Чорноморські порти відновили приймання суден для експорту зерна

Новини Теми дня Транспорт
Чорноморські порти відновили приймання суден для експорту зерна

За останні кілька тижнів десять кораблів без інцидентів пройшли до головних українських портів на Чорному морі, незважаючи на погрози Росії атакувати судна в цьому регіоні, повідомляє Bloomberg.

“Прохід кораблів свідчить про те, що смілива ставка України на створення власного торговельного маршруту після розпаду безпечного коридору, узгодженого з Росією, виправдала себе. Поки що успіх є здебільшого символічним, оскільки судноплавство все ще вимагає обережних маневрів поблизу узбережжя Болгарії та Румунії, коли судна прямують до України”, – йдеться у повідомленні.

За словами людей, знайомих з ситуацією, два судна прибули до Одеси в неділю, а ще два – до Чорноморська, тоді як дані відстеження суден показують, що New Legacy прибув до порту “Південний” того ж дня. Це на додаток до ще п’яти суден, які вже пройшли коридором, завантажили вантажі і вийшли з нього з 16 вересня, і це означає, що тепер судна досягли всіх трьох глибоководних портів, використовуючи тимчасовий коридор України.

Окремо п’ять суден, які застрягли в Україні з початку війни, використовували той самий маршрут, щоб піти до того, як прибули інші судна. В той же час агенція підкреслює, що ці рейси все ще нечисленні порівняно з сотнями рейсів, які відбулися в рамках Чорноморської зернової ініціативи.

Як відзначається, до вторгнення Україна експортувала основну частину свого зерна з глибоководних портів на чорноморському узбережжі, звідти також відправляли залізну руду і добрива. Київ перенаправив поставки річковим, автомобільним і залізничним транспортом, але Росія постійно атакує порти за допомогою безпілотників.

Вартість страхування кораблів, що плавають у такому ризикованому регіоні, також є проблемою. На знак того, що нова стратегія набирає обертів, страховий брокер Міллер заявив, що пропонує “повне страхове покриття від військових ризиків” для українських чорноморських зерновозів.

Новини

17 Травня 2024

США не хочуть віддавати U.S.Steel японцям

У I кварталі виручка Vallourec скоротилась на 26%

Шведська компанія хоче побудувати ще чотири заводи водневої металургії

Єврокомісія почала розслідувати імпорт білої жерсті з Китаю

Dunaferr модернізує прокатні стани

Нафтогаз з початку року запустив 7 нових свердловин – Шмигаль

Україна запропонувала Аргентині та Чилі зону вільної торгівлі

Внаслідок бойових дій на території України викиди СО2 сягнули 180 млн тонн

Китай інвестує у зелене авіаційне паливо

російські порти знизили перевалку вантажів на 4%

Виробництво сталі в Китаї скоротилось на 3%

Металурги у квітні збільшили експорт довгого прокату на 7,6%

Уряд змінив порядок бронювання від мобілізації на підприємствах двох сфер економіки

Україна вийшла на максимальну потужність імпорту електроенергії з ЄС

Уряд виділив 1,5 млрд грн для відновлення Зміївської та Трипільської ТЕС

Данія виділить Україні новий пакет військової допомоги на 750 млн євро

ВСІ НОВИНИ ⇢