Для стимулювання транзиту через Суецький канал судна отримали систему знижок

Економіка Новини Транспорт
Для стимулювання транзиту через Суецький канал судна отримали систему знижок

Адміністрація Суецького каналу (SCA) продовжила дію знижок для суден, що перевозять зріджений природний газ (ЗПГ) на трейді між США та Азією. Для стимулювання транзиту через Суецький канал суден, система знижок до кінця 2023 року діятиме для ЗПГ-танкерів як із вантажем, так і в баласті.

Для ЗПГ-танкерів, що курсують між портами Мексиканської затоки та портами на південь від Мексиканської затоки, а також портами в Азії, буде застосовуватися вищий із двох видів знижок.

Розмір знижок залежатиме від того, наскільки далеко на схід заходить судно: 30% — знижка для портів від порту Сур в Омані до індійського Кочіма, 60% — знижка для портів на схід від Кочин до Порт-Кланга в Малайзії та 75% — для портів на схід від Порт-Кланга.

Для суден, що перевозять ЗПГ і працюють між портами східного узбережжя Північної Америки та портами Індійського субконтиненту та Азіатсько-Тихоокеанського регіону, застосовується нижчий рівень знижок. Для портів від Карачі (Пакистан) до Кочина (Індія) діє знижка у розмірі 10%, а для портів на схід від цього району — знижка у розмірі 35% від звичайних ставок збору.

Новий розмір знижок застосовується з 1 липня 2023 року. Судна спочатку сплачують усі звичайні збори в повному обсязі за транзит Суецьким каналом, а потім подають заявку на отримання знижки.

З 1 січня 2023 року плата за транзит суден Суецьким каналом зросла на 10-15%.

Суецький канал — безшлюзовий судноплавний канал, що з’єднує Середземне та Червоне моря і забезпечує найкоротший морський шлях між Європою та регіонами навколо Індійського океану та західної частини Тихого океану. Через канал проходить 10-12% світового морського вантажообігу. Довжина каналу — 160 кілометрів, ширина — до 350 метрів, глибина — 20 метрів.

У 2022 році через канал пройшло 23 тис. суден — на 11,1% більше порівняно з 2021 роком. Доходи Єгипту від Суецького каналу збільшилася у 2021-2022 фінансовому році (ФР, 1 липня — 30 червня) на 22,7% порівняно з попереднім роком — до рекордних $7 млрд.

Новини

21 Березня 2025

Жежелівський кар’єр повторно виставили на продаж

Укрлітій захищає право на розробку Полохівського родовища літію

Fitch переглянуло прогнози цін на метали та сировину на 2025-2027 роки

20 Березня 2025

Експерти продовжують лякати високими цінами на харчі через підвищення тарифів УЗ

Норвегія має намір запровадити CBAM з 2027 року

Представники бізнесу закликали не відновлювати планові перевірки надрокористувачів

Експорт феросплавів зріс у 35 разів на початку 2025 року

За період повномасштабного вторгнення ворог пошкодив 385 об’єктів припортової інфраструктури

Ferrexpo ініціює міжнародний арбітраж проти України

Без роботи у 2024 році залишався кожен сьомий українець

У Харкові збудують завод з виробництва залізобетонних конструкцій

ЄС скоротить імпорт сталі на 15% через нові мита Трампа

19 Березня 2025

Китай призупиняє імпорт СПГ зі США

Fitch погіршило прогноз зростання світової економіки у 2025 році 

Україна за січень-лютий зменшила валютну виручку від експорту чорних металів на 20%

Імпорт легкових авто в Україну в 2025 року скоротився на 7,8%

ВСІ НОВИНИ ⇢