Бізнесу бракує рухомого складу Укрзалізниці

Економіка Новини Транспорт
Бізнесу бракує рухомого складу Укрзалізниці

Представники двох галузей занепокоєні недостатньою кількістю вагонів у робочому парку АТ «Укрзалізниця». Про це розповів заступник директора департаменту комерційної роботи товариства Валерій Ткачов під час засідання Експортного офісу при УЗ 7 листопада, пише Rail.insider.

Представники цементної галузі поскаржилися на зменшення кількості цементовозів у робочому парку УЗ та запропонували додатково відремонтувати цементовози для забезпечення потреб галузі.

Домовились, що асоціація « Укрцемент» надасть заплановані для перевезення залізницею обсяги цементу у 2024 році. У свою чергу АТ « Укрзалізниця» розрахує потребу у вагонах-цементовозах і збільшить кількість робочого парку.

Додатково УЗ пропонує виробникам цементу укласти довгострокові договори на забезпечення перевезень цементу парком філії «Центр транспортної логістики» на строк 6–12 місяців із фіксацією вартості використання вагона.

Окрім того, представникам олійно-жирової галузі бракує цистерн для перевезення рослинної олії. Це пов’язано передусім зі зміною напрямку експорту продукту. Адже через постійні обстріли ворогом портової інфраструктури олію везуть у напрямку західних прикордонних переходів, зокрема до Польщі. Так, на стику Ізов—Грубешув наразі очікують передачі майже 500 вагонів з олією. Тож для збільшення обсягів експорту в Укрзалізниці планують збільшити парк цистерн для перевезення харчових продуктів на 40 одиниць (до 190 вагонів).

Новини

29 Листопада 2023

Індія розпочала процес продажу деяких стратегічних родовищ корисних копалин

Вартість імпорту сталі до Туреччини знизилася на 17%

ОГТСУ представив проект реверсу Трансбалканського газопроводу

Україна виконала майже всі вимоги для початку переговорів про вступ до ЄС 

Понад 20% російського СПГ, імпортованого ЄС, перепродається за кордон

Україна потребує міжнародної допомоги у захисті довкілля

Французький BNP Paribas не фінансуватиме проекти з видобутку вугілля для металургії

Прокладання євроколії до Львова коштуватиме 1,8 млрд грн

Китай хоче знизити залежність від імпорту ЗРС

Укренерго закликає до економії у зв’язку з збільшенням споживання

Україна працює над створенням системи торгівлі викидами парникових газів

Канада ввела ретроспективне мито на турецьку арматуру

Металургійні підприємства Польщі скоротили виробництво сталі на 17,5%

Єврокомісія не бачить ризиків для фермерів ЄС від української продукції 

Каметсталь завершує капітальний ремонт повітронагрівачів доменних печей

Польські міністри шукають вихід, як розблокувати кордон з Україною

ВСІ НОВИНИ ⇢