Дунайське пароплавство розпочало масштабний ремонт першого морського судна
Економіка Металургія ТранспортПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» розпочало підготовчий етап перед ремонтом суховантажного судна «Вилково», яке є першим у планованому відновленні флоту типу «ріка-море» пароплавства. Про це повідомила прес-служба УДП.
У найближчі дні завершується процес дефектації. Буде остаточно визначений перелік та обсяг робіт. Проте, щоб не втрачати дорогоцінний час та сприятливі погодні умови, деякі роботи вже стартували”, — вказала прес-служба.
Зокрема, за тиждень фахівці очистили поверхню першого трюму та корпусу судна, нанесли шар ґрунту й почали фарбування.
Загалом на судні буде проведено оновлення системи очищення баластних вод відповідно до міжнародних вимог та великий обсяг інших робіт. Ремонт планують завершити вже влітку цього року.
Теплохід «Вилково» — універсальне суховантажне судно, призначене для перевезення генеральних, навалочних вантажів різної номенклатури, зерна, контейнерів. У грудні 2008 року судно було заарештоване у порту Псахна (Греція) за багаторічні борги перед місцевими компаніями. Звільнене у березні 2010 року.
Раніше в УДП повідомили про початок роботи з повернення до виконання морських перевезень вантажів. До кінця року планується відремонтувати три морські судна, повернуті з бербоут-чартеру.
ПрАТ «УДП» здійснює річкові вантажоперевезення по Дунаю. Компанія експлуатує понад 20 самохідних суден вантажного річкового флоту та приблизно 200 несамохідних суден, що дозволяє оперувати приблизно 20 баржевими караванами. Основу вантажів у 2022 році складають зернові та металургійна сировина. Крім того, компанія почала розвивати напрям контейнерних перевезень і запустила регулярні контейнерні каравани.
Компанія у 2022 році збільшила перевезення вантажів до 1,5 млн тонн.
За підсумками 2022 року ПрАТ «УДП» одержало понад 1 млрд грн прибутку після 38 млн грн збитку за попередній рік.
Підпишіться на Minprom у Telegram, щоб залишатися в курсі важливих новин
Відкрити Telegram