Судновласники бояться відправляти нові танкери через Червоне море — Bloomberg

Економіка Новини Транспорт
Судновласники бояться відправляти нові танкери через Червоне море — Bloomberg

Судновласники стали рідше відправляти сучасні судна через Червоне море через атаки з боку єменських повстанців-хуситів з воєнізованого угруповання «Ансар Алла».

Про скорочення кількості проходів нових суден через небезпечну акваторію повідомляє Bloomberg із посиланням на власні підрахунки.

Аналітики проаналізували 10 тисяч комерційних судів, які перетнули Червоне море або пройшли мис Доброї Надії з 1 грудня 2023 року до 10 березня 2024-го. За підсумками дослідження з’ясувалося, що в порівнянні з тим же періодом 2022-2023 років кількість проходів нових танкерів та торгових суден через акваторію Червоного моря помітно знизилася.

Замість відправки сучасних судів логістичні компанії стали частіше залучати старі без інформації про їхнє страхування. Подібна тенденція є серйозною небезпекою для акваторії, оскільки подібні судна схильні до більшого ризику затоплення та розливів нафти. Остання обставина, у свою чергу, може призвести до забруднення коралових рифів та портів.

Раніше агентство Bloomberg із посиланням на джерела повідомило, що після переговорів хусити пообіцяли не обстрілювати російські та китайські судна в акваторії Червоного моря. При цьому співрозмовники уточнили, що кроком у відповідь Москви і Пекіна може стати надання політичної підтримки воєнізованому угрупованню.

Новини

26 Квітня 2024

ЄС закликають до більш активних дій щодо припинення імпорту російської сталі та ЗРС

Експорт сталевого брухту з Японії знизився на 4,6%

JSW очікує видобуток вугілля у 2024 році на рівні 13,5 млн тонн

Запоріжсталь має намір підвищити якість металопродукції

Уряд зберіг чинний тариф на електроенергію для населення до кінця травня

Індія дозволила російським компаніям страхувати танкери з нафтою, щоб обійти санкції 

Низька інфляція під час війни може нашкодити – економіст

Посудомоечная машина: мифы и реальность

Україна може втратити до 2% ВВП через обстріли енергетичної інфраструктури

Світове виробництво DRI у січні-березні збільшилось на 7,4%

З початку року машинобудівники ДТЕК виготовили п’ять вугільних комбайнів

Vale за результатами I кварталу скоротила чистий прибуток майже на 13%

Tata Steel відхилила план профспілок щодо збереження доменної печі

Японія інвестує у розвиток чилійських мідних шахт

У енергосистемі зберігається дефіцит – обмежено споживання криворізької промисловості

72% роботодавців в Україні нарікають на дефіцит кадрів

ВСІ НОВИНИ ⇢