Для стимулювання транзиту через Суецький канал судна отримали систему знижок

Економіка Новини Транспорт
Для стимулювання транзиту через Суецький канал судна отримали систему знижок

Адміністрація Суецького каналу (SCA) продовжила дію знижок для суден, що перевозять зріджений природний газ (ЗПГ) на трейді між США та Азією. Для стимулювання транзиту через Суецький канал суден, система знижок до кінця 2023 року діятиме для ЗПГ-танкерів як із вантажем, так і в баласті.

Для ЗПГ-танкерів, що курсують між портами Мексиканської затоки та портами на південь від Мексиканської затоки, а також портами в Азії, буде застосовуватися вищий із двох видів знижок.

Розмір знижок залежатиме від того, наскільки далеко на схід заходить судно: 30% — знижка для портів від порту Сур в Омані до індійського Кочіма, 60% — знижка для портів на схід від Кочин до Порт-Кланга в Малайзії та 75% — для портів на схід від Порт-Кланга.

Для суден, що перевозять ЗПГ і працюють між портами східного узбережжя Північної Америки та портами Індійського субконтиненту та Азіатсько-Тихоокеанського регіону, застосовується нижчий рівень знижок. Для портів від Карачі (Пакистан) до Кочина (Індія) діє знижка у розмірі 10%, а для портів на схід від цього району — знижка у розмірі 35% від звичайних ставок збору.

Новий розмір знижок застосовується з 1 липня 2023 року. Судна спочатку сплачують усі звичайні збори в повному обсязі за транзит Суецьким каналом, а потім подають заявку на отримання знижки.

З 1 січня 2023 року плата за транзит суден Суецьким каналом зросла на 10-15%.

Суецький канал — безшлюзовий судноплавний канал, що з’єднує Середземне та Червоне моря і забезпечує найкоротший морський шлях між Європою та регіонами навколо Індійського океану та західної частини Тихого океану. Через канал проходить 10-12% світового морського вантажообігу. Довжина каналу — 160 кілометрів, ширина — до 350 метрів, глибина — 20 метрів.

У 2022 році через канал пройшло 23 тис. суден — на 11,1% більше порівняно з 2021 роком. Доходи Єгипту від Суецького каналу збільшилася у 2021-2022 фінансовому році (ФР, 1 липня — 30 червня) на 22,7% порівняно з попереднім роком — до рекордних $7 млрд.

Новини

17 Травня 2024

США не хочуть віддавати U.S.Steel японцям

У I кварталі виручка Vallourec скоротилась на 26%

Шведська компанія хоче побудувати ще чотири заводи водневої металургії

Єврокомісія почала розслідувати імпорт білої жерсті з Китаю

Dunaferr модернізує прокатні стани

Нафтогаз з початку року запустив 7 нових свердловин – Шмигаль

Україна запропонувала Аргентині та Чилі зону вільної торгівлі

Внаслідок бойових дій на території України викиди СО2 сягнули 180 млн тонн

Китай інвестує у зелене авіаційне паливо

російські порти знизили перевалку вантажів на 4%

Виробництво сталі в Китаї скоротилось на 3%

Металурги у квітні збільшили експорт довгого прокату на 7,6%

Уряд змінив порядок бронювання від мобілізації на підприємствах двох сфер економіки

Україна вийшла на максимальну потужність імпорту електроенергії з ЄС

Уряд виділив 1,5 млрд грн для відновлення Зміївської та Трипільської ТЕС

Данія виділить Україні новий пакет військової допомоги на 750 млн євро

ВСІ НОВИНИ ⇢