Прокладання євроколії до Львова коштуватиме 1,8 млрд грн

Новини Транспорт
Прокладання євроколії до Львова коштуватиме 1,8 млрд грн

Прокладання колії 1435 мм від залізничної станції у Мостиськах до Львова – коштуватиме 1,8 млрд грн, повідомив керівник укправління транспорту і зв’язку Львівської ОВА Степан Рудницький. Про це пише ЦТС з посиланням на Твоє місто.

“Це є досить дороговартісний інфраструктурний проект. Йдеться, що загальна ділянка протяжністю від кордону до Львова – це є близько 80 км. При цьому є суміщена колія, це коли паралельно і вузька, і широка – це 12 км. І от близько 70 кілометрів – це є проектована колія. За дуже ранніми розрахунками, бо звичайно, що при початку роботі проектанта цифра буде більш чітка, в нас виходили  близько 1,8 млрд грн на реалізацію цього проекту. Очевидно, що в державному, чи місцевому бюджетах таких коштів немає. Тому значну частину на проєкті роботи, а потім і на будівельні роботи, фінансуватиме донор USAID”, – зазначив він. 

Попри це, все ж в деяких випадках, місцевий, чи обласний бюджет можуть залучати. 

“Область долучатиметься, перш за все, координацією, для того щоб пішли якісь процеси в розробці проектної документації. Звичайно, що це має бути погоджено на рівні програм, концепцій. Оця ділянка нами вже другий рік обговорюється з “Укрзалізницею”, це входить в нашу обласну програму розвитку транспорту та зв’язку, це входить в нашу стратегію Львівської області. Крім того, при потребі, може бути передбачення фінансового ресурсу на розробку проектно-кошторисної документації. По аналогії, так як в нас це було на “Рава-Руська держкордон”, де був обласний і місцевий бюджети. Тут в залежності від того, чи буде на це запит”, – додав керівник управління транспорту і зв’язку.

Також він зазначив, що усі роботи можуть розділити на декілька проектів, що продовжить загальну тривалість виконання робіт. 

“Щодо часу зараз важко говорити, це буде залежати, чи є кошти на весь проект, чи лише на певні ділянки. Бо на сам проект потрібно близько 70 км суміщеної колії, збудувати три км так званої вузької колії і на ділянці на 58 км розширити майданчик землеполотна, а це займає питому вагу всіх робіт. Також потрібно переобладнати автоматизовані системи, які регулюють рух – це є модернізація 8 станцій. Так само потрібно буде виконати реконструкцію системи теплопостачання і в деяких місцях навіть збудувати інфраструктуру станції, як у Скнилові. Тому в залежності від того, чи це передбачать в одному проєкті, чи це буде, наприклад, чотири різні проекти, це може тривати від року і до двох”, – підсумував Рудницький.

Новини

17 Травня 2024

США не хочуть віддавати U.S.Steel японцям

У I кварталі виручка Vallourec скоротилась на 26%

Шведська компанія хоче побудувати ще чотири заводи водневої металургії

Єврокомісія почала розслідувати імпорт білої жерсті з Китаю

Dunaferr модернізує прокатні стани

Нафтогаз з початку року запустив 7 нових свердловин – Шмигаль

Україна запропонувала Аргентині та Чилі зону вільної торгівлі

Внаслідок бойових дій на території України викиди СО2 сягнули 180 млн тонн

Китай інвестує у зелене авіаційне паливо

російські порти знизили перевалку вантажів на 4%

Виробництво сталі в Китаї скоротилось на 3%

Металурги у квітні збільшили експорт довгого прокату на 7,6%

Уряд змінив порядок бронювання від мобілізації на підприємствах двох сфер економіки

Україна вийшла на максимальну потужність імпорту електроенергії з ЄС

Уряд виділив 1,5 млрд грн для відновлення Зміївської та Трипільської ТЕС

Данія виділить Україні новий пакет військової допомоги на 750 млн євро

ВСІ НОВИНИ ⇢