Порти України не приймають торгові судна через погрози росіян

Економіка Металообробка Металургія Новини Транспорт
Порти України не приймають торгові судна через погрози росіян

Морські порти на території України не мають зараз можливості приймати торгові судна, оскільки Росія проголосила північно-західну частину моря закритою для навігації. Про це заявила начальниця Об’єднаного координаційного прес-центру Сил оборони півдня Наталя Гуменюк.

У Чорному морі навігація кораблів і суден до портів, підконтрольних Україні, наразі відсутня повністю. Тому що нема можливості у портів приймати судна, нема навігації в територіальному морі України, оскільки ще з березня 2022 року Росія проголосила північно-західну частину Чорного моря закритою для навігації”, — сказала Гуменюк у п’ятницю, 28 липня.

Вона нагадала, що тоді було проголошено, щоб всі судна негайно зайшли в порти і не перебували в територіальному морі України, бо це територія «контртерористичної операції».

Це повідомлення мореплавцям росіяни переправили через центр повідомлень, який знаходиться в Іспанії, і воно прийнято всіма капітанами суден до уваги, відповідно до норм міжнародного морського права”, — зазначила Гуменюк.

Вона пояснила, що далі функціонування навігації було погоджено виключно в межах зернової ініціативи.

В межах конкретного транспортного коридору, який називався «зерновим». І забезпечувалась безпекова компонента Силами оборони України, а інші компоненти, забезпечувались гарантією ООН і Туреччиною”, — наголосила Гуменюк.

Вона зауважила, що в Чорному морі зараз активна навігація спостерігається тільки навколо узбережжя Кримського півострова, у тимчасово окупованих територіальних водах України.

Там відбувається навігація і риболовецьких суден, і торгових суден, які всупереч того, що Україною проголошені ці порти закритими, бо вони знаходяться під окупацією, все ж таки продовжують там курсувати і проводити вантажні операції, переміщувати вантажі. Це виключно зараз відбувається в інтересах країни-агресора, тому очевидно, що тим суднам вони (росіяни, — ред.) не погрожують. Але, якщо кожного разу так буде, як з цим судном, запис якого ми всі почули, це означає, що будь-яке судно, яке вони запідозрили в намірі прямувати в Україну, буде отримувати ось таке інформування-попередження погроз”, — акцентувала Гуменюк.

Після оголошення про вихід із Чорноморської зернової ініціативи 17 липня російські терористи почали завдавати щоденних масованих ударів по Одеській області, в результаті яких пошкоджень зазнає інфраструктура міжнародних та українських трейдерів і перевізників. Окрім того, Росія погрожує атаками на цивільні судна, котрі прямуватимуть в українські порти.

Головне управління розвідки Міністерства оборони України оприлюднило закриту доповідь для кремлівської верхівки, яка свідчить, що дії РФ зі зриву зернової угоди є частиною єдиного заздалегідь розробленого плану.

Новини

30 Квітня 2024

На відновлення інфраструктури направлять 3,7 млрд грн

Вартість турецького сталевого імпорту у січні-березні знизилася на 2,4%

Vallourec поставить труби для нафтогазового проекту в Гайані

Внаслідок вибуху в Одесі в атмосферу потрапило понад 36 тис тонн діоксиду вуглецю

Вантажообіг портів Китаю збільшився до 4 млрд тонн

Дніпрометиз Тігіпка скоротив прибуток у 2,6 раза

POSCO розпочала модернізацію доменної печі на заводі в Пхохані

Газові доходи росії впали в чотири рази після відключення постачань в Європу

ЄС має зробити більше для обмеження імпорту сталі з Азії – Acerinox

У березні експорт чорних металів із Туреччини зріс на 9,6%

Японія у березні суттєво скоротила експорт металобрухту

Країни G7 домовилися закрити свої вугільні електростанції не пізніше 2035 року

ООН висловила стурбованість: росія збільшила атаки на залізничну інфраструктуру України

ОГХК отримав 30 млн грн прибутку

Інтерпайп у I кварталі збільшив сплату податків на 90%

Глобальне виробництво DRI зросло на 9,4% у березні

ВСІ НОВИНИ ⇢