Дунайське пароплавство розпочало масштабний ремонт першого морського судна
ЕкономікаМеталургіяТранспорт
ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» розпочало підготовчий етап перед ремонтом суховантажного судна «Вилково», яке є першим у планованому відновленні флоту типу «ріка-море» пароплавства. Про це повідомила прес-служба УДП.
У найближчі дні завершується процес дефектації. Буде остаточно визначений перелік та обсяг робіт. Проте, щоб не втрачати дорогоцінний час та сприятливі погодні умови, деякі роботи вже стартували”, — вказала прес-служба.
Зокрема, за тиждень фахівці очистили поверхню першого трюму та корпусу судна, нанесли шар ґрунту й почали фарбування.
Загалом на судні буде проведено оновлення системи очищення баластних вод відповідно до міжнародних вимог та великий обсяг інших робіт. Ремонт планують завершити вже влітку цього року.
Теплохід «Вилково» — універсальне суховантажне судно, призначене для перевезення генеральних, навалочних вантажів різної номенклатури, зерна, контейнерів. У грудні 2008 року судно було заарештоване у порту Псахна (Греція) за багаторічні борги перед місцевими компаніями. Звільнене у березні 2010 року.
Раніше в УДП повідомили про початок роботи з повернення до виконання морських перевезень вантажів. До кінця року планується відремонтувати три морські судна, повернуті з бербоут-чартеру.
ПрАТ «УДП» здійснює річкові вантажоперевезення по Дунаю. Компанія експлуатує понад 20 самохідних суден вантажного річкового флоту та приблизно 200 несамохідних суден, що дозволяє оперувати приблизно 20 баржевими караванами. Основу вантажів у 2022 році складають зернові та металургійна сировина. Крім того, компанія почала розвивати напрям контейнерних перевезень і запустила регулярні контейнерні каравани.
Компанія у 2022 році збільшила перевезення вантажів до 1,5 млн тонн.
За підсумками 2022 року ПрАТ «УДП» одержало понад 1 млрд грн прибутку після 38 млн грн збитку за попередній рік.
Підпишіться на Minprom у Telegram, щоб залишатися в курсі важливих новин
var TIMEOUT = null;
window.addEventListener('load', function () {
$('.fb-post').attr('data-width', 'auto')
})
window.addEventListener('resize', function () {
if(TIMEOUT === null) {
TIMEOUT = window.setTimeout(function() {
TIMEOUT = null;
//fb_iframe_widget class is added after first FB.FXBML.parse()
//fb_iframe_widget_fluid is added in same situation, but only for mobile devices (tablets, phones)
//By removing those classes FB.XFBML.parse() will reset the plugin widths.
$('.fb-post').removeClass('fb_iframe_widget fb_iframe_widget_fluid');
FB.XFBML.parse();
}, 300);
}
})
var c_ajax = {"url":"https:\/\/minprom.ua\/wp-admin\/admin-ajax.php","nonce":"bb54ddd3a6"};
var template_vars = {"template_directory_uri":"https:\/\/minprom.ua\/wp-content\/themes\/minprom"};
var load_more_vars = {"posts":"{\"p\":295889,\"page\":0,\"category_name\":\"economics\",\"error\":\"\",\"m\":\"\",\"post_parent\":\"\",\"subpost\":\"\",\"subpost_id\":\"\",\"attachment\":\"\",\"attachment_id\":0,\"name\":\"\",\"pagename\":\"\",\"page_id\":0,\"second\":\"\",\"minute\":\"\",\"hour\":\"\",\"day\":0,\"monthnum\":0,\"year\":0,\"w\":0,\"tag\":\"\",\"cat\":\"\",\"tag_id\":\"\",\"author\":\"\",\"author_name\":\"\",\"feed\":\"\",\"tb\":\"\",\"paged\":0,\"meta_key\":\"\",\"meta_value\":\"\",\"preview\":\"\",\"s\":\"\",\"sentence\":\"\",\"title\":\"\",\"fields\":\"\",\"menu_order\":\"\",\"embed\":\"\",\"category__in\":[],\"category__not_in\":[],\"category__and\":[],\"post__in\":[],\"post__not_in\":[],\"post_name__in\":[],\"tag__in\":[],\"tag__not_in\":[],\"tag__and\":[],\"tag_slug__in\":[],\"tag_slug__and\":[],\"post_parent__in\":[],\"post_parent__not_in\":[],\"author__in\":[],\"author__not_in\":[],\"search_columns\":[],\"ignore_sticky_posts\":false,\"suppress_filters\":false,\"cache_results\":true,\"update_post_term_cache\":true,\"update_menu_item_cache\":false,\"lazy_load_term_meta\":true,\"update_post_meta_cache\":true,\"post_type\":\"\",\"posts_per_page\":10,\"nopaging\":false,\"comments_per_page\":\"50\",\"no_found_rows\":false,\"order\":\"DESC\"}","current_page":"1","max_page":"0"};