Австрійські металурги відбиратимуть брухт за допомогою штучного інтелекту
Металургія НовиниАвстрійські виробники сталі та науково-дослідні установи розпочали дослідницький проект з удосконалення відбору брухту за допомогою штучного інтелекту та спектрального аналізу.
У проекті під назвою InSpecScrap бере участь компанія voestalpine, виробник арматури Marienhütte, а також науково-дослідні інститути TU (Технічний університет) Граца, Joanneum Research, Know Center і центр компетенції K1-MET.
Проект був започаткований Австрійським товариством металургії та матеріалів (ASMET) та урядом землі Штирія, де розташований завод Voestalpine у Донавіці, як один з десяти проектів у конкурсі “Green Tech X”. Таким чином, InSpecScrap отримує вигоду і доповнює тренд на “зелену” сталь.
На презентації проекту його учасники пояснили, що мають на меті виявити всі характеристики складу і якості брухту вже на місці його прийому, повідомляє інформаційне агентство APA. Дослідники почали тестувати поєднання спектральних камер і штучного інтелекту, щоб досягти більшої точності при аналізі компонентів і якостей брухту, зазначає Калланіш.
Керуючий директор Marienhütte Маркус Ріттер (Markus Ritter) заявив, що він віддає перевагу постачанню брухту з внутрішніх джерел, а не довгим перевезенням через кордон. Для виробництва арматури заводу потрібно близько 470 тис тонн брухту на рік, який доставляється майже виключно залізницею.
Підпишіться на Minprom у Telegram, щоб залишатися в курсі важливих новин
Відкрити TelegramНовини
Через Український морський коридор у 2024 році експортовано 73,4 млн тонн вантажів
Метінвест закрив шахту під Покровськом
12 Грудня 2024В Україні різко впали темпи встановлення вітрових електростанцій – експерт
Каметсталь продовжує розширювати асортимент продукції
Україна в січні-листопаді наростила імпорт коксу вдвічі
Інтерпайп розробив два маршрути доставки своєї продукції залізничним транспортом до Європи
Два феросплавні заводи Коломойського викрили у несплаті майже ₴1,2 млрд податків
JSW Steel наростила виробництво сталі на 5%
Без індексації тарифів на перевезення вантажів УЗ може бути збитковою у 2025 році
Наступного року обсяг вантажних перевезень залізницею може скоротитися до 165 млн тонн
Українські морські порти обробили вантажів на 70% більше, ніж торік
Китай почав скорочувати закупівлі російського вугілля
ЄС оцінив, як на них вплине припинення транзиту російського газу через Україну
В Україні може зупинитися єдиний завод, що виготовляє компоненти для броні
ВВП України з початку року зріс на 4%
Економіка України демонструє дуже високу стійкість – експерт
ВСІ НОВИНИ ⇢