Бразильське металургійне лоббі заявляє про засилля імпорту з країн Азії

Металургія Новини
Бразильське металургійне лоббі заявляє про засилля імпорту з країн Азії

Бразильське виробництво сталі, ймовірно, зіткнеться з ще одним важким роком у 2024 році, оскільки трейдери та виробники прогнозують, що імпортні товари й надалі демпінгуватимуть у цій південноамериканській країні, повідомляє Argus.

Очікується, що в 2023 році бразильський сталеливарний сектор виробить 31,35 млн т необробленої сталі – на 8 відсотків менше, ніж у 2022 році, що відбувається на тлі кількох невдач, спричинених зростанням імпорту, переважно з країн Азії, згідно з даними національного органу сталеливарної промисловості Instituto Aco Brasil.

У листопаді Aco Brasil заявила, що в країні очікується зниження виробництва необробленої сталі на 3% у 2024 році порівняно з 2023 роком. Очікується, що імпорт сталі в 2024 році зросте на 20% до 5,9 млн т.

Aco Brasil лобіює в уряді підвищення антидемпінгових мит – з нинішніх 9,6% до 25% на імпортовану сталь, що тимчасово допоможе захистити вітчизняну промисловість. За словами представників Aco Brasil, переговори з цього питання просуваються, і вони очікують, що уряд ухвалить рішення на початку наступного року.

Міністерство розвитку, промисловості, торгівлі та послуг Бразилії заявило, що отримало запит від Aco Brasil і винесло його на публічні консультації та аналіз своїм технічним персоналом, але запланованої дати ухвалення рішення поки що немає.

Ці лобістські зусилля відбуваються в той час, коли китайський експорт сталі зростає. Згідно з даними китайської митниці, опублікованими на початку грудня, загальний обсяг китайського експорту в листопаді зріс на 43% до 8,01 млн т порівняно з попереднім роком, а в січні-листопаді – на 36% до 82,66 млн т порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Бразильський банк BTG Pactual заявив, що в секторі, схоже, мало підстав для оптимізму, оскільки внутрішні поставки довгомірної і плоскої сталі скоротилися в річному обчисленні, а проникнення імпорту залишається “значним занепокоєнням”.

Зростання імпорту, в основному з Китаю, підірвало бразильське виробництво сталі через зниження цін, що, ймовірно, “чинитиме тиск на маржу заводів у майбутньому”, – додали в BTG Pactual в іншому звіті.

Очікується, що імпорт сталі в Бразилію в 2023 році зросте на 48,6% до 4,9 млн т порівняно з 2022 роком, з яких 57% припаде на Китай, повідомляє Aco Brasil.

Деякі бразильські галузі, що споживають сталь, також перебувають під тиском. Наприклад, бразильські автовиробники втрачають свою частку на латиноамериканському ринку на користь азійських країн і навряд чи зможуть відновити темпи у 2024 році. За даними Anfavea, бразильської автомобільної асоціації, частка китайських компаній на латиноамериканському ринку транспортних засобів за останнє десятиліття зросла до 21,2%, що зробило їх найбільшим постачальником, порівняно з 4,6%.

Новини

9 Травня 2024

Мексика продовжує збільшувати імпорт сталевого прокату

Внаслідок обстрілів з експлуатації виведені дві ГЕС

Укренерго закликає до дбайливого споживання електрики – у системі дефіцит

Voestalpine отримає контрольний пакет італійського виробника зварювального дроту

Велика Британія надала додаткові кошти на підтримку української енергетики

Рада розширила програму пільгових кредитів на виробників зброї

Міненерго повідомляє про можливі відключення електропостачання для промисловості

Liberty Steel законсервує свій завод у британському Сканторпі

Ізраїль шукає нові канали імпорту через припинення торгівлі з Туреччиною

З початку року металурги збільшили виплавку сталі майже на третину

НКРЕКП спростила процедуру приєднання генеруючих установок до електричних мереж

У Раді розглядають дві моделі бронювання працівників від мобілізації

Ставки фрахту в Чорному морі впали через зниження темпів експорту

Імпорт електроенергії не здатен повністю перекрити дефіцит

8 Травня 2024

Наразі морський коридор працює стабільно попри атаки росії – НБУ

Єврокомісія готує нові санкції проти суден рф

ВСІ НОВИНИ ⇢