У напрямку станції Рені складна ситуація із накопиченням вагонів

Економіка Новини Транспорт
У напрямку станції Рені складна ситуація із накопиченням вагонів

Черга на залізниці у напрямку станції Рені збільшилася до понад 730 вагонів через низькі показники передачі рухомого складу на Джурджулешти і Галац. Про це йшлося під час наради представників «Укрзалізниці» та перевізників Румунії і Молдови 15 серпня, передає Rail.insider.

Наразі у порту Рені вивантажується приблизно 70 вагонів на добу. Водночас передача зі станції Рені на Джурджулешти і Галац становить 1,5 потяга.

Станом на 15 серпня на Галац прямувало 400 вагонів, із них 251 — із пшеницею. За минулі дві доби за норми 30 вагонів із зерновими на добу вдалося передати лише 38 одиниць. Також є накопичення металу та руди (понад 200 вагонів кожної з номенклатур).

Окрім того, зауважувалося, що на напрямку Рені—Джурджулешти працює один локомотив залізниці Молдови, який часто встигає зробити лише один рейс.

У ході наради заступник директора департаменту комерційної роботи «Укрзалізниці» Валерій Ткачов порушив питання варіантів покращення ситуації з передачею вантажів зі станції Рені за кордон.

Як пояснив представник залізниці Молдови Володимир Сербінов, залізничники Молдови зверталися до колег із Румунії та просили дозволити формувати збірні потяги з вантажами для різних перевізників.

На жаль, ми отримали відповідь, що це неможливо. Тому нам доводиться їздити для кожного оператора з їхніми вагонами. На це йде багато часу. Тож іноді не встигаємо повернутися до Рені забрати вагони”, — зауважив Сербінов.

Окрім того, представник залізниці Молдови наголосив на тому, що кожен перевізник має свою норму прийому вантажів на добу і збільшити цей обсяг не в змозі.

Водночас Ткачов зауважив: якщо передача вантажу з Рені на Джурджулешти і Галац залишиться на теперішньому рівні, то «Укрзалізниця» не зможе виконати обсяги перевезень, необхідні для отримання знижок на транзит від залізниці Молдови.

Порушили під час наради і питання остаточної ратифікації домовленостей щодо беззупинкового руху між Україною та Молдовою, законопроєкт про який минулого тижня схвалив Кабінет міністрів. Як зауважив Сербінов, це допоможе розвантажити станцію Рені. Адже на неї піде лише вантаж для порту. Інші потяги будуть готуватися по Басарабясці та підуть без зупинок просто на Галац.

Обговорювалося також питання узгодженості планів.

Якщо ми бачимо, що поглинення вантажів буде таке ж слабке і в нас буде зростати накопичення, ми тоді справді почнемо займатися лімітування та відстежувати фактичний прийом вантажів. І стільки ж підтверджувати на навантаження з нашого боку”, — наголосив представник «Укрзалізниці».

Ткачов нагадав, що торік за пів року вдалося наростити передачу зернових вантажів через західні прикордонні переходи з приблизно 30 тис. тонн до 1 млн тонн.

Сподіваюся, що на Галаці знайдуться інвестори, які зрозуміють, що є можливість збільшувати обсяги, і вони також будуть нарощувати там перевантаження”, — сказав Ткачов.

Минулого тижня Кабінет міністрів схвалив законопроєкт про ратифікацію протоколу, який дасть змогу здійснювати транзитні перевезення територією України на дільниці Етулія (Молдова)—Рені (Україна)—Джурджулешти (Молдова) порожнього рухомого складу всіх форм власності та вантажів, які прямують зі станцій Молдови та України або транзитом через Україну і Молдову призначенням до/зі станцій Джурджулешти (Молдова) та Галац-Ларга (Румунія) без зупинки та проведення на станції Рені прикордонного, митного та інших заходів офіційного контролю.

Новини

30 Квітня 2024

ООН висловила стурбованість: росія збільшила атаки на залізничну інфраструктуру України

ОГХК отримав 30 млн грн прибутку

Інтерпайп у I кварталі збільшив сплату податків на 90%

Глобальне виробництво DRI зросло на 9,4% у березні

Україна може отримувати до 70 млрд на рік, якщо збільшить ренту за транзит російської нафти

Скасування мит ЄС допомогло українським металургам вистояти під час війни – експерт

США розглядають заборону на імпорт російського урану

Український експорт з чорноморських портів сягнув довоєнного рівня – Кислиця

УЗ має всі механізми для продажу брухту

У березні французькі металурги збільшили виплавку сталі на 13%

Для зеленого переходу Європі до 2030 року потрібні майже €600 млрд

EUROFER очікує зростання споживання сталі в ЄС до 130 млн тонн

Українські енергетичні компанії за 2023 рік збільшили дохід на 8%

Розподілена генерація для захисту від блекаутів включатиме інноваційні системи – Укренерго

29 Квітня 2024

Міненерго пояснює чому хоче підвищити тариф на електроенергію

Україні дозволили продовжити перемовини про транспортний безвіз

ВСІ НОВИНИ ⇢