик прямують приблизно 2800 вагонів). Це передусім пов’язано із тим, що 16 вересня Польща розширила перелік вантажів, заборонених до імпорту. У ньому є обмеження щодо шротів і жмихів.

«Будь ласка, якщо були відвантажені вантажі, які наразі підпадають під заборону, переадресуйте або переоформіть їх перевезення у транзитному сполученні. Тому що Польська Республіка не буде приймати вантажі, які заборонені до імпорту», — звернувся до вантажовідправників Валерій Ткачов.

Він також додав, що через низький рівень вивантаження є накопичення такої номенклатури і з польського боку кордону. Зокрема, наразі майже 500 вагонів зі шротом заадресовані на станцію Славкув. Проте на добу PKP LHSвивантажує лише 30–35 вагонів, тож таку кількість і буде приймати. Окрім того, у польського перевізника звернули увагу на те, що є можливість збільшити вивантаження вантажів по станціях Грубешув, Щебжешин, Голухув та Воля-Барановська, де наразі є вільні потужності.

По стику Ягодин—Дорогуськ зберігаються складнощі з передачею вантажних потягів через значну кількість ниток пасажирських поїздів. Водночас у PKP Cargo зауважили, що збільшено штат працівників контрольних органів, проте поки що це суттєво не вплинуло на ситуацію з передачею вантажів. Так, за вересень накопичення зросло з 400 вагонів до 1300, тобто фактично втричі.

Побільшало і вагонів, що прямують на перехід Мостиська ІІ—Медика — до майже 2 тис. одиниць. Найбільше туди рухається контейнерів (приблизно 1 тис. одиниць). Також є складнощі з передачею металів, яких наразі майже 450 вагонів. Серед причин накопичення Валерій Ткачов назвав велику кількість перевізників, які працюють на цьому прикордонному переході, та обмежену кількість графікових ниток для вантажних поїздів.

Як повідомлялося раніше, у напрямку західних прикордонних переходів рухається понад 12 тис. вагонів.

Новини

17 Травня 2024

США не хочуть віддавати U.S.Steel японцям

У I кварталі виручка Vallourec скоротилась на 26%

Шведська компанія хоче побудувати ще чотири заводи водневої металургії

Єврокомісія почала розслідувати імпорт білої жерсті з Китаю

Dunaferr модернізує прокатні стани

Нафтогаз з початку року запустив 7 нових свердловин – Шмигаль

Україна запропонувала Аргентині та Чилі зону вільної торгівлі

Внаслідок бойових дій на території України викиди СО2 сягнули 180 млн тонн

Китай інвестує у зелене авіаційне паливо

російські порти знизили перевалку вантажів на 4%

Виробництво сталі в Китаї скоротилось на 3%

Металурги у квітні збільшили експорт довгого прокату на 7,6%

Уряд змінив порядок бронювання від мобілізації на підприємствах двох сфер економіки

Україна вийшла на максимальну потужність імпорту електроенергії з ЄС

Уряд виділив 1,5 млрд грн для відновлення Зміївської та Трипільської ТЕС

Данія виділить Україні новий пакет військової допомоги на 750 млн євро

ВСІ НОВИНИ ⇢