Інтерпайп недоотримав 1,2 млн дол через блокаду польсько-українського кордону

Металообробка Металургія Новини
Інтерпайп недоотримав 1,2 млн дол через блокаду польсько-українського кордону

Українська промислова компанія “Інтерпайп” через блокаду польсько-українського кордону в листопаді поточного року сумарно недоотримала або додатково витратила $1,2 млн, повідомив директор із забезпечення закупівель і логістики групи Олексій Яновський агентству “Інтерфакс-Україна” у відповіді на відповідний запит.

“В умовах блокади чорноморських портів основними видами транспорту для доставки клієнту продукції “Інтерпайпу” у 2023 році є автомобільний і водний, на які припадає загалом 79% відвантаженої продукції. При цьому автомобільні перевезення до європейських клієнтів є дуже важливими для нашої компанії, оскільки за підсумками дев’яти місяців на їхню частку припадало 38% від усієї відвантаженої продукції”, – констатував Яновський.

За його словами, автомобілі з продукцією компанії активно перетинали польсько-український кордон через пункти пропуску “Ягодин – Дорогуськ”, “Краківець – Корчова”, “Рава-Руська – Гребенне”, проте з 6 листопада їх було заблоковано.

“Це призвело до того, що “Інтерпайп” не доставив уже виготовлену продукцію європейським клієнтам, також частину замовлень було перенесено з листопада на грудень. Це наші прямі збитки в листопаді від страйку”, – сказав директор із закупівель і логістики.

Він також повідомив, що, крім цього, є й непрямі збитки. Зокрема, щоб уникнути заблокованих пунктів пропуску, потік авто було переспрямовано на інші вільні переходи в Словаччині та Румунії. Збільшення транспортного плеча призвело до зростання вартості транспортування продукції.

Крім того, зросло навантаження на словацькі й румунські переходи, через що там утворилися черги й збільшилися простої авто.

“Наші клієнти також готуються до виставлення претензій і скасування вже укладених угод. При цьому “Інтерпайп” купував низку товарів за імпортом, який також не може перетнути кордон через блокаду. Отже, ми залишилися без потрібного імпорту, а європейські продавці цих товарів – без продажів в Україну”, – наголосив Яновський.

Отже, сукупні (прямі й непрямі) збитки “Інтерпайпу” за листопад сягнули $1,2 млн, резюмував топменеджер.

Як повідомлялося, через протест польських перевізників, який розпочався 6 листопада, на прикордонних переходах “Ягодин – Дорогуськ”, “Краківець – Корчова” і “Рава-Руська – Гребенне” черги на в’їзд перед заблокованими пунктами пропуску на українсько-польському кордоні з польського боку сягали 40 км. За озвученою Мінвідновлення інформацією, на українсько-польському кордоні було заблоковано 20 тис. транспортних засобів, а потік вантажних автомобілів через нього впав на 20-25%. З 23 листопада блокада українсько-польського кордону поширилася на прикордонний перехід “Шегині – Медика”.

Організатори блокади, які вимагають скасувати запроваджений з війною “транспортний безвіз” для України, повідомляли, що, згідно з офіційним дозволом місцевої влади, акція триватиме до 3 січня 2024 року, проте на окремих пунктах уже є дозволи щодо її продовження до лютого.

“Інтерпайп” – українська промислова компанія, виробник безшовних труб і залізничних коліс. Її продукцію поставляють до більш ніж 80 країн світу через мережу торговельних офісів, розміщених на ключових ринках Близького Сходу, Північної Америки та Європи. У 2022 році “Інтерпайп” реалізував 384 тис. тонн трубної продукції та 87 тис. тонн залізничної продукції. Продаж залізничних продуктів здійснюється під брендом KLW.

В “Інтерпайпі” працюють 10 тис. співробітників. У 2022 році компанія перерахувала до бюджетів усіх рівнів 2,8 млрд грн.

Новини

10 Травня 2024

Європейські металурги побоюються виникнення дефіциту металобрухту

ArcelorMittal розпочала будівництво електродугової печі на іспанському заводі

Україна може повернутись до графіків погодинних відключень електроенергії

Уряд виділяє понад 7 млрд грн на відбудову енергосистеми

Інфляція у квітні уповільнилась до 0,2%

Шмигаль заявив про складну ситуацію в енергетиці і закликав до економії

Виручка від експорту чорних металів наблизилась до 1 млрд дол

Бразилія скорочує експорт чавуну

Морським коридором експортовано 45 млн тонн вантажів

Практика вирішення спорів щодо трансфертного ціноутворення відбувається у несприятливих обставинах – експерт

Україна збільшила імпорт електроенергії на третину, експорт скоротився у 13 разів

Японська J-Power планує здати на металобрухт декілька вугільних блоків ТЕС

У ЄС проведуть повторне розслідування щодо імпорту китайського прокату з полімерним покриттям

В уряді обговорюють можливість підвищення тарифів на електроенергію

Таксі у Вінниці: Зручне та надійне перевезення у місті

Енергетики продовжили обмеження постачання е/е для промисловості

ВСІ НОВИНИ ⇢