ФДМ втретє виставив на приватизацію Білгород-Дністровський

Економіка Новини Транспорт
ФДМ втретє виставив на приватизацію Білгород-Дністровський

Фонд державного майна втретє виставив на приватизацію єдиний майновий комплекс ДП «Білгород-Дністровський морський торговельний порт».

Згідно з інформацією в системі «Prozorro.Продажі», стартову ціну об’єкта на приватизаційному аукціоні, який повинен відбутися 6 червня 2023 року, підвищено майже удвічі порівняно з попереднім — до 184,918 млн грн.

Як ви могли помітити, змінилась стартова ціна. Це тому що було надано нову звітність та балансову вартість активів. Отже, торги заплановано на 6 червня 2023 року, стартова ціна — 184,9 млн грн (на остаточну суму продажу нараховується ПДВ)”, — прокоментував начальник регіонального відділення ФДМ по Одеській та Миколаївській областях Олександр Славський.

Він нагадав, що це буде третя спроба приватизації ДП «Білгород-Дністровський МТП». Перший аукціон, який був запланований на початку березня, не відбувся через відсутність заявок учасників. Другий аукціон, на якому ціна активу піднялася до 220 млн грн із початкових 93,7 млн грн, відбувся 13 березня, однак переможець не оплатив лот і втратив гарантійний внесок (18,7 млн грн — перераховано у бюджет) та право брати участь у торгах за цей обʼєкт.

Білгород-Дністровський МТП розташований на західному березі Дністровського лиману, розміщується на 59 га основної виробничої території порту та понад 5 га території портового пункту Бугаз у селищі Затока. Підприємство спеціалізується на перевантажені лісних вантажів, мінеральних добрив, залізорудних окатків, металопродукції та зернових вантажів. Захід суден здійснюється підхідним каналом морської частини Дністровсько-Царгородського гирла довжиною 1,5 км і Дністровсько-Лиманської частини — 14,5 км, глибина підхідного каналу — 3 метри (паспортна — 3,5-4,5 метра).

До складу обʼєкту також входять 9 суден, 4 тепловози, 18 портальних кранів та 56 транспортних засобів (частина транспорту надана в оренду).

Станом на вересень 2022 року борги підприємства становили 104 млн грн — їх повинен погасити покупець.

У квітні ДП «Білгород-Дністровський МТП» розпочало роботу у форматі транспортно-логістичного центру до відкриття Чорного моря для судноплавства.

До повномасштабного російського вторгнення Кабінет міністрів планував приватизацію державних стивідорних компаній, які працюють у трьох малих морських портах України. Зокрема, конкурс на приватизацію ДП «Білгород-Дністровський МТП» планувалося оголосити у першому кварталі 2022 року. У травні 2021 року його майно було передане під управління ФДМ.

Новини

26 Квітня 2024

ЄС закликають до більш активних дій щодо припинення імпорту російської сталі та ЗРС

Експорт сталевого брухту з Японії знизився на 4,6%

JSW очікує видобуток вугілля у 2024 році на рівні 13,5 млн тонн

Запоріжсталь має намір підвищити якість металопродукції

Уряд зберіг чинний тариф на електроенергію для населення до кінця травня

Індія дозволила російським компаніям страхувати танкери з нафтою, щоб обійти санкції 

Низька інфляція під час війни може нашкодити – економіст

Україна може втратити до 2% ВВП через обстріли енергетичної інфраструктури

Світове виробництво DRI у січні-березні збільшилось на 7,4%

З початку року машинобудівники ДТЕК виготовили п’ять вугільних комбайнів

Vale за результатами I кварталу скоротила чистий прибуток майже на 13%

Tata Steel відхилила план профспілок щодо збереження доменної печі

Японія інвестує у розвиток чилійських мідних шахт

У енергосистемі зберігається дефіцит – обмежено споживання криворізької промисловості

72% роботодавців в Україні нарікають на дефіцит кадрів

Anglo American відхилила пропозицію BHP

ВСІ НОВИНИ ⇢