Інфраструктуру треба готувати до зростання обсягів перевезень – Каленков

Металургія Новини Точка зору Транспорт
Інфраструктуру треба готувати до зростання обсягів перевезень – Каленков

Україні вже зараз потрібно готувати транспортну інфраструктуру до зростання обсягів перевезень. Таку думку висловив президент Об’єднання підприємств “Укрметалургпром” Олександр Каленков.

“Ми бачимо ризики того, що, маючи можливість вивозити вантажі з портів, ми не зможемо їх туди довезти через дефіцит пропускної спроможності залізничної інфраструктури (через військову агресію рф ряд інфраструктурних об’єктів УЗ був зруйнований), дефіцит локомотивів і вагонів, адже УЗ вже “звикла” до обсягів перевезень, які вдвічі менше довоєнних”, – зазначив він в інтерв’ю УНІАН.

В частині вагонів О.Каленков звернув увагу на наказ Міністерства інфраструктури № 647, який був прийнятий ще до війни – 30.11.2021, який ввів обмеження термінів використання вагонів за віком (чого немає в країнах ЄС і США).

“Після початку військової агресії умови ринку сильно змінилися (немає можливості тимчасово залучати вагони РФ, Казахстану, плюс можливості підприємств купувати нові вагони практично нульові), і в цих нових умовах просто критично необхідно переглянути даний наказ або навіть його повністю скасувати, щоб не допустити лавиноподібного скорочення вагонного парку на мережі УЗ в найближчі роки, що поставить під удар темпи відновлення економіки України”, – переконаний він.

О.Каленков зауважив, що якщо українські промисловці почнуть користуватися морським коридором в повному обсязі, то обсяг перевезень збільшиться до 80-90 відсотків від рівня 2021 року, тобто, до початку широкомасштабного вторгнення.

“І це буде дуже гарною підмогою. При цьому, ми дуже сподіваємося, що більше не буде якихось форс-мажорів, які були в кінці жовтня, коли через незрозумілі рішення чиновників експорт через морські порти був заблокований. Ситуація була надзвичайна, сподіваюся, правильні висновки були зроблені, і більше таке не повториться”, – підкреслив він.

Новини

30 Листопада 2023

Туреччина може запровадити анти демпінг на г/к рулон з чотирьох країн

УЗ в грудні підвищує ціни на зерновози і піввагони

У листопаді бензин та дизпаливо подешевшали на гривню

Економіка США продемонструвала швидке зростання

Укренерго прогнозує дефіцит в енергосистемі у вечірні години

Liberty Ostrava домоглася мораторію на виплату боргів за електроенергію

ArcelorMittal закриває два заводи в ПАР

Британські профспілки пропонують Tata Steel альтернативний шлях декарбонізації комбінату Port Talbot

Польща вимагатиме відновити дозвільну систему для українських перевізників 

Європейські металурги вимагають перегляду правил експорту сталі до США

Країни в усьому світі повинні скоротити викиди вуглецю на 7 млрд тонн

Майже 8 тисяч бізнесів змінили регіон реєстрації від початку війни

Україна в разі дефіциту може імпортувати з Європи 1700 мВт електроенергії

В Європі закінчилася енергетична криза

Іспанський виробник сортового прокату підняв ціни на всю продукцію

У вересні США збільшили експорт нафтогазових труб

ВСІ НОВИНИ ⇢