УЗ треба підвищувати ефективність роботи, а не тарифи – екс-міністр інфраструктури

Новини Теми дня Транспорт
УЗ треба підвищувати ефективність роботи, а не тарифи – екс-міністр інфраструктури

Замість того, щоб черговий раз “проїдати” гроші, отримані від підвищення тарифів, керівництво “Укрзалізниці” має зосередитися на підвищенні ефективності своєї роботи. А Кабмін має привести до тями менеджмент компанії, який наразі не має реальних досягнень у діяльності.

Таке переконання висловив ексміністр інфраструктури, військовий Володимир Омелян, коментуючи заяви УЗ щодо необхідності підвищити тариф на вантажні перевезення.

“Я взагалі не бачу роботи компанії по співпраці з нашими союзниками. На моє глибоке переконання, за ці 2,5 роки війни ми вже мали збудувати мінімум одну-дві євроколії, які сполучають Україну з ЄС, щоб значно полегшити експорт наших товарів і імпорт необхідної критичної продукції в Україну.

Ця робота не велася, вона не ведеться. І маючи можливість насправді під суперпільгові кредити, під грантові гроші залучити сотні мільйонів, а, можливо, навіть і мільярди у розвиток залізничної мережі за рахунок Європейського Союзу, ми не зробили нічого. Ми знову тупо перекладаємо неефективність роботи керівництва компанії на бізнес, який має це все оплатити з власної кишені”, – наголосив ексміністр.

Він нагадав, що бізнес в Україні існує у тій самій реальності, у нього так само є війна і проблеми з ринками збуту і логістикою. Натомість “Укрзалізниця” діє за старою схемою, і відмовляється від конструктивного діалогу.

“Укрзалізниця” в контексті вантажних перевезень займається тим самим, чим займалася завжди – “у нас проблеми, нам треба підняти тарифи, і все буде добре”. Підвищення тарифів проїли, нічого не інвестували, нічого не покращилося – давайте знову піднімемо тарифи. І знову нічого не йде. Тому мені здається, що уряд в особі Міністерства інфраструктури чи Міністерства відновлення, в особі Кабінету міністрів, можливо, на рівні президента, повинні привести до тями керівництво “Укрзалізниці”, – наголосив Омелян.

Він висловив переконання, що насамперед потрібно оновити склад наглядової ради, яка є “меганеефективною”, але доволі дорого обходиться платникам податків.

“Також потрібне оновлення менеджменту “Укрзалізниці”, бо після відходу Камишина там взагалі немає з ким про що говорити. Там тільки корупція. І після цього зможемо вибудовувати якийсь нормальний діалог з бізнесом і шукати спільні рішення. Я переконаний, що навіть в цій надскладній військовій ситуації ми можемо вийти на нормальний діалог, щоб всі були задоволені в рамках можливих ресурсів, які на це виділяються”, – резюмував Омелян.

Нагадаємо, керівник УЗ Євген Лященко заявив, компанія планує чергове підвищення тарифів, хоча наразі компанія фіксує прибуток у розмірі 3,1 млрд грн.

Бізнес виступив проти цієї ініціативи, та закликав Кабмін втрутитися. Так, у своєму листі до премʼєра Український національний комітет Міжнародної Торгової Палати (ICC Ukraine) заявив, що підвищення залізничних вантажних тарифів матиме вкрай негативний вплив на промисловість та знизить експортні надходження. До того ж, постійні збитки Укрзалізниці генерують не перевезення вантажів, а значні та постійно зростаючі витрати компанії, а також кричуща некомпетентність менеджменту.

Новини

17 Вересня 2024

ФДМУ продовжив прийом заявок на участь в аукціоні з приватизації Білгород-Дністровського

Україна може розпочати експорт біометану в Європу

Туреччина збільшила імпорт залізної руди на 58%

Китай за 8 місяців 2024 року експортував в Україну товарів на $8,9 млрд

Україна відвантажила до Болгарії, Туреччини та Єгипту 1,31 млн тонн напівфабрикатів

Тарифи на залізничні перевезення  руди та зерна мають бути різними – ФРТУ

Укрзалізниця хоче збільшити тарифи на перевезення будівельних матеріалів на 52%

Верховна Рада прийняла закон про підвищення податків

Більшість бізнесу очікує зростання – ЄБА

Економічне бронювання не вирішить проблему з дефіцитом кадрів – Риженков

Німеччина додатково виділяє Україні 100 млн євро для проходження зими

Британська металургія закликає пришвидшити впровадження аналога CBAM

Металургія Індії потребує $280 млрд інвестицій для декарбонізації

Нафтогаз розраховує пройти зиму за рахунок українського газу

ЄС готується надати Україні 40 млрд євро кредиту до кінця року без участі США

Імпорт холоднокатаних рулонів у США зріс на 60,2%

ВСІ НОВИНИ ⇢