Інтерпайп недоотримав 1,2 млн дол через блокаду польсько-українського кордону
Металообробка Металургія НовиниУкраїнська промислова компанія “Інтерпайп” через блокаду польсько-українського кордону в листопаді поточного року сумарно недоотримала або додатково витратила $1,2 млн, повідомив директор із забезпечення закупівель і логістики групи Олексій Яновський агентству “Інтерфакс-Україна” у відповіді на відповідний запит.
“В умовах блокади чорноморських портів основними видами транспорту для доставки клієнту продукції “Інтерпайпу” у 2023 році є автомобільний і водний, на які припадає загалом 79% відвантаженої продукції. При цьому автомобільні перевезення до європейських клієнтів є дуже важливими для нашої компанії, оскільки за підсумками дев’яти місяців на їхню частку припадало 38% від усієї відвантаженої продукції”, – констатував Яновський.
За його словами, автомобілі з продукцією компанії активно перетинали польсько-український кордон через пункти пропуску “Ягодин – Дорогуськ”, “Краківець – Корчова”, “Рава-Руська – Гребенне”, проте з 6 листопада їх було заблоковано.
“Це призвело до того, що “Інтерпайп” не доставив уже виготовлену продукцію європейським клієнтам, також частину замовлень було перенесено з листопада на грудень. Це наші прямі збитки в листопаді від страйку”, – сказав директор із закупівель і логістики.
Він також повідомив, що, крім цього, є й непрямі збитки. Зокрема, щоб уникнути заблокованих пунктів пропуску, потік авто було переспрямовано на інші вільні переходи в Словаччині та Румунії. Збільшення транспортного плеча призвело до зростання вартості транспортування продукції.
Крім того, зросло навантаження на словацькі й румунські переходи, через що там утворилися черги й збільшилися простої авто.
“Наші клієнти також готуються до виставлення претензій і скасування вже укладених угод. При цьому “Інтерпайп” купував низку товарів за імпортом, який також не може перетнути кордон через блокаду. Отже, ми залишилися без потрібного імпорту, а європейські продавці цих товарів – без продажів в Україну”, – наголосив Яновський.
Отже, сукупні (прямі й непрямі) збитки “Інтерпайпу” за листопад сягнули $1,2 млн, резюмував топменеджер.
Як повідомлялося, через протест польських перевізників, який розпочався 6 листопада, на прикордонних переходах “Ягодин – Дорогуськ”, “Краківець – Корчова” і “Рава-Руська – Гребенне” черги на в’їзд перед заблокованими пунктами пропуску на українсько-польському кордоні з польського боку сягали 40 км. За озвученою Мінвідновлення інформацією, на українсько-польському кордоні було заблоковано 20 тис. транспортних засобів, а потік вантажних автомобілів через нього впав на 20-25%. З 23 листопада блокада українсько-польського кордону поширилася на прикордонний перехід “Шегині – Медика”.
Організатори блокади, які вимагають скасувати запроваджений з війною “транспортний безвіз” для України, повідомляли, що, згідно з офіційним дозволом місцевої влади, акція триватиме до 3 січня 2024 року, проте на окремих пунктах уже є дозволи щодо її продовження до лютого.
“Інтерпайп” – українська промислова компанія, виробник безшовних труб і залізничних коліс. Її продукцію поставляють до більш ніж 80 країн світу через мережу торговельних офісів, розміщених на ключових ринках Близького Сходу, Північної Америки та Європи. У 2022 році “Інтерпайп” реалізував 384 тис. тонн трубної продукції та 87 тис. тонн залізничної продукції. Продаж залізничних продуктів здійснюється під брендом KLW.
В “Інтерпайпі” працюють 10 тис. співробітників. У 2022 році компанія перерахувала до бюджетів усіх рівнів 2,8 млрд грн.
Підпишіться на Minprom у Telegram, щоб залишатися в курсі важливих новин
Відкрити TelegramНовини
Європейські металурги побоюються виникнення дефіциту металобрухту
ArcelorMittal розпочала будівництво електродугової печі на іспанському заводі
Україна може повернутись до графіків погодинних відключень електроенергії
Уряд виділяє понад 7 млрд грн на відбудову енергосистеми
Інфляція у квітні уповільнилась до 0,2%
Шмигаль заявив про складну ситуацію в енергетиці і закликав до економії
Виручка від експорту чорних металів наблизилась до 1 млрд дол
Бразилія скорочує експорт чавуну
Морським коридором експортовано 45 млн тонн вантажів
Практика вирішення спорів щодо трансфертного ціноутворення відбувається у несприятливих обставинах – експерт
Україна збільшила імпорт електроенергії на третину, експорт скоротився у 13 разів
Японська J-Power планує здати на металобрухт декілька вугільних блоків ТЕС
У ЄС проведуть повторне розслідування щодо імпорту китайського прокату з полімерним покриттям
В уряді обговорюють можливість підвищення тарифів на електроенергію
Таксі у Вінниці: Зручне та надійне перевезення у місті
Енергетики продовжили обмеження постачання е/е для промисловості
ВСІ НОВИНИ ⇢