Найбільша компанія в США переходить на водневі вантажівки

Екологія Економіка Новини
Найбільша компанія в США переходить на водневі вантажівки

Найбільша компанія в США, що перевозить контейнери з портів на склади, IMC замовила 50 водневих вантажівок Nikola для перевезень у Каліфорнії, Арізоні та Неваді.

Протягом двох років компанія використовувала електромобілі, однак такі випробовування дали невтішні результати, повідомляє Hydrogen Insight.

Зазначається, що з 2022 року IMC використовувала шість електричних вантажівок Volvo, а також встановила зарядні точки, здатні обслуговувати парк із 30 автомобілів. Однак виявилося, що вони потребують доопрацювання.

“Основна проблема з акумуляторними [електромобілями] полягає в тому, що ви можете отримати лише чотири-шість годин продуктивності від вантажівки протягом 12-14 годин, якщо вони перебувають під навантаженням”, – сказав генеральний директор компанії Джоел Генрі.

Він пояснив, що для автотранспортних компаній це не вигідно, адже експлуатувати дизельні тягачі можна приблизно 20-24 години на добу. Президент IMC у Тихоокеанському регіоні Джим Гілліс додав, що рейси на 483 км між портами та складами, які регулярно здійснює компанія, “поза межами досяжності цих акумуляторних електромобілів”.

Зазначається, що за новими правилами Каліфорнії всі нові вантажівки, зареєстровані з 1 січня, мають мати нульовий рівень викидів.

Це необхідно для того, щоб до 2035 року вивести з експлуатації вантажівки, що працюють на викопному паливі. В матеріалі додали, що вартість нових водневих вантажівок сягає понад $22 мільйонів, тобто понад $440 000 за вантажівку.

“Щодо водневої сторони, інфраструктури немає, і ми не очікуємо її протягом кількох років, — сказав Генрі. – Щоб привести ці вантажівки в дію, нам потрібно укласти контракт із постачальником водневого палива для доставки водню в цистернах на наші підприємства”.

Нагадаємо, промислова коаліція, яку координує водневий фонд Hy24, випустила звіт у якому закликає Єврокомісію та держави-членів створити мережу великомасштабних водневих заправних станцій (HRS) до 2027 року.

Новини

26 Квітня 2024

ЄС закликають до більш активних дій щодо припинення імпорту російської сталі та ЗРС

Експорт сталевого брухту з Японії знизився на 4,6%

JSW очікує видобуток вугілля у 2024 році на рівні 13,5 млн тонн

Запоріжсталь має намір підвищити якість металопродукції

Уряд зберіг чинний тариф на електроенергію для населення до кінця травня

Індія дозволила російським компаніям страхувати танкери з нафтою, щоб обійти санкції 

Низька інфляція під час війни може нашкодити – економіст

Посудомоечная машина: мифы и реальность

Україна може втратити до 2% ВВП через обстріли енергетичної інфраструктури

Світове виробництво DRI у січні-березні збільшилось на 7,4%

З початку року машинобудівники ДТЕК виготовили п’ять вугільних комбайнів

Vale за результатами I кварталу скоротила чистий прибуток майже на 13%

Tata Steel відхилила план профспілок щодо збереження доменної печі

Японія інвестує у розвиток чилійських мідних шахт

У енергосистемі зберігається дефіцит – обмежено споживання криворізької промисловості

72% роботодавців в Україні нарікають на дефіцит кадрів

ВСІ НОВИНИ ⇢