Судна оминають Червоне море 

Економіка Новини Транспорт
Судна оминають Червоне море 

Попри рішення десяти країн запустити ініціативу для захисту судноплавства в Червоному морі, судновласники все ще перенаправляють маршрути від регіону.

Кілька надвеликих контейнеровозів, які деякий час очікували рішення в Червоному морі, почали рух та планують піти альтернативним маршрутом.

«Це свідчить про те, що перевізники не вірять, що ситуація вирішиться в найближчі два тижні», — прокоментував CEO Vespucci Maritime Ларс Дженсен.

Своєю чергою гендиректор Maersk Вінсент Клерк повідомив, що для повноцінної роботи робочої групи знадобиться кілька тижнів. Він також попередив експортерів і судновласників про те, що тупикова ситуація в Червоному морі збережеться і в новому році.

«Поки неясно, коли робоча група почне повноцінно функціонувати і як вона має намір діяти. Хоча будь-яка стратегія, ймовірно, значно підвищить безпеку в регіоні, вантажовідправники можуть залишатися в нерішучості до тих пір, поки не буде явного зниження кількості нападів», – повідомили брокери Arrow.

Як зазначає Splash, через Червоне море з Суецьким каналом на північному краю щорічно проходить близько 10% світового обсягу морської торгівлі.

Своєю чергою альтернативні шляхи в обхід Червоного моря, як правило, пов’язані зі значними відстанями у графіках суден. Подорож з Азії до Північної Європи, наприклад, через мис Доброї Надії, а не через Суецький канал, додає додаткові 3200 миль до маршруту (або 30%), збільшуючи типовий час рейсу контейнеровоза з 31 дня до 40 днів

Новини

26 Квітня 2024

ЄС закликають до більш активних дій щодо припинення імпорту російської сталі та ЗРС

Експорт сталевого брухту з Японії знизився на 4,6%

JSW очікує видобуток вугілля у 2024 році на рівні 13,5 млн тонн

Запоріжсталь має намір підвищити якість металопродукції

Уряд зберіг чинний тариф на електроенергію для населення до кінця травня

Індія дозволила російським компаніям страхувати танкери з нафтою, щоб обійти санкції 

Низька інфляція під час війни може нашкодити – економіст

Посудомоечная машина: мифы и реальность

Україна може втратити до 2% ВВП через обстріли енергетичної інфраструктури

Світове виробництво DRI у січні-березні збільшилось на 7,4%

З початку року машинобудівники ДТЕК виготовили п’ять вугільних комбайнів

Vale за результатами I кварталу скоротила чистий прибуток майже на 13%

Tata Steel відхилила план профспілок щодо збереження доменної печі

Японія інвестує у розвиток чилійських мідних шахт

У енергосистемі зберігається дефіцит – обмежено споживання криворізької промисловості

72% роботодавців в Україні нарікають на дефіцит кадрів

ВСІ НОВИНИ ⇢