Судновласники бояться відправляти нові танкери через Червоне море — Bloomberg

Економіка Новини Транспорт
Судновласники бояться відправляти нові танкери через Червоне море — Bloomberg

Судновласники стали рідше відправляти сучасні судна через Червоне море через атаки з боку єменських повстанців-хуситів з воєнізованого угруповання «Ансар Алла».

Про скорочення кількості проходів нових суден через небезпечну акваторію повідомляє Bloomberg із посиланням на власні підрахунки.

Аналітики проаналізували 10 тисяч комерційних судів, які перетнули Червоне море або пройшли мис Доброї Надії з 1 грудня 2023 року до 10 березня 2024-го. За підсумками дослідження з’ясувалося, що в порівнянні з тим же періодом 2022-2023 років кількість проходів нових танкерів та торгових суден через акваторію Червоного моря помітно знизилася.

Замість відправки сучасних судів логістичні компанії стали частіше залучати старі без інформації про їхнє страхування. Подібна тенденція є серйозною небезпекою для акваторії, оскільки подібні судна схильні до більшого ризику затоплення та розливів нафти. Остання обставина, у свою чергу, може призвести до забруднення коралових рифів та портів.

Раніше агентство Bloomberg із посиланням на джерела повідомило, що після переговорів хусити пообіцяли не обстрілювати російські та китайські судна в акваторії Червоного моря. При цьому співрозмовники уточнили, що кроком у відповідь Москви і Пекіна може стати надання політичної підтримки воєнізованому угрупованню.

Новини

13 Квітня 2024

Україна в березні експортувала 3,34 млн тонн залізної руди

На ХАЕС почали підготовку до будівництва двох американських енергоблоків Westinghouse АР1000

12 Квітня 2024

Nippon Steel чекає дозвіл ЄС на придбання US Steel

Ціни на нафту відновили зростання

Нідерланди надали Україні 1 млрд євро військової допомоги та 400 млн на відновлення

У квітні обсяг передачі руди до Словаччини скоротився

Споживачі за все заплатять: Міненергетики готує підвищення тарифу на електрику

Укрзалізниця продовжила обмеження перевезень до порту Чорноморськ

Туреччина у січні-лютому скоротила імпорт заготівки

Державний трейдер збільшує імпорт електроенергії із ЄС

Угода УЗ про купівлю локомотивів без локалізації має бути скасована – Кисилевський

Salzgitter залучив 500 млн євро фінансування для проєкту декарбонізації

Україна у січні-лютому увійшла до значних постачальників залізної руди в Туреччину

Попит на сталь в Німеччині відновиться не раніше 2025 року

Українці отримають компенсацію за встановлення сонячних панелей

Енергетики закликають українців економити світло у вечерні години

ВСІ НОВИНИ ⇢