Інфраструктуру треба готувати до зростання обсягів перевезень – Каленков
Металургія Новини Точка зору ТранспортУкраїні вже зараз потрібно готувати транспортну інфраструктуру до зростання обсягів перевезень. Таку думку висловив президент Об’єднання підприємств “Укрметалургпром” Олександр Каленков.
“Ми бачимо ризики того, що, маючи можливість вивозити вантажі з портів, ми не зможемо їх туди довезти через дефіцит пропускної спроможності залізничної інфраструктури (через військову агресію рф ряд інфраструктурних об’єктів УЗ був зруйнований), дефіцит локомотивів і вагонів, адже УЗ вже “звикла” до обсягів перевезень, які вдвічі менше довоєнних”, – зазначив він в інтерв’ю УНІАН.
В частині вагонів О.Каленков звернув увагу на наказ Міністерства інфраструктури № 647, який був прийнятий ще до війни – 30.11.2021, який ввів обмеження термінів використання вагонів за віком (чого немає в країнах ЄС і США).
“Після початку військової агресії умови ринку сильно змінилися (немає можливості тимчасово залучати вагони РФ, Казахстану, плюс можливості підприємств купувати нові вагони практично нульові), і в цих нових умовах просто критично необхідно переглянути даний наказ або навіть його повністю скасувати, щоб не допустити лавиноподібного скорочення вагонного парку на мережі УЗ в найближчі роки, що поставить під удар темпи відновлення економіки України”, – переконаний він.
О.Каленков зауважив, що якщо українські промисловці почнуть користуватися морським коридором в повному обсязі, то обсяг перевезень збільшиться до 80-90 відсотків від рівня 2021 року, тобто, до початку широкомасштабного вторгнення.
“І це буде дуже гарною підмогою. При цьому, ми дуже сподіваємося, що більше не буде якихось форс-мажорів, які були в кінці жовтня, коли через незрозумілі рішення чиновників експорт через морські порти був заблокований. Ситуація була надзвичайна, сподіваюся, правильні висновки були зроблені, і більше таке не повториться”, – підкреслив він.
Підпишіться на Minprom у Telegram, щоб залишатися в курсі важливих новин
Відкрити TelegramНовини
ЄС закликають до більш активних дій щодо припинення імпорту російської сталі та ЗРС
Експорт сталевого брухту з Японії знизився на 4,6%
JSW очікує видобуток вугілля у 2024 році на рівні 13,5 млн тонн
Запоріжсталь має намір підвищити якість металопродукції
Уряд зберіг чинний тариф на електроенергію для населення до кінця травня
Індія дозволила російським компаніям страхувати танкери з нафтою, щоб обійти санкції
Низька інфляція під час війни може нашкодити – економіст
Посудомоечная машина: мифы и реальность
Україна може втратити до 2% ВВП через обстріли енергетичної інфраструктури
Світове виробництво DRI у січні-березні збільшилось на 7,4%
З початку року машинобудівники ДТЕК виготовили п’ять вугільних комбайнів
Vale за результатами I кварталу скоротила чистий прибуток майже на 13%
Tata Steel відхилила план профспілок щодо збереження доменної печі
Японія інвестує у розвиток чилійських мідних шахт
У енергосистемі зберігається дефіцит – обмежено споживання криворізької промисловості
72% роботодавців в Україні нарікають на дефіцит кадрів
ВСІ НОВИНИ ⇢