Бізнесу бракує рухомого складу Укрзалізниці

Економіка Новини Транспорт
Бізнесу бракує рухомого складу Укрзалізниці

Представники двох галузей занепокоєні недостатньою кількістю вагонів у робочому парку АТ «Укрзалізниця». Про це розповів заступник директора департаменту комерційної роботи товариства Валерій Ткачов під час засідання Експортного офісу при УЗ 7 листопада, пише Rail.insider.

Представники цементної галузі поскаржилися на зменшення кількості цементовозів у робочому парку УЗ та запропонували додатково відремонтувати цементовози для забезпечення потреб галузі.

Домовились, що асоціація « Укрцемент» надасть заплановані для перевезення залізницею обсяги цементу у 2024 році. У свою чергу АТ « Укрзалізниця» розрахує потребу у вагонах-цементовозах і збільшить кількість робочого парку.

Додатково УЗ пропонує виробникам цементу укласти довгострокові договори на забезпечення перевезень цементу парком філії «Центр транспортної логістики» на строк 6–12 місяців із фіксацією вартості використання вагона.

Окрім того, представникам олійно-жирової галузі бракує цистерн для перевезення рослинної олії. Це пов’язано передусім зі зміною напрямку експорту продукту. Адже через постійні обстріли ворогом портової інфраструктури олію везуть у напрямку західних прикордонних переходів, зокрема до Польщі. Так, на стику Ізов—Грубешув наразі очікують передачі майже 500 вагонів з олією. Тож для збільшення обсягів експорту в Укрзалізниці планують збільшити парк цистерн для перевезення харчових продуктів на 40 одиниць (до 190 вагонів).

Новини

26 Квітня 2024

ЄС закликають до більш активних дій щодо припинення імпорту російської сталі та ЗРС

Експорт сталевого брухту з Японії знизився на 4,6%

JSW очікує видобуток вугілля у 2024 році на рівні 13,5 млн тонн

Запоріжсталь має намір підвищити якість металопродукції

Уряд зберіг чинний тариф на електроенергію для населення до кінця травня

Індія дозволила російським компаніям страхувати танкери з нафтою, щоб обійти санкції 

Низька інфляція під час війни може нашкодити – економіст

Посудомоечная машина: мифы и реальность

Україна може втратити до 2% ВВП через обстріли енергетичної інфраструктури

Світове виробництво DRI у січні-березні збільшилось на 7,4%

З початку року машинобудівники ДТЕК виготовили п’ять вугільних комбайнів

Vale за результатами I кварталу скоротила чистий прибуток майже на 13%

Tata Steel відхилила план профспілок щодо збереження доменної печі

Японія інвестує у розвиток чилійських мідних шахт

У енергосистемі зберігається дефіцит – обмежено споживання криворізької промисловості

72% роботодавців в Україні нарікають на дефіцит кадрів

ВСІ НОВИНИ ⇢