Військові пояснили затримки у роботі морського коридору

Новини Транспорт
Військові пояснили затримки у роботі морського коридору

Стійкого графіка роботи гуманітарного коридору в Чорному морі не існує, судна курсують тоді, коли дає змогу безпекова ситуація, повідомила речниця об’єднаного пресцентру Оперативного командування “Південь” Наталія Гуменюк в ефірі національного телемарафону.

“Ми стверджуємо, що забезпечення роботи гуманітарного коридору – це не просто “зерновий коридор”, де слідує виключно зерно, там функціонує вихід-захід суден іншого наповнення, з іншими вантажами. Забезпечення роботи цього коридору запропоновано в умовах, яких можуть дотримуватися Сили оборони і забезпечувати безпекову складову в тому обсязі, в якому це можливо”, – наголосила Гуменюк.

Вона нагадала, що робота морського коридору здійснюється без гарантій міжнародних партнерів, його роботу самостійно забезпечують українські військові. Судна заходять і виходять із коридору лише тоді, коли військові впевнені, що ця операція відбудеться максимально безпечно.

Спікер ОК “Південь” попросила не накручувати ситуацію навколо якихось штучних затримок, що відбуваються.

“Графіку стійкого немає, є можливості, які реалізуються за підтримки сил оборони”, – пояснила Гуменюк.

Водночас вона підтвердила, що військові фіксують збільшення кількості безпілотних літальних розвідувальних апаратів, які збирають інформацію не тільки вздовж лінії фронту, а й намагаються заходити з моря, відстежувати ситуацію в глибших регіонах.

“Перебування в Чорному морі корабельного угруповання має ознаки того, що на суднах можуть перебувати безпілотні літальні розвідувальні апарати. Це робиться для прояснення надводної ситуації (…). Крім того, розуміємо, що накопичення певних ресурсів ворога буде реалізовано. Останнім часом ми вже спостерігали це. Атаки стали більш спрямованими в сенсі певної спроби”, – констатувала Гуменюк.

Новини

29 Листопада 2023

Індія розпочала процес продажу деяких стратегічних родовищ корисних копалин

Вартість імпорту сталі до Туреччини знизилася на 17%

ОГТСУ представив проект реверсу Трансбалканського газопроводу

Україна виконала майже всі вимоги для початку переговорів про вступ до ЄС 

Понад 20% російського СПГ, імпортованого ЄС, перепродається за кордон

Україна потребує міжнародної допомоги у захисті довкілля

Французький BNP Paribas не фінансуватиме проекти з видобутку вугілля для металургії

Прокладання євроколії до Львова коштуватиме 1,8 млрд грн

Китай хоче знизити залежність від імпорту ЗРС

Укренерго закликає до економії у зв’язку з збільшенням споживання

Україна працює над створенням системи торгівлі викидами парникових газів

Канада ввела ретроспективне мито на турецьку арматуру

Металургійні підприємства Польщі скоротили виробництво сталі на 17,5%

Єврокомісія не бачить ризиків для фермерів ЄС від української продукції 

Каметсталь завершує капітальний ремонт повітронагрівачів доменних печей

Польські міністри шукають вихід, як розблокувати кордон з Україною

ВСІ НОВИНИ ⇢